Lol ! kunnen mods dit gelijk weghalen was namelijk geen vraagprijs, maar vast!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:33 schreef EvilWasp het volgende:
40 euro geboden.
Oké, sorry hoor dudequote:Op zondag 27 mei 2007 14:35 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Lol ! kunnen mods dit gelijk weghalen was namelijk geen vraagprijs, maar vast!
Dat heb je dan bij dezen gemeld.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:35 schreef Henk-B het volgende:
Lol ! kunnen mods dit gelijk weghalen was namelijk geen vraagprijs, maar vast!
Nee dat realiseer ik me niet, omdat dat een 1malige aanbieding was, maar als jij mij de link geeft van de winkel en het product voor die prijs dan neem ik dat graag van jou aan!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:39 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Oké, sorry hoor dude
Je realiseert je wel dat men het wiel bij Hoogvliet kan halen voor 50 euro nieuw?
linkje?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:39 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Oké, sorry hoor dude
Je realiseert je wel dat men het wiel bij Hoogvliet kan halen voor 50 euro nieuw?
Ik heb een aantal keer PGR 3 en Forza demo gespeeld en werd me toch ineens misselijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:53 schreef -Bigguy- het volgende:
waarom wil je hem kwijt?
De PGR3 die jij hebt is niet geschikt voor het stuurwiel voor zover ik het begrijp. De PGR3 die bij dit stuur zit is een speciale bijgewerkte versie waarbij het stuurwiel volledig werkt.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:22 schreef liquid-orange het volgende:
Verkoop je ook alleen het stuur?
PGR3 heb ik namelijk al.
Geen probleem voor de offtopic hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 22:24 schreef -Bigguy- het volgende:
TS ik vraag me nu wel opeens af (volledig offtopic, sorry) welke camera je gebruikt als je doodziek wordt
Nee idd.quote:Op maandag 28 mei 2007 09:34 schreef clouddy het volgende:
je hebt toch van die pilletjes om wagenziekte ( zoals bij lezen ) te voorkomen? naja weet niet zeker, en als het er was lijkt het me ook niet echt fijn om nou steeds een pil te nemen wanneer je wilt gamen lol
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:41 schreef SpookY22 het volgende:
stuur je vriendin eens langs, zal ik ook niet moeilijk doensorry kon het niet laten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |