Bij mij kwam de ommezwaai na een maand of 2,5, dus de laatste 2 weken ben ik niet meer bezig met relatiemateriaal, alleen maar met wie mij een leuke tijd kan bezorgen. Als ik verliefd word op iemand, zal ik het zeker niet tegenhouden maar als ik nu ga daten met iemand dan is dat vooral om een leuke avond te hebben.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:33 schreef winterapfel het volgende:
[..]
officieel bijna twee maanden, daarvoor was eigenlijk ook al 2 maanden aan ons beide duidelijk dat het echt niet meer werkte en dat stoppen de enige oplossing was. En eigenlijk hadden we er afgelopen zomer mee moeten stoppen....
- toevoeging: geen ruzie of wat dan ook... maar ook geen verliefdheid/houden van meer, alleen de druk van allerlei verplichtingen aan elkaar, al langere tijd dus
quote:Op maandag 28 mei 2007 15:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Bij mij kwam de ommezwaai na een maand of 2,5, dus de laatste 2 weken ben ik niet meer bezig met relatiemateriaal, alleen maar met wie mij een leuke tijd kan bezorgen. Als ik verliefd word op iemand, zal ik het zeker niet tegenhouden maar als ik nu ga daten met iemand dan is dat vooral om een leuke avond te hebben.
Dan liggen je prioriteiten sowieso anders.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Tja, ik vond mezelf wel erg volwassen toen.![]()
4,5 jaar volgehouden, toen ging het echt niet meer. Elke dag ruzie. 1,5 maand later het tegenovergestelde van mijn ex tegengekomen, heel bewust mee gaan samenwonen na een paar maanden maar met hem ben ik te goede vrienden geworden. Hij is echt een supertoffe kerel maar er moet wel passie zijn.
Dat betekent dus dat je de eerste 2.5 maand nadat je vrijgezel werd alweer bezig was met relatiemateriaal? Dat heb ik dus juist helemaal niet...net andersom lijkt me logischer, eerst bezig met leuke avonden e.d. en dan komt later het relatiegebeuren wel de hoek om kijken.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Bij mij kwam de ommezwaai na een maand of 2,5, dus de laatste 2 weken ben ik niet meer bezig met relatiemateriaal
Ik heb hier bij een hele hoop singles dat ik ze zielig vind. Waarom? De redenen die gevoerd worden waarom het zo fijn is om single te zijn. Meer mensen ontmoeten? Hoe kom je daarbij, ik ga in mn eentje uit wanneer ik dat wil, ik werk als ik zin heb i n het uitgaansleven. Leer net zoveel nieuwe mensen kennen als zonder vriendin. Verplichtingen? Zoals? Een schoonfamilie die erg leuk is waar je eens in de zoveel tijd langs gaat. In een goede relatie laat je elkaar juist los. Je doet de dingen die je leuk vindt alleen, met haar of met een hele groep vrienden. Het enige dat je niet doet is neuken met een ander, maar who cares als je ziet wat voor wanhopige sletjes er rondlopen die telefoonnummers sparen en met iedereen zoenenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een hekel aan dat soort types. Net zoals moeders soms neer kunnen kijken op carriérevrouwen![]()
Verander Moeders maar in iedereenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Net zoals moeders soms neer kunnen kijken op carriérevrouwen![]()
Joey wat ben je geweldig. Ik wil jouw levenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb hier bij een hele hoop singles dat ik ze zielig vind. Waarom? De redenen die gevoerd worden waarom het zo fijn is om single te zijn. Meer mensen ontmoeten? Hoe kom je daarbij, ik ga in mn eentje uit wanneer ik dat wil, ik werk als ik zin heb i n het uitgaansleven. Leer net zoveel nieuwe mensen kennen als zonder vriendin. Verplichtingen? Zoals? Een schoonfamilie die erg leuk is waar je eens in de zoveel tijd langs gaat. In een goede relatie laat je elkaar juist los. Je doet de dingen die je leuk vindt alleen, met haar of met een hele groep vrienden. Het enige dat je niet doet is neuken met een ander, maar who cares als je ziet wat voor wanhopige sletjes er rondlopen die telefoonnummers sparen en met iedereen zoenen![]()
Voor mij is geen verschil tussen het single leven en relatie leven uitgezonderd dat je het leven kan ervaren met iemand waar je gek op bent![]()
Ik woonde op 5 minuten afstand, nu 250 kilometer verder. Over 1 a 1,5 jaar zit ik voor een half jaar in Azie. Nogmaals je moet je eigen geluk nastreven maar dat betekent niet dat je het niet kan delen. En tijd verdelen heb je net zoveel mee te maken als je single bent. Jullie bekijken het allemaal theoretisch. Als je haar ziet kan je je vrienden niet zien blabla. Het is niet altijd zo moeilijk. Je hoeft elkaar toch niet dag en nacht te zien?quote:Op maandag 28 mei 2007 17:46 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Joey wat ben je geweldig. Ik wil jouw leven.
Jij zult toch echt met iemand rekening moeten houden als jij de drang hebt om een half jaar naar Australie te gaan. In het leven heb je nou eenmaal een beperkte tijd. Die moet je over mensen verdelen. Als jouw vriendin een deel van die tijd inneemt zal je toch echt concessies moeten doen bij het zien van andere mensen. Dat wil niet zeggen dat je helemaal geen nieuwe mensen meer ontmoet.
Nee, maar je houdt gewoon minder tijd over voor je vrienden. Daar hoef je helemaal niet over te discusseren. Dat is gewoon zo. Jij ziet je vrienden nu veel. Anders zou je ze vaker zien. In de korte relaties die ik heb gehad zag ik mijn vrienden minder vaak. Je moet ook maar net geluk hebben dat je vrienden haar ook aardig vinden. Voor jou is een leven met relatie leuker dan zonder relatie. Leef echter niet in de sprokjeswereld dat er geen nadelen aan zitten. Reken maar dat jouw vriendin het straks moeilijk gaat krijgen als je een half jaar in Azie zit.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik woonde op 5 minuten afstand, nu 250 kilometer verder. Over 1 a 1,5 jaar zit ik voor een half jaar in Azie. Nogmaals je moet je eigen geluk nastreven maar dat betekent niet dat je het niet kan delen. En tijd verdelen heb je net zoveel mee te maken als je single bent. Jullie bekijken het allemaal theoretisch. Als je haar ziet kan je je vrienden niet zien blabla. Het is niet altijd zo moeilijk. Je hoeft elkaar toch niet dag en nacht te zien?
Zeg eh, wil je hier niet iedereen over 1 kam scheren.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jullie bekijken het allemaal theoretisch. Als je haar ziet kan je je vrienden niet zien blabla. Het is niet altijd zo moeilijk. Je hoeft elkaar toch niet dag en nacht te zien?
True.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:59 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb hier bij een hele hoop singles dat ik ze zielig vind. Waarom? De redenen die gevoerd worden waarom het zo fijn is om single te zijn.
[..]
Voor mij is geen verschil tussen het single leven en relatie leven uitgezonderd dat je het leven kan ervaren met iemand waar je gek op bent![]()
Noem de echte nadelen dan eens opquote:Op maandag 28 mei 2007 18:11 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Nee, maar je houdt gewoon minder tijd over voor je vrienden. Daar hoef je helemaal niet over te discusseren. Dat is gewoon zo. Jij ziet je vrienden nu veel. Anders zou je ze vaker zien. In de korte relaties die ik heb gehad zag ik mijn vrienden minder vaak. Je moet ook maar net geluk hebben dat je vrienden haar ook aardig vinden. Voor jou is een leven met relatie leuker dan zonder relatie. Leef echter niet in de sprokjeswereld dat er geen nadelen aan zitten. Reken maar dat jouw vriendin het straks moeilijk gaat krijgen als je een half jaar in Azie zit.
Bij mij kwam eerst de paniek om de hoek kijken. Zorgen dat je zo snel mogelijk van de markt bent enzo omdat je jezelf als single niet kent. Beetje bang voor het onbekende, ik ben nog nooit volwassen en single tegelijk geweest.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat je de eerste 2.5 maand nadat je vrijgezel werd alweer bezig was met relatiemateriaal? Dat heb ik dus juist helemaal niet...net andersom lijkt me logischer, eerst bezig met leuke avonden e.d. en dan komt later het relatiegebeuren wel de hoek om kijken.
Jouw half jaartje Azie wordt moeilijk. Ik zeg niet dat jullie het niet redden met jullie relatie, maar ik geef het je te doen. Een half jaar zonder degene van wie je houdt. Je zal niet de eerste zijn die daar denkt: Had ik maar geen relatie gehad.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Noem de echte nadelen dan eens op. Wat betreft vrienden. Je maakt altijd keuzes tussen mensen die je wilt zien ongeacht of je een relatie hebt. Blijf ik in maastricht en ga ik daar uit met vrienden, ga ik terug naar amsterdam om daar met andere vrienden te stappen. Laat ik ze over komen. Ga ik met of zonder vriendin uit. Allemaal keuzes, maar dat is het leven
![]()
Je mag het best zeggen hoor. Bovenstaande gaat uiteraard over Whoopsydaisy. Wat jij ervan vindt, mag je lekker zelf weten. Ik weet alleen dat ik op dit moment erg gelukkig ben, ik heb geen verantwoordelijkheden en ik hoef me tegenover niemand te verantwoorden behalve mijzelf. Je mag van mij denken dat ik zielig ben maar ondertussen krijg ik alle aandacht die ik me maar kan wensen, en ik geniet daar volop van. En net als in relaties heb ik de mindere dagen, maar momenteel zijn het alleen goede dagen en op die dagen willen mensen hun telefoonnummer graag geven. Nou en? Laat ze lekker. De leukste bel ik terug, de rest kan de pot op.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb hier bij een hele hoop singles dat ik ze zielig vind. [blaat, lulverhaal weer] maar who cares als je ziet wat voor wanhopige sletjes er rondlopen die telefoonnummers sparen en met iedereen zoenen![]()
Dan vraag ik me af hoe je ooit naar elkaar toegroeit.quote:Voor mij is geen verschil tussen het single leven en relatie leven uitgezonderd dat je het leven kan ervaren met iemand waar je gek op bent![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:57 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wat ik persoonlijk jammer vind, is dat jij steeds in dit topic mensen af komt lopen zeiken, terwijl dit topic bedoelt is om ervaringen uit te wisselen.
Je doet net alsof je binnen relaties nooit concessies hoeft te doen. Jaquote:Op maandag 28 mei 2007 17:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik woonde op 5 minuten afstand, nu 250 kilometer verder. Over 1 a 1,5 jaar zit ik voor een half jaar in Azie. Nogmaals je moet je eigen geluk nastreven maar dat betekent niet dat je het niet kan delen. En tijd verdelen heb je net zoveel mee te maken als je single bent. Jullie bekijken het allemaal theoretisch. Als je haar ziet kan je je vrienden niet zien blabla. Het is niet altijd zo moeilijk. Je hoeft elkaar toch niet dag en nacht te zien?
Woonde je samen? En hoe lang is sinds kort? Welcome!quote:Op maandag 28 mei 2007 18:21 schreef Weerman het volgende:
Ik ben sindskort ook weer single na een relatie van 4 jaar...
Maar om het noute noemen, nee....
Noem dan eens die nadelen opquote:Op maandag 28 mei 2007 18:50 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Jouw half jaartje Azie wordt moeilijk. Ik zeg niet dat jullie het niet redden met jullie relatie, maar ik geef het je te doen. Een half jaar zonder degene van wie je houdt. Je zal niet de eerste zijn die daar denkt: Had ik maar geen relatie gehad.
Verder zijn we het geloof ik best wel met elkaar eensIk zeg alleen dat jouw keuzes wel degelijk nadelen met zich meebrengen. Jij noemt dit geen "echte nadelen". Ik zeg dat je bij elke keuze de voordelen tegen de nadelen afweegt. Die balans is voor iedereen anders. Ik vind het wel idioot om mensen die andere keuzes maken zielig te noemen.
Mijn ex was militair, een half jaar wordt je echt niet vrolijk van, we konden weer helemaal opnieuw beginnen. Je zal ook niet de eerste zijn die zich zorgen gaat maken over wat zijn vriendin uitspookt trouwensquote:Op maandag 28 mei 2007 18:50 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Jouw half jaartje Azie wordt moeilijk. Ik zeg niet dat jullie het niet redden met jullie relatie, maar ik geef het je te doen. Een half jaar zonder degene van wie je houdt. Je zal niet de eerste zijn die daar denkt: Had ik maar geen relatie gehad.
Verder zijn we het geloof ik best wel met elkaar eensIk zeg alleen dat jouw keuzes wel degelijk nadelen met zich meebrengen. Jij noemt dit geen "echte nadelen". Ik zeg dat je bij elke keuze de voordelen tegen de nadelen afweegt. Die balans is voor iedereen anders. Ik vind het wel idioot om mensen die andere keuzes maken zielig te noemen.
Je noemt zelf al een nadeel. Als pijn geen nadeel meer is bestaan nadelen niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Noem dan eens die nadelen opNogmaals... Ik vind de keuzes niet zielig. De argumenten, welke geen argumenten zijn, vind ik zielig.
Wat betreft mijn verblijf in Azie... Omdat iets moeilijk is, kan je het beter laten? Onzin natuurlijk. Het enige wat het zal doen is pijn omdat je elkaar niet ziet, daar kom ik wel overheen. En misschien zegt ze dat ze ook wel zin in Tokyo of whatever heeft. We zien wel.
Je maakt keuzes idd, maar zo werkt het leven. Zulke keuzes hebben een positieve insteek, dus zie ik het probleem niet zio. Dus nogmaals geef mij maar de nadelenquote:Op maandag 28 mei 2007 19:00 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Je doet net alsof je binnen relaties nooit concessies hoeft te doen. Ja, zo werkt het echt niet. Ik weet één en ander over relaties en je moet ALTIJD concessies doen, of je elkaar nu veel of weinig ziet, of je nu samenwoont of niet.
In jouw leven is het misschien heel normaal om met vreemde meiden af te sprekenquote:Op maandag 28 mei 2007 19:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Noem dan eens die nadelen opNogmaals... Ik vind de keuzes niet zielig. De argumenten, welke geen argumenten zijn, vind ik zielig.
Succes ermee! Ik moet er niet aan denken om een half jaar zonder mijn partner te zijn. Zo ben ik dan weer in relaties. Mijn ervaring: als je niet heel veel met elkaar gemeen hebt en niet heel veel met elkaar deelt, dan maak je weinig kans zoiets te overleven.quote:Wat betreft mijn verblijf in Azie... Omdat iets moeilijk is, kan je het beter laten? Onzin natuurlijk. Het enige wat het zal doen is pijn omdat je elkaar niet ziet, daar kom ik wel overheen. En misschien zegt ze dat ze ook wel zin in Tokyo of whatever heeft. We zien wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |