Maarre gefeliciteerd met je eerste OP en moet zeggen hij is geweldigquote:Op zondag 27 mei 2007 02:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat merk ik ja. Tijd voor sinassappelsap![]()
Hebben we gelijk een TT voor de volgende SC: [SC # 101] 2 haakje or not 2 haakjequote:Op zondag 27 mei 2007 02:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja wel maar de [ ] ontbreken wel in de titel![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:04 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Hebben we gelijk een TT voor de volgende SC: [SC # 101] 2 haakje or not 2 haakje![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:04 schreef Paris_Texas het volgende:
Hebben we gelijk een TT voor de volgende SC: [SC # 101] 2 haakje or not 2 haakje![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:04 schreef petraa het volgende:
Maarre gefeliciteerd met je eerste OP en moet zeggen hij is geweldig![]()
Ik zal maar niks vragen. Mare het is waar wat ze zeggen he. Drank lost niks op. En ja ik weet dat ik makkelijk praten heb. Maar toch.quote:
Ik herken wat je zegt, heb hetzelfde gehad.....quote:Op zondag 27 mei 2007 02:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zal maar niks vragen. Mare het is waar wat ze zeggen he. Drank lost niks op. En ja ik weet dat ik makkelijk praten heb. Maar toch.
voor nu evenquote:Op zondag 27 mei 2007 02:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zal maar niks vragen. Mare het is waar wat ze zeggen he. Drank lost niks op. En ja ik weet dat ik makkelijk praten heb. Maar toch.
Krijg je daar geen last van je nek mee?quote:
Maar het is wel lekker als je alles ff kan vergeten.Drom had ik vanaaf ook liever in de kroeg gezeten dan hier achter me stomme pc schermpjequote:Op zondag 27 mei 2007 02:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Truste lieve Petra en check je Wii he?quote:
Doe ikquote:Op zondag 27 mei 2007 02:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Truste lieve Petra en check je Wii he?
Daar heb ik iets beters voorquote:Op zondag 27 mei 2007 02:09 schreef petraa het volgende:
Maar het is wel lekker als je alles ff kan vergeten.Drom had ik vanaaf ook liever in de kroeg gezeten dan hier achter me stomme pc schermpje![]()
Hahaquote:Op zondag 27 mei 2007 02:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Krijg je daar geen last van je nek mee?
Offe ben je een uil?![]()
Vertel ??? Een lekkere ventquote:
Jij met je ban. Die krijg je heus niet zomaar sukkel.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:09 schreef Ian_Nick het volgende:
voor nu even![]()
En als ik dan straks een ban heb ben ik weer van mijn Fok! verslaving af![]()
Hatzee.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Maar het is wel lekker als je alles ff kan vergeten.Drom had ik vanaaf ook liever in de kroeg gezeten dan hier achter me stomme pc schermpje![]()
Okee, gelukkig maar. Ik zag al ernstige taverelen voor me ogen. (afgevallen hoofden, scheve nekken enzo)quote:Op zondag 27 mei 2007 02:11 schreef BONG4002 het volgende:
Haha
Nou t valt mee dus kan nog ff rondkijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |