Mootiequote:Op zondag 27 mei 2007 13:04 schreef mootie het volgende:
goeiemorgen!

Ik ook niet, maar ik moet wel... dinnetje staat zo voor de deurquote:Op zondag 27 mei 2007 13:18 schreef mootie het volgende:
Geeeeen zin om me aan te gaan kleden!

quote:Op zondag 27 mei 2007 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik moet wel... dinnetje staat zo voor de deur
Laters dus![]()

Maar wat is navelpluis?!quote:Op zondag 27 mei 2007 15:13 schreef Polonium-120 het volgende:
wist je dat?....
... er serieus wetenschappelijk onderzoek is gedaan naar navelpluis? Je hebt de meeste kans op navelpluis als je een oudere man bent, behaard bent en een navel hebt die naar binnen wijst. Als je een navelpiercing hebt is de kans op navelpluis heel klein!

Dit is alleen nog maar het beginquote:Op zondag 27 mei 2007 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Whaaah een honderd stuks!

Moet dat?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit is alleen nog maar het begin
We gaan de COS inhalen![]()

Nou dan moeten we niet een hele dag over 1 sc doen...quote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef PC eend het volgende:
Dit is alleen nog maar het begin
We gaan de COS inhalen![]()

Nope, Plutonium is 'm gesmeerd.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Tal, ben je er al uit wat navelpluisjes zijn??

Ook wel bekend onder de naam buikspons?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Tal, ben je er al uit wat navelpluisjes zijn??

Nog 126 posts te gaanquote:Op zondag 27 mei 2007 17:57 schreef Talitha het volgende:
Even snel doorposten, want dat plaatje is ranzig.![]()

OMFG is dat serieusquote:Op zondag 27 mei 2007 17:52 schreef Talitha het volgende:
Navelpluis volgens Wiki
[afbeelding]
En dat onder etenstijd.![]()

Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:00 schreef TherAngelina het volgende:
Ik haat zondagen!
Navelpluisjes. Dat kom door wollen truien en zo, vezels van de wol of zo, en dat heb je ook als je je heel lang niet douchet
.

Je kan ook even het plaatje weg halen...quote:Op zondag 27 mei 2007 17:57 schreef Talitha het volgende:
Even snel doorposten, want dat plaatje is ranzig.![]()

quote:Op zondag 27 mei 2007 17:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ook wel bekend onder de naam buikspons?![]()

Hoi niet-simpele Theraquote:Op zondag 27 mei 2007 18:00 schreef TherAngelina het volgende:
Ik haat zondagen!
Navelpluisjes. Dat kom door wollen truien en zo, vezels van de wol of zo, en dat heb je ook als je je heel lang niet douchet
.

quote:Op zondag 27 mei 2007 18:05 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Van wie is TherAngellina nou weer een kloon?![]()
![]()

Wat ben jij opeens liefquote:Op zondag 27 mei 2007 18:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi niet-simpele Thera
Tenzij je een kloon bent, dan ben je wel simpel.![]()

Die Ig Nobelprijs is dan weer minder serieus hè.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMFG is dat serieus![]()
![]()
![]()
![]()
Dr. Kruszelnicki's toewijding aan het oplossen van dit al lang bestaande mysterie werd beloond door een Ig Nobelprijs voor Interdisciplinair onderzoek in 2002.![]()

Hahahah, ik schrok alquote:Op zondag 27 mei 2007 18:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die Ig Nobelprijs is dan weer minder serieus hè.![]()

Dat kan ook, maar dan missen anderen het straks bij het teruglezen.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je kan ook even het plaatje weg halen...
is dit jaap voor het harsen?

Ik dacht dat de minder geletterden een plaatje wel zouden kunnen waarderen?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom dat plaatje? Ik weet wel wat navelpluisjes zijn hoor

Maar heb je het ook wel eens grondig bestudeerd?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom dat plaatje? Ik weet wel wat navelpluisjes zijn hoor

Oooh, je denkt verder na? Dan is het goed hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 18:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat de minder geletterden een plaatje wel zouden kunnen waarderen?![]()

Ach die kunnen zich er vast wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:09 schreef Talitha het volgende:
Dat kan ook, maar dan missen anderen het straks bij het teruglezen.
Jaap nà het harsen.![]()

Die is nu een maand werkenquote:Op zondag 27 mei 2007 18:19 schreef PC eend het volgende:
Thera wat heb je met ian gedaan
Zo halen we nooit de cos in

Hebben paarden ook buikpluis?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach die kunnen zich er vast wel iets bij voorstellen.
dan zijn ze nog wel een paar haren vergeten hoor

quote:Op zondag 27 mei 2007 18:20 schreef PC eend het volgende:
Hebben paarden ook buikpluis?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |