Maar lang niet zo oud als jij!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Zoveel tijd nodig voor zoiets onnozels?![]()
Je bent oud pappa!![]()
Doet hij al vanaf het eerste momentquote:Op zondag 27 mei 2007 14:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien is Michael het helemaal beu dat Eric weer aan hem zit. Hij duwt Eric hardhandig weg.
[afbeelding]
Was het wel echt nichterig, of is die gast meer een Hells Angels type?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo te zien is Michael het helemaal beu dat Eric weer aan hem zit. Hij duwt Eric hardhandig weg.
[afbeelding]
Je kunt beter 3voor12 kijkenquote:Op zondag 27 mei 2007 14:49 schreef Carlaa het volgende:
tsjonge jonge, 10 voor 3, en amper leven in het huis
Vanacht had M. gezegd geen zin te hebben in een ontbijt met Eric. Hij zou anderen wel wat te eten vragen.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:50 schreef demins het volgende:
Zo Eric, ga nou maar eens een lekker ontbijtje voor hem klaar maken! En dan nog een uurtje of vijf dan zit deze teleurstelling er ook weer op. Loser!!!
Onze eigen Erik uit Zwolle?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:51 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Het word tijd voor een gigolo eric
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:52 schreef FdW het volgende:
Sjaak pakt zijn tas. Wat een hooligan shirt trouwens, lijkt me een wilde die jongen.
Eric gaat zo bellen: "Sjaak wil graag opgehaald worden uit het kinderparadijs."quote:Op zondag 27 mei 2007 14:52 schreef FdW het volgende:
Sjaak pakt zijn tas. Wat een hooligan shirt trouwens, lijkt me een wilde die jongen.
Te laat!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:56 schreef Copycat het volgende:
Mijn keuken is spic & span. Even koffie en rookpauze en dan ga ik gestaag verder.
Toilet, woonkamer, gang, trap, badkamer, slaapkamer, logeerkamer, boeken/rommelkamer en studeerkamer staan nog op het program, dus maak die slapende honden maar niet wakker, DGK.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |