Tis dat je zover weg woont, anders had ik je meegesleurd de kroeg in.quote:
Ik heb een tap in huis.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis dat je zover weg woont, anders had ik je meegesleurd de kroeg in.![]()
Goffer als ik dat had geweten, had kippiee niet weggemogen!!!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een tap in huis.
Je had enkel langs hoeven komen.
Een dikke welterusten dan maarquote:Op zondag 27 mei 2007 02:14 schreef petraa het volgende:
Maar ik ben echt weg nu, ik moet morgen fris en fruitig zijn voor de verjaardagsvisite![]()
Ik zal aan je denken als ik deaudt lig te gaanquote:Op zondag 27 mei 2007 02:14 schreef petraa het volgende:
Maar ik ben echt weg nu, ik moet morgen fris en fruitig zijn voor de verjaardagsvisite![]()
Sex kan veel helpen. Maar ik heb al jaren geen vriend/vriendin meer. Dus dat...quote:Op zondag 27 mei 2007 02:11 schreef petraa het volgende:
Vertel ??? Een lekkere vent![]()
Edit: oh nee ik had me voorgenomen voorlopig geen vent meer.
Succes dan maarquote:Op zondag 27 mei 2007 02:14 schreef petraa het volgende:
Neuk jij nooit!?quote:Op zondag 27 mei 2007 02:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sex kan veel helpen. Maar ik heb al jaren geen vriend/vriendin meer. Dus dat...
Voor mij het beste remedie? Een flinke hap zuurstof (uit een fles) en daarna een reep dikke pure chocola.
Vervolgens 1 of andere verdomd goeie film...
Tja![]()
Nooit? Dat is wel erg lang hoorquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nooit? Dat is wel erg lang hoor
Mare ik geef toe dat het al even geleden is.![]()
quote:
Ik zal erover ophouden.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als dat het enige probleem was...
Mare geen commentaar verder.
Goedzo.quote:
This half 3, ik moet over koud 7 uur al weer aan een 'gezellig' zondagochtend ontbijt zitten. Dat ga ik niet trekken op minder slaap.quote:
Je bent te verstandig.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
This half 3, ik moet over koud 7 uur al weer aan een 'gezellig' zondagochtend ontbijt zitten. Dat ga ik niet trekken op minder slaap.![]()
Jammergenoeg is die nog niet uit op de VC (VirtualConsole op Wii), heb hem nooit gespeeld, wel de originele Sonicquote:Op zondag 27 mei 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Sonic 2 op de Sega Mega Drive kickt trouwens 7 jaar later nogsteeds anus.
Ik kwam er helaas achter dat mijn 2e controller het niet meer doet.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jammergenoeg is die nog niet uit op de VC (VirtualConsole op Wii), heb hem nooit gespeeld, wel de originele Sonic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |