en ik hou wel van een lekker ranzig stuk spekquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch geef ik de voorkeur aan een lekker stukje MAGER varkensvlees op de barbeque.![]()
Nou ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht ik ook anders doe je dit toch niet![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:32 schreef Sonique het volgende:
omg, direct is michael wel een nieuwe bewoner!
Ga naar Cosmo en hou die tien ruggen in the pocket.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:35 schreef StefanPeeters het volgende:
Voor het geval Michael de nieuwe bewoner wordt....
Ken ik van jullie effe EUR10.000,-- lenen ????
Hij had waarschijnlijk verwacht dat Michael zich na 5 minuten zou omdraaien om hem hartstochtelijk te kussen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
Word je het niet zat, vraagt Michael over het masseren. Waarschijnlijk vindt hij er zelf niks aan.
Nou ja als het maar lektquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ik hoop het niet.
weer een natasiafan erbij.
Ik vermoed dat er aardig wat vrouwen zijn die hem knap vinden... hij moest alleen even eerst in the picture komen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian en Mitch hebben het over hun populariteit, Brian wilde weten of Mitch nu meer vrouwelijke aandacht krijgt dan eerst, het antwoord was ja
Zekersquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:35 schreef StefanPeeters het volgende:
Voor het geval Michael de nieuwe bewoner wordt....
Ken ik van jullie effe EUR10.000,-- lenen ????
Of verrekijkertje mee en dan op de eerste verdieping van American Pizza fijn genietenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ga naar Cosmo en hou die tien ruggen in the pocket.
Stalken is triest. Ik ga voor een bruiloft...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Of verrekijkertje mee en dan op de eerste verdieping van American Pizza fijn genieten![]()
Ben je wel lekker? Ligt onder Eric en is geen vrouwtjes persoon .... Ben ik zo slim of ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er aardig wat vrouwen zijn die hem knap vinden... hij moest alleen even eerst in the picture komen.
Ging over Mitchquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je wel lekker? Ligt onder Eric en is geen vrouwtjes persoon .... Ben ik zo slim of ?
Oepsquote:
ach, jaap heeft ook zijn behoeftes!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio begint veel flauw te worden, afgezaagd
[afbeelding]
Yep, dat denk ik ook. Is ook niet errrugggg.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:43 schreef Gigageil het volgende:
Ik denk dat die gozer is betaald om baanberekende TV op te leveren......homo-neuqsex in een reality-tv programma![]()
Sou so maar kunnequote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:43 schreef Gigageil het volgende:
Ik denk dat die gozer is betaald om baanberekende TV op te leveren......homo-neuqsex in een reality-tv programma![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb ik gemist, zei hij dit ECHT?
dan heeft hij naw ook een baantje in de avond achter het station of in een clubquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:43 schreef Gigageil het volgende:
Brian stelde de vraag meer omdat hij graag wilde weten wat hem straks misschien te wachten staat...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er aardig wat vrouwen zijn die hem knap vinden... hij moest alleen even eerst in the picture komen.
Dan ga ik nu 200% genieten van de jaloerse blikken van DE RAT naar de bank waar Aman en Mitch gesellig op zitten te keuvelen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
daar kon hij zich niet op afreageren dus haalde hij uit naar Amanda
Beetje inhouden ja !!! Je hebt het over mijn aanstaande echtgenoot !!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dan heeft hij naw ook een baantje in de avond achter het station of in een club
Lekkerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahaaaa, maar we hebben nog fistfucking!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |