Wat heeft ze daar een apart lapje rood daar op haar onderrugquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
'k was nog bezig
En zo was Xena in eens weer een babypoes
[afbeelding]
Dank je Adelante, doet me goed hoor, jullie reactiesquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:08 schreef Adelante het volgende:
zo zouden alle poezen moeten kunnen gaansterkte duud
onze smeagol
[afbeelding]
Wat doet hij/zij daar?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:27 schreef Sjoewe het volgende:
Mooi dude. Oude katten moeten zo gaan
Dan gekke Mucha nogmaar een keer in de repost:
[afbeelding]
Die zijn het leukstquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:31 schreef Sjoewe het volgende:
Van de zon genieten
Die poes is zo gek als een deur.
Wat een supergaaf beest zeg!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:08 schreef Adelante het volgende:
zo zouden alle poezen moeten kunnen gaansterkte duud
onze smeagol
[afbeelding]
Lief, dankquote:
Echt een prachtig beestquote:Op zondag 27 mei 2007 00:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding]
Nou, ik nog maar een keer met mijn lievelingsfoto, en dan heeft mevrouw wel weer genoeg airplay gehad..
Momenteel ligt ze op de bank te wassen, en het liefste is dat ze aan het einde van de dag altijd in slaap valt tijdens het wassen. Dan gaat ze zo heel actief beginnen, met uitgebreid knagen tussen de tenen enzo. (Wat echt een ontzettend ranzig geluid maakt trouwens, dat teenknagen.) En halverwege is ze moe en dan likt ze nog wat lafjes in het rond, en dan zie je die oogjes dichtvallen..
quote:Oh, en Mucha is een meisje trouwens. Onze koningin van de jungle. (Lees: gigantische schijterd..)
Dat is toch zo.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Lief, dank![]()
En hier dan een kiek van de prinses van dit huishouden (zo ziet zij zichzelf althans):
[afbeelding]
Zij is in de vaste veronderstelling dat heel het leven op aarde om haar draait.
Dit is 'Poes 2'.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben de namen kwijt van je katten dude, maar is deze nog afscheid gaan nemen op de een of andere manier?
britse korthaar iddquote:Op zondag 27 mei 2007 00:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een supergaaf beest zeg!Brits bloed?
Ieder op zijn eigen manier, en gewoon zoals ze zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dit is 'Poes 2'.
We maken het niet te ingewikkeld hier in huis![]()
En ze heten wel vanalles liefs of strengs, maar dat hangt af van hun en onze bui
![]()
Deze is geen afscheid komen nemen. En dat is geheel volgens haar stijl. Zij sluit zich af van alles wat ingewikkeld is. Bezoek, vreemde mensen, koffers die worden ingepakt voor een vakantie, een nieuwe kat, een zieke kat, een overleden kat - de prinses is er heel nadrukkelijk nooit bij.
Onze derde (nu tweede) kat was er wel bij. [afbeelding]
Heeft op een afstandje meegekeken. Het was geen grote vriendin van de overleden Poes1, maar ze bleef er toch heel mooi bij en was, in tegenstelling tot haar normale doen, heel rustig en bescheiden.
Imageshack en FOK! werken niet samenquote:Op zondag 27 mei 2007 00:38 schreef Mad-Eleine het volgende:
Meer katafscheidleed van mij...
[[url=http://img529.imageshack.us/img529/687/jiricollagela7.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn lieve kattevriendje, die ieder grote stad aan een lijntje trotseerde, is er niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |