abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196363
Er vliegen op dit moment boodschappen over de schutting. Wie weet er meer ? VOO zet het geluid van de stream al uit...
pi_196364
En tjoep!...camera op regenboog.
manipulatie uit de eerste hand, vrienden, komt dat (niet) zien...
pi_196365
Ik hoorde een WHAAA LIEF van Sabine en
"Bedankt jullie" Verder een hoop geschreeuw
en enthousiast gegil. Daarna kreeg ik helaas testbeeld

dinsdag 5 oktober 1999 @ 14:19:00 #4
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_196366
Sabien zegt ALTIJD waa lief... dus daar heb je ook niks aan..

maar het begint wel een beetje normaal te worden dat er vanalles over het huis heenvliegt...

ik denk dat ze volgende keer toch maar verder van de openbare weg af gaan zitten..

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 14:19:00 #5
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_196367
Streams plat, want de postbode kwam langs. suxxxx
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 14:22:00 #6
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkķejoonee
pi_196368
superirritant, die censuur van V.
'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

dinsdag 5 oktober 1999 @ 14:23:00 #7
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_196369
Stream weer open.
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_196370
Er was al geschreeuw over iemand bij de voorraadkamer, daarna beginnen in de tuin de bewoners de schreeuwen en fluiten, Sabine: oh wat leuk, hier... voor Mona. Willem fluit om aandacht op z'n vingers. Daarna geluid eruit, camera's op testbeeld. Nu weer geluid terug, ff luisteren: Bianca: een boodschap....sigaretten... Sabine: jeetje, wat vreemd ?
Ruud: die jongens van Feyenoord...

PS: beeld ook weer terug. Teken dat we er vanavond wel iets van te zien krijgen: kijkcijfer-gehalte dus...

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 05 Oktober 1999).]

dinsdag 5 oktober 1999 @ 14:24:00 #9
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkķejoonee
pi_196371
Wat zijn dat toch voor fragmenten van Boxman voor de streams? Is er gehackt of zo?
Wie weer meer??
'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_196372
En terug zakken de arme 'zombies' in hun lethargie op het tuinbankje, verwachtingsvol naar de lucht starend...
Net Artis, als je naar zo'n verveelde Orang Oetang kijkt en compassie krijgt met de geestdodende verveling die uit zijn blik spreekt...
Maar dat wordt vanavond niet vertoond natuurlijk.
Wat is eigenlijk het equivalent van de Dierenbescherming, maar dan voor mensen ?
Tijd voor een Meldpunt zou ik zeggen.
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 14:44:00 #11
568 Juul
Is gewoon lief
pi_196373
Amnesty International misschien ?????????
The Bitch is Back!
pi_196374
nee, vanavond is dat nog niet te zien, veronica heeft meer dan een dag nodig voor het monteren. Maar ik denk niet dat ze dit gaan uitzenden, net zo min als die "inbraak" anders zijn ze bang dat heel nederland op die goeie ideeen gebracht worden....

En over dat Boxman, superirri, dat is reclame , met dank aan veronica natuurlijk....fijn he?

Groetjes, Catzilla
pi_196375
Hee jongens ik zat ff te denken, maar kunnen we zelf niet een cam ergens stiekem neerpleuren en online gooien? Heb die shit hier al zovaak uitgevoerd, waaronder een Toilet-cam in Mc.Donalds.... is easy te voeden met b.v. een lantaarnpaal. Het is dat ik nu zo'n takketering eind van Almere vandaan woon anders had ik het nu allang gedaan! Misschien iets om over na te denken????

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_196376
Ja mirrorman,

eigenlijk iets van een webcam er overheen pleuren, en dan moeten ze die eigenlijk aan die computer binden, en uitzenden...maar ja..
mac, geen modem, controle...
V. Ziet wat dat betreft natuurlijk wel alles, dus hoe wil je dat aan of over de schutting monteren zonder gezien te worden?

btw: waar staat die computer eigenlijk.
of heb ik nog niet goed opgelet?

May the force be with you

pi_196377
het is toch niet te geloven?
weer berichten, echt dom van V om dat huis zo dicht bij de weg te zetten, maar ik vind dta het nu wel leuk genoeg is geweest hoor.....
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_196378
Tsja, is inderdaad moeilijk ik ken de situatie daar niet zo goed. Maar ervanuitgaande dat jan en alleman bij die schutting kan komen.

Hoe zit het eigenlijk met de omwonenden? Zijn de huizen in Almere nou erg in waarde gezakt met zoiets in de buurt?

Grtz,

MiRR0RMaN.
Als Ruud mn vader was dan was Mona mn moeder.

pi_196379
De enige omwonenden zijn de familie Flodder!

het ligt op een industrie terein....

I'm back, big as life and twice as ugly!
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 20:34:00 #18
215 misterDre
Paint it black!
pi_196380
Wat die webcam aan de schutting betreft....we krijgen toch al genoeg tuinbeelden te zien????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')