Nee hoor, hij is gewoon heel dom.quote:
In jouw geval denk ik dat ie het nog lekker vind ook.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:39 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Vreemdgaan tijdens je vrijgezellenfeest is echt het laagste wat je kunt doen. Als je het goed wilt praten onder het motto "Nu kan het nog" dan kan ik me voorstellen dat je vriendin er meteen een einde aan maakt.
Als ik ooit ga trouwen en ik hoor dat mijn vriend op zijn vrijgezellenfeest is vreemdgegaan, dan kan hij het huwelijk echt in zijn anus steken, maar dan ben ik weg.....
Ja serieus, dan snap ik echt niet waarom je uberhaupt samen bent of niet aan een open-relatie bent begonnenquote:
het is niet dat ik tegen de afspraken in zal gaan ofzo, meer dat zij er gewoon heel anders over blijkt te denken dan ik, en de rest van nederland zo te zien ook. zal wel aan mij liggen dan, maar dan mag je toch wel eens rondvragen hoe dat bij anderen zit?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:34 schreef woeshie het volgende:
Mocht het nou zo zijn dat je met je vriendin hierover afspraken maakt en zij vindt het best wel ok als je op je vrijgezellenavond even lekker een stripper neukt, ok dan, ga ervoor.
Maar als zij het niet ok vindt, dan respecteer je dat gewoon toch en neuk je geen stripper.
Want als je met je vriendin wilt trouwen, heb je toch wel respect voor haar gevoelens of niet?
Of het diep zit weet ik niet, maar ik weet wel dat de meerderheid van het land fel tegen vreemd gaan is. Ik ben in het verleden ook bedonderd door een ex en ik kan je zeggen dat het geen leuk gevoel is. Vreemd gaan is gewoon not done in deze cultuur en maatschappij, als je je daar niet aan kunt houden dan moet je gewoon vrijgezel blijven en mag je neuken wie je wilt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:14 schreef tweedehans het volgende:
[..]
het is niet dat ik tegen de afspraken in zal gaan ofzo, meer dat zij er gewoon heel anders over blijkt te denken dan ik, en de rest van nederland zo te zien ook. zal wel aan mij liggen dan, maar dan mag je toch wel eens rondvragen hoe dat bij anderen zit?
ik merk dat het ook aardig diep ligt bij sommigen aan de felle reacties
Het ligt niet diep. De meesten vinden het gewoon stupide! Ik bedoel het gaat wel in tegen alle ideëen van een monogame relatie; ik kan mij ook absoluut niet voorstellen wat er omgaat in het hoofd van TS om met zo'n voorstel te komen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:14 schreef tweedehans het volgende:
[..]
Omgekeerd lijkt dat hele idee van trouwen bij jou weinig diep te zitten, jij ziet het als een soort gevangenschap waar je aan de vooravond nog een keer helemaal los mag gaan alvorens je eraan vast zit. Een weinig romantisch idee over wat het huwelijk betekent en inhoudt imho.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:14 schreef tweedehans het volgende:
[..]
het is niet dat ik tegen de afspraken in zal gaan ofzo, meer dat zij er gewoon heel anders over blijkt te denken dan ik, en de rest van nederland zo te zien ook. zal wel aan mij liggen dan, maar dan mag je toch wel eens rondvragen hoe dat bij anderen zit?
nou, zou mijn vriend dat vragen zo aan de vooravond van ons huwelijk "mag ik volgende week de stripper neuken nou, ofnie, wromnie?" zou ik toch weinig vertrouwen meer hebben in zijn trouw na het huwelijk of ueberhaupt eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:34 schreef woeshie het volgende:
Mocht het nou zo zijn dat je met je vriendin hierover afspraken maakt en zij vindt het best wel ok als je op je vrijgezellenavond even lekker een stripper neukt, ok dan, ga ervoor.
Maar als zij het niet ok vindt, dan respecteer je dat gewoon toch en neuk je geen stripper.
Want als je met je vriendin wilt trouwen, heb je toch wel respect voor haar gevoelens of niet?
wat praat jij poep zeg...Ga je er nu werkelijk van uit dat je op je vrijgezellenfeest plots vrijgezel bent? het is de dag voor dat je gaat trouwen en het lijkt me dat je daarvoor ook nog een relatie had met je toekomstige vrouw waarbij vreemdgaan ook niet geaccepteerd werdquote:Op zondag 27 mei 2007 14:04 schreef tweedehans het volgende:
nee je moet helemaal niks, maar het mag wel en waarom zou je daar de vruchten niet van plukken? en ok, technisch gezien heb ik me versproken en is het geen vreemdgaan omdat je die avond nou eenmaal nhog eventjes vrijgezel bent
is er dan niemand die er zo over denkt?
Ja ook dat... Je staat op t punt van trouwen dus zijn er al lang geleden afspraken gemaakt over hoe je over zulke dingen denkt neem ik aan. Of weet je in ieder geval wel hoe je partner er over denkt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:58 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, zou mijn vriend dat vragen zo aan de vooravond van ons huwelijk "mag ik volgende week de stripper neuken nou, ofnie, wromnie?" zou ik toch weinig vertrouwen meer hebben in zijn trouw na het huwelijk of ueberhaupt eigenlijk.
het is zo vragen naar de bekende weg, iedere debiel kan weten wat het antwoord gaat zijn.
en nee, het feit dat hij het keurig vraagt van te voren is voor mij geen geruststelling, soms bijten blaffende honden namelijk gewoon wel
eigenlijk komt het me over als een goedkeuring zoeken achteraf....
Oorspronkelijk was een vrijgezellenavond een laatste avond genieten van het vrijgezel zijn voor de heer in kwestie in een (gearrangeerd) huwelijk belandde met een dame die hij verder niet kende/geen warme gevoelens toedroeg/wiens bankrekening hij warme gevoelens toedroeg/etc.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:14 schreef tweedehans het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen bij de gedachte aan mezelf, terwijl ik mijn vriend een bruidsboeket door zijn strot sta te rammenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:36 schreef Baka_neko het volgende:
[..]
En ik hou het bruidsstruikje hoogstpersoonlijk door je strot heen rammen als ik er in mijn witte suikertaartenjurk achterkwam dat je vreemd was gegaan op een vrijgezellenfeestje "omdat 't dan nog mag."
hahhaa, ik ookquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen bij de gedachte aan mezelf, terwijl ik mijn vriend een bruidsboeket door zijn strot sta te rammenSorry, mijn foute gedachte.
Het is zowiezo een beetje een sukkel als ie denkt dat ie de stripper mag neuken...een stripper zal zich daar niet snel voor lenen lijkt mequote:Op zondag 27 mei 2007 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar als je in een monogame relatie zit, ben en blijf je een kneus als je vindt dat je op je vrijgezellenavond de stripper mag neuken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |