Zeker alweer een tijd geleden? Deden ze vroeger zo.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:06 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Twee keer gedaan en twee keer was het pak over m'n kleren heen.
Klopt, tot voorkort was dat inderdaad de manier, maar tegenwoordig wordt het pak onder de kleren aangetrokken. Op die manier hou je EN de herkenbaarheid van je tegenstander EN wordt je lichaam extra goed beschermd tegen verf, blauwe plekken en weersinvloed.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:06 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Twee keer gedaan en twee keer was het pak over m'n kleren heen.
Nope, bij mij nog geen maand geleden. Was bij Paintballjungle in Spaarnwoude.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:07 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zeker alweer een tijd geleden? Deden ze vroeger zo.
Klopt. Toevallig ken ik de eigenaar van die paintbalclub, ze zijn nog niet overgestapt op de nieuwe aanpak. Ze zijn 1 van de weinigen die nog de oude manier hanteren. Ze gaan zeer binnenkort de nieuwe manier van pak onder de kleren toe passen.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:18 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Nope, bij mij nog geen maand geleden. Was bij Paintballjungle in Spaarnwoude.
ik moest ook gelijk denken aan deze paintbal gast, ik paitball daar namelijk ook regelmatig en daar trek je idd het pak over je kleding aan.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:18 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Nope, bij mij nog geen maand geleden. Was bij Paintballjungle in Spaarnwoude.
Ik wil wedden dat als je daar nu gaat paintballen je daar nu het pak onder je kleren aandoet.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:32 schreef andre347 het volgende:
Toen wij aan het Paintballen waren hebben we de pakken over de kleren gedaanWas rond kerst vorig jaar
Dat denk ik ookquote:Op zondag 27 mei 2007 10:34 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat als je daar nu gaat paintballen je daar nu het pak onder je kleren aandoet.
Zal je net zien, proberen ze je in de zeik te nemen. Is het dadelijk gewoon onder je pak en hebben ze je de oude regels zogenaamd per abuis telefonisch medegedeeld.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:43 schreef Mindstate het volgende:
Heb net gebeld, en ze zeiden dat het pak over je kleren gaat, maar dat ik toch maar beter oude kleren aan kon doen..
neuh heb paar jaar terug nog gepaintballt en had ook zo'n pak aan .. Erg leuk om te doen inderdaad!! Levert ook leuke blauwe plekken opquote:Op zondag 27 mei 2007 10:07 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zeker alweer een tijd geleden? Deden ze vroeger zo.
Het zou inderdaad niet de eerste keer zijn dat zo'n miep of knakker niet op de hoogte is van de vernieuwde regels rondom de close-body-protection-pak.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zal je net zien, proberen ze je in de zeik te nemen. Is het dadelijk gewoon onder je pak en hebben ze je de oude regels zogenaamd per abuis telefonisch medegedeeld.![]()
Ja precies, een paar jaar terug.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:49 schreef Shivers het volgende:
[..]
neuh heb paar jaar terug nog gepaintballt en had ook zo'n pak aan .. Erg leuk om te doen inderdaad!! Levert ook leuke blauwe plekken op
Hoi,quote:Op zondag 27 mei 2007 10:50 schreef Redux het volgende:
[..]
vernieuwde regels rondom de close-body-protection-pak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |