abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49825289
*date heeft vanavond*
wheee !
Zeg nee tegen thee
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UGtKGX8B9hU&eurl=http%3A%2F%2Fwww.flabber.nl%2Flinkdump%2Fanimatie%2Ffransen-en-koffie-dat-gaat-niet-goed-2511&feature=player_embedded[/youtube]
  zondag 27 mei 2007 @ 18:26:58 #27
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49826709
quote:
Op zondag 27 mei 2007 17:35 schreef kopje_koffie het volgende:
*date heeft vanavond*
wheee !
En ik dan?
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_49827655
quote:
Op zondag 27 mei 2007 16:32 schreef DonJames het volgende:
Het gevoel dat je toekomst nog open ligt
Ik wil nog veel (meer) reizen, waarschijnlijk ook nog in het buitenland gaan werken voor een wat langere tijd. Dat soort plannen worden vaak snel uit je hoofd gepraat door een vrouw, die zijn meestal wat minder avontuurlijk en diegene die dat wel zijn zijn meestal niet mijn type
ook dat inderdaad.. goed voorbeeld
  zondag 27 mei 2007 @ 19:30:35 #29
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49828413
jajaja, you'd give it up in a heartbeat.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zondag 27 mei 2007 @ 20:23:40 #30
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_49830233
quote:
Op zondag 27 mei 2007 19:30 schreef Garisson72 het volgende:
jajaja, you'd give it up in a heartbeat.
Nee, dat niet ... Ik vind het zelfs best wel lastig om aan een relatie te beginnen, omdat ik het idee heb dat ik dan zoveel in moet leveren
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_49830456
quote:
Op zondag 27 mei 2007 20:23 schreef webspider het volgende:

[..]

Nee, dat niet ... Ik vind het zelfs best wel lastig om aan een relatie te beginnen, omdat ik het idee heb dat ik dan zoveel in moet leveren
Je krijgt er ook echt niks voor terug ofzo.

Dit is schijnbaar die default bindingsangst. Ja maar wat nou als ik iemand tegenkom die veeeeel leuker is. Nou dat zie je dan wel. Begrijp me niet verkeerd, een relatie is eeecht geen wegwerp artikel. Maar altijd uitstellen, ontwijken van het dicht bij een ander zijn vind ik zo raar.
Denk eens na, kan het ook aan andere dingen liggen ? Het standaard antwoord is altijd "zoveel dat ik kwijt raak", maar vaak heb ik het idee dat ik (en anderen) zich gewoon niet gemakkelijk voelen bij het zichzelf open te stellen (endus kwetsbaar te maken).
Dat zal altijd wel gaan gebeuren, niet nu ? dan wel later.
Zeg nee tegen thee
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UGtKGX8B9hU&eurl=http%3A%2F%2Fwww.flabber.nl%2Flinkdump%2Fanimatie%2Ffransen-en-koffie-dat-gaat-niet-goed-2511&feature=player_embedded[/youtube]
  zondag 27 mei 2007 @ 20:30:55 #32
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49830492
okay, maybe not in a heartbeat dan.
Ik bedoel ermee: als de juiste voorbijkomt, vooropgesteld dat jij net zo juist bent, en the two of you hit it off, is het verbazingwekkend hoe snel de nodige concessies dan worden gedaan.
En daar is nix mis mee, overigens.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zondag 27 mei 2007 @ 21:40:24 #33
141482 Q.
JurassiQ
pi_49833022
quote:
Op zondag 27 mei 2007 17:06 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Grappig hoe dat vrijheid-blijheid alleen maar terugvalt op het iedereen-mogen-neuken-principe.
Hoeveel maken ook echt gebruik van deze vrijheid?
For great justice!
  zondag 27 mei 2007 @ 21:45:35 #34
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_49833205
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:40 schreef Q. het volgende:

[..]

Hoeveel maken ook echt gebruik van deze vrijheid?
Waarschijnlijk alleen aantrekkelijke biseksuele meisjes die wat rondgeilen om zo hordes mannen aan te trekken. .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_49843647
ben veel te vroeg wakker vanochtend...

ik wil langer slapen ok!

ik ga nog maar 'n poging doen!
pi_49845568
quote:
Op zondag 27 mei 2007 10:29 schreef webspider het volgende:

[..]

Nee, maar als iemand goed kan zoenen, raak ik wel opgewonden .
ik heb de laatste tijd alleen maar gezoend met mensen die goed kunnen zoenen. Maar ik doe niet meer aan seks buiten relaties dus elke keer aan het eind van de avond is het totdat ik de volgende tegenkom die goed kan zoenen
pi_49845592
quote:
Op zondag 27 mei 2007 10:12 schreef Black-Hole het volgende:
Op verzoek van Whoopsydaisy en klein verslagje van mijn date van afgelopen vrijdag.

Haalde dr op van het station en ik moest eerst even goed kijken want in het echt is ze echt stukken leuker en mooier, had ze bijna niet herkend. Daarna naar mijn huis gegaan waar het de bedoeling was om samen te gaan koken. Is allemaal wel gelukt maar we kletsten maar door waardoor de tijd voorbij vloog.

We hebben heerlijk gegeten en gezellig samen gekookt. Aan een stuk door gekletst en gelachen. Ze vond het erg lief dat ik allemaal lekkere dingen in huis had gehaald. Na afloop zei ze dat ze het erg leuk gevonden had en dat ik haar nummer had, dus ik moest nog maar eens bellen. Wat we dus ook zeker gaan doen
Yay!! Hebben jullie nog gezoend?
pi_49845678
quote:
Op zondag 27 mei 2007 16:28 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

'kennen' is een groot woord natuurlijk, maar o.b.v. de indrukken tijdens de ONZ-meet van verschenen vrijdag:

Je hebt een heel 'open' persoonlijkheid vond ik, praat gemakkelijk over jezelf en schaamt je er niet voor om open te zijn over jezelf en je mening. Mensen pikken dat onbewust op en reageren daar gemakkelijk op.
Het betekent namelijk dat je de indruk wekt dat ik, als ik met je ga praten, geen moeite zal hoeven doen om een gesprek gaande te krijgen cq houden, en dat het godbetert nog een leuk gesprek zal zijn ook.

Keerzijde: ik denk dat er heulveul mannen zijn die bovenstaande misvatten voor 'makkelijk'. En gezien je eigen woorden dat er regelmatig gezoend wordt tijdens uitgaan, zou 'moeilijk' ook niet echt de juiste qualificatie zijn...

pi_49845765
quote:

[..]

Volgens mij hangt dat ook alleen maar samen met een potentiele neuk.

Grappig hoe dat vrijheid-blijheid alleen maar terugvalt op het iedereen-mogen-neuken-principe.
Voor mij echt niet hoor. Als ik ga stappen, ga ik ALTIJD om te dansen, anders is het geen stappen. Ik krijg de meeste nummers buiten stappen om in ieder geval.
pi_49845882
Ik heb gisteren een liefdesbrief gekregen

De jongen die me zaterdag zijn nummer gaf, kwam gisteren nog even langs om afscheid te nemen van me, omdat ik ging verhuizen. Was wel even gezellig, nog even met hem gekletst en toen hij me 3 zoenen gaf, kreeg ik een briefje van hem

Er zaten wel 2 fikse spelfouten in maar verder vond ik het ontzettend lief. Later die middag had ik startkabels nodig en omdat hij 1 van de drie mensen is van wie ik het telefoonnummer heb uit Weesp, toch maar gebeld maar hij was niet meer in de buurt. Ik ga denk ik maar niet met hem afspreken maar ik voelde me wel vereerd. Hij is een marokkaan, kwam hem laatst tegen in AH met zijn vader, gaat ie ineens afstandelijk doen , jammer, maar daar had hij zijn kansen al verkeken.
pi_49845908
quote:

[..]

Volgens mij hangt dat ook alleen maar samen met een potentiele neuk.

Stappen is echt veel leuker als je met gelijkgestemden gaat. In mijn geval meiden en jongens die van dansen houden en die van dezelfde muziek kunnen genieten.

En actiever en vaker buiten de deur komen: ik ga met een vriendje niet zo snel naar Walibi, ten eerste omdat mijn vriendjes en mijn sociale groepen doorgaans niet echt naar elkaar toegroeien, hoewel het zeker geen haat en nijd is. En zonder mijn vriendje ga ik niet echt de deur uit, zeker niet regelmatig alleen stappen enzo. En naar Walibi zonder je vriendje is ook al niks aan. Naar familie doe ik ook niet vaak zonder vriendje als ik verder weg woon en naar het strand met een groep waar ook single boys in zitten, doe je ook niet zo makkelijk als je een vriendje hebt.
pi_49846021
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:45 schreef Detroit het volgende:

[..]

Waarschijnlijk alleen aantrekkelijke biseksuele meisjes die wat rondgeilen om zo hordes mannen aan te trekken. .

Wat een vooroordeel over biseksuelen.
  maandag 28 mei 2007 @ 11:44:55 #43
101353 mrbox
Miep miep
pi_49846496
quote:
Op maandag 28 mei 2007 11:21 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Stappen is echt veel leuker als je met gelijkgestemden gaat. In mijn geval meiden en jongens die van dansen houden en die van dezelfde muziek kunnen genieten.

En actiever en vaker buiten de deur komen: ik ga met een vriendje niet zo snel naar Walibi, ten eerste omdat mijn vriendjes en mijn sociale groepen doorgaans niet echt naar elkaar toegroeien, hoewel het zeker geen haat en nijd is. En zonder mijn vriendje ga ik niet echt de deur uit, zeker niet regelmatig alleen stappen enzo. En naar Walibi zonder je vriendje is ook al niks aan. Naar familie doe ik ook niet vaak zonder vriendje als ik verder weg woon en naar het strand met een groep waar ook single boys in zitten, doe je ook niet zo makkelijk als je een vriendje hebt.
Je spreekt jezelf tegen ..... Maar voel jij je wel op je gemak als je rondloopt met je vriendje en je komt bekende tegen ?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_49846563
quote:
Op maandag 28 mei 2007 11:44 schreef mrbox het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen ..... Maar voel jij je wel op je gemak als je rondloopt met je vriendje en je komt bekende tegen ?
Ik zeg dat het met vriendje niet echt je van het is als je met z'n tweeën gaat, maar zonder je vriendje met andere mensen is ook niet leuk. Ik voel me wel op mijn gemak hoor, ik heb alleen heel duidelijk een eigen leven buiten mijn relaties.
  maandag 28 mei 2007 @ 11:53:03 #45
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_49846730
Bevalt me nog steeds goed als single.
Heb ook nog niet echt de behoefte om weer een relatie aan te gaan eigenlijk, het bevalt me wel zo allemaal. Spreek veel meer met mensen af en leer ook veel meer nieuwe mensen kennen, dat houden we nog maar even zo. Ik ben iig niet bewust op zoek naar een nieuwe relatie, maar als ik een dame tegen het lijf loop waarmee het enorm klikt zou ik het ook niet afhouden. Het komt zoals het komt.
  maandag 28 mei 2007 @ 11:57:40 #46
101353 mrbox
Miep miep
pi_49846873
quote:
Op maandag 28 mei 2007 11:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik zeg dat het met vriendje niet echt je van het is als je met z'n tweeën gaat, maar zonder je vriendje met andere mensen is ook niet leuk. Ik voel me wel op mijn gemak hoor, ik heb alleen heel duidelijk een eigen leven buiten mijn relaties.
Houden jullie allemaal bewust je vriendjes / vriendinnen buiten bepaalde zaken of gebeurd het gewoon
om slow chat tegen te gaan ff anders geformuleerd
pi_49846939
quote:
Op maandag 28 mei 2007 11:57 schreef mrbox het volgende:

[..]

Houden jullie allemaal bewust je vriendjes / vriendinnen buiten bepaalde zaken of gebeurd het gewoon
om slow chat tegen te gaan ff anders geformuleerd
Ik doe dat altijd omdat je nooit weet wat er overblijft als je uit elkaar gaat. Daarom: gewoon eigen vrienden aanhouden, niet helemaal opgaan in zijn vriendenkring maar wel gezellig mee doen.
pi_49846971
quote:
Op maandag 28 mei 2007 11:53 schreef Noca het volgende:
Bevalt me nog steeds goed als single.
Heb ook nog niet echt de behoefte om weer een relatie aan te gaan eigenlijk, het bevalt me wel zo allemaal. Spreek veel meer met mensen af en leer ook veel meer nieuwe mensen kennen, dat houden we nog maar even zo. Ik ben iig niet bewust op zoek naar een nieuwe relatie, maar als ik een dame tegen het lijf loop waarmee het enorm klikt zou ik het ook niet afhouden. Het komt zoals het komt.
Nog een voordeel van single zijn: ik heb in de laatste 3 maanden meer mensen leren kennen dan in de 3 jaar daarvoor!
  maandag 28 mei 2007 @ 12:01:39 #49
141482 Q.
JurassiQ
pi_49846997
De drie jaar daarvoor was je geen single?
For great justice!
  maandag 28 mei 2007 @ 12:04:40 #50
101353 mrbox
Miep miep
pi_49847051
quote:
Op maandag 28 mei 2007 12:00 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Nog een voordeel van single zijn: ik heb in de laatste 3 maanden meer mensen leren kennen dan in de 3 jaar daarvoor!
Probeer je nu niet heel erg hard te zoeken naar dingen die het single zijn leuk maken
Geeft mij het gevoel dat je alles probeert te zoeken om voorjezelf het single zijn te accepteren ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')