Ik rel nooitquote:Op zondag 27 mei 2007 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah, Eendt.
Ga 's rellen...
Dan bemoei ik me d'r na een tijdje mee.
Dat heb ik al uitvoerig gedaan afgelopen dagenquote:
Daarvoor moet je niet bij mij zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 03:35 schreef PC eend het volgende:
Zijn er nog nieuwe geile klonen aangemeld, waar ik van moet weten?
Allemaal bezopen?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat heb ik al uitvoerig gedaan afgelopen dagenZelfs weer cubegames gaan spelen op de Wii
Wie zegt dat?quote:
Nuchterquote:
Ow, vertel?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Jij bent makkelijk na te maken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
'0''s en 'O''s en die kan je weer verwisselenquote:
Ow, maar dan is die clone zo gebannedquote:Op zondag 27 mei 2007 03:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
'0''s en 'O''s en die kan je weer verwisselen
Hoezo, mag dat niet?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, maar dan is die clone zo gebanned(in the case dat het bong4oo2 wordt ofzo, hetgeen je bedoeld)
Fucking hell, dus als mijn angelina dan geband wordt, dan mag ik niet meer postenquote:
Zoietsquote:Op zondag 27 mei 2007 03:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fucking hell, dus als mijn angelina dan geband wordt, dan mag ik niet meer posten![]()
Kan je met jouw Angelina ook in het echt spelen?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fucking hell, dus als mijn angelina dan geband wordt, dan mag ik niet meer posten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |