OMFG is dat serieusquote:Op zondag 27 mei 2007 17:52 schreef Talitha het volgende:
Navelpluis volgens Wiki
[afbeelding]
En dat onder etenstijd.![]()
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:00 schreef TherAngelina het volgende:
Ik haat zondagen!
Navelpluisjes. Dat kom door wollen truien en zo, vezels van de wol of zo, en dat heb je ook als je je heel lang niet douchet
.
Je kan ook even het plaatje weg halen...quote:Op zondag 27 mei 2007 17:57 schreef Talitha het volgende:
Even snel doorposten, want dat plaatje is ranzig.![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ook wel bekend onder de naam buikspons?![]()
Hoi niet-simpele Theraquote:Op zondag 27 mei 2007 18:00 schreef TherAngelina het volgende:
Ik haat zondagen!
Navelpluisjes. Dat kom door wollen truien en zo, vezels van de wol of zo, en dat heb je ook als je je heel lang niet douchet
.
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:05 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Van wie is TherAngellina nou weer een kloon?![]()
![]()
Wat ben jij opeens liefquote:Op zondag 27 mei 2007 18:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi niet-simpele Thera
Tenzij je een kloon bent, dan ben je wel simpel.![]()
Die Ig Nobelprijs is dan weer minder serieus hè.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMFG is dat serieus![]()
![]()
![]()
![]()
Dr. Kruszelnicki's toewijding aan het oplossen van dit al lang bestaande mysterie werd beloond door een Ig Nobelprijs voor Interdisciplinair onderzoek in 2002.![]()
Hahahah, ik schrok alquote:Op zondag 27 mei 2007 18:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die Ig Nobelprijs is dan weer minder serieus hè.![]()
Dat kan ook, maar dan missen anderen het straks bij het teruglezen.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je kan ook even het plaatje weg halen...
is dit jaap voor het harsen?
Ik dacht dat de minder geletterden een plaatje wel zouden kunnen waarderen?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom dat plaatje? Ik weet wel wat navelpluisjes zijn hoor
Maar heb je het ook wel eens grondig bestudeerd?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom dat plaatje? Ik weet wel wat navelpluisjes zijn hoor
Oooh, je denkt verder na? Dan is het goed hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 18:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat de minder geletterden een plaatje wel zouden kunnen waarderen?![]()
Ach die kunnen zich er vast wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:09 schreef Talitha het volgende:
Dat kan ook, maar dan missen anderen het straks bij het teruglezen.
Jaap nà het harsen.![]()
Die is nu een maand werkenquote:Op zondag 27 mei 2007 18:19 schreef PC eend het volgende:
Thera wat heb je met ian gedaan
Zo halen we nooit de cos in
Hebben paarden ook buikpluis?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach die kunnen zich er vast wel iets bij voorstellen.
dan zijn ze nog wel een paar haren vergeten hoor
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:20 schreef PC eend het volgende:
Hebben paarden ook buikpluis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |