abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50680480
Corriere dello sport meldt op de voorpagina vandaag dat Bianchi onderweg zou zijn naar Napoli.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_50686551
quote:
Colpo Napoli: preso Rolando Bianchi! (Corriere dello Sport)
Il Corriere dello Sport dą per certo che iIl Napoli ha trovato l'accordo con la Reggina per l'acquisto di Rolando Bianchi (10 milioni di euro). Manca solo il sģ dell'attaccante. In arrivo anche il centrocampista slovacco del Brescia, Marek Hamsik.

Il Napoli ha trovato l'accordo con la Reggina per l'acquisto di Rolando Bianchi (10 milioni di euro). Manca solo il sģ dell'attaccante. In arrivo anche il centrocampista slovacco del Brescia, Marek Hamsik, che potrebbe essere seguito dal compagno di squadra Stankevicius. Si parla anche di Semioli e Chevanton.
pi_50686684
10 millioni di euro? Hoe goed is die dan?
pi_50687148
Was international < 21, kreeg begin seizoen 2005-2006 vervelende knieblessure, stond er dit jaar weer bij Reggina en maakt daar 18 goals, met afstand een clubrecord in de Serie A en goed voor de 4e plek in de topschutterslijst.
Vooral dankzij hem (en Amoruso) speelt Reggina komend seizoen weer in de Serie A, ondanks die zware calciopoli straf die ze kregen.

Hier nog een stukje in het Engels:
quote:
Bianchi nears Napoli move

Napoli are on the verge of signing Reggina star Rolando Bianchi, according to reports in the Italian Press.

The 24-year-old impressed with his performances last season and scored 18 goals in Serie A to become one of the hottest properties in this summer’s transfer market.

Il Corriere dello Sport reports that the Partenopei have reached an agreement with the Amaranto, who are willing to let the player leave the Stadio Granillo for a fee of £7m.

Bianchi now needs to agree on personal terms with Napoli and a decision is expected to be taken in the next few days.

The striker, who formed an amazing partnership with veteran Nicola Amoruso in Calabria, is also a reported target for Juventus.

Bianchi was allegedly hoping to join a big club as soon as possible, although signing for Napoli would allow him to become a first team regular.

The Azzurri have already netted highly-rated Brescia midfielder Marek Hamsyk, who will move to the San Paolo in an exchange deal involving Nicolas Amodio and Fabio Gatti plus £4m.
pi_50695826
- Bianchi zelf is al rond met Napoli, onderhandelingen waren al gaande nog voordat de competitie afgelopen was voor Napoli.
- Giubilato trekt weg, zeer waarschijnlijk naar Cagliari.
- Esposito staat ook nog in de picture bij Napoli, maar het lijkt Roma voor hem te gaan worden.
- Napoli heeft Juventus 5 miljoen geboden voor 50% eigendom van Nocerino. Fiorentina is ook geinteresseerd maar Nocerino geeft de voorkeur aan Napoli.
- Hamsik is bijna officieel, goeie aankoop, talentvolle middenvelder.
pi_50697657
Nocerino zou een goede aanwinst zijn (ook in de onder-21 ploeg). Las ook dat ze een nieuwe Uruquaan zouden gaan aantrekken, een verdedigende middenvelder, zegt me helemaal niets.
Quagliarella-Calaio zou als tandem kunnen, hebben samen in de jeugd van Torino gespeeld. Maar goed Bianchi is ook een sterke speler.
pi_50701016
Als ik dat Engels goed vertaal zou Hamsik dus geruild worden + wat geld. Is het waard om die 2 spelers + 4 m te ruilen voor hem ? Ken hem verder niet namelijk....
pi_50705142
Verona - Spezia 0-0

Ergo: Verona in C1!!!!!
pi_50705367
Nieuwste persoon aan Napoli gelinkt: Mourad Meghni (Bologna). Zou een goeie aanwinst voor op het middenveld zijn.

En Napoli zal ongetwijfeld veel aan het scouten zijn in Argentinie, Brazilie en Urugay. Heeft altijd al een historie gehad met spelers uit die landen.
pi_50717276
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 12:09 schreef MaxPower het volgende:
10 millioni di euro? Hoe goed is die dan?
http://www.youtube.com/watch?v=VFwlltfhXdo&eurl

pi_50721137
Hamsyk wordt de nieuwe nedved genoemd, is jong en zeker een goede speler. Bovendien als er wat spelers (Nocerino?, Liverani?, Menghi en Hamsyk) bij komen op het middenveld is er voor Gatti en Amodio toch geen plaats meer.

Uruquaan zou Walter Garzano zijn, met Uruquay actief op Copa America
pi_50724093
quote:
Incontro Marino-Preziosi per Leon
L'honduregno accostato al Napoli nelle ultime ore

Nella giornata di ieri ci sarebbe stato un incontro tra Pierpaolo Marino e il Presidente del Genoa Preziosi. Oggetto di una trattativa tra Genoa e Napoli potrebbe diventare presto l'honduregno Leon, che quest'anno č stato spesso determinante nella cavalcata rossblł verso la massima serie.
pi_50853145
Stand van zaken:
quote:
Napoli, il borsino del calciomercato (aggiornamento ore 10)
All'interno il borsino con tutte le trattative con le relative percentuali di possibilitą sia per il mercato in entrata per quello in uscita. In settimana si chiude col Brescia per Hamsik, si riavvicina Bianchi. Sfuma Esposito cosģ come Aronica

ECCO TUTTE LE TRATTATIVE IN ENTRATA:
Hamsik (Brescia) 90%
Bianchi (Reggina) 75%
Miccoli (Juventus) 55%
Aronica (Reggina) 50%
Nocerino (Juventus) 50%
Caserta (Cagliari) 45%
Banega (Boca Juniors) 35%
Pavone (Estudiantes) 35%
Bojinov (Juventus) 35%
Liverani (Fiorentina) 35%
Gargano (Danubio) 30%
Alberto (Siena) 15%
Esposito (Cagliari) 15%

IN USCITA:
Giubilato (fine contratto, Cagliari, Ascoli) 100%
Vitale (in prestito, Cavese) 90%
Grieco (in prestito, Avellino o C) 90%
Lacrimini (Frosinone, Cavese) 90%
Giglio (cessione in C) 90%
Bucchi (Reggina, Torino) 40%
Gatti (Brescia) 35%
Pią (Fiorentina) 20%
De Zerbi (Cagliari) 10%
pi_50853682
Antonio Cassano staat op het punt om naar Napoli te verkassen. Real Madrid vraagt een bedrag van drie miljoen euro voor de rebelse aanvaller. (AS)

Bron: Voetbalzone.nl
pi_50854418
Misschien is er voor Esposito nog een opening. Barcelona zou Giuly willen betrekken in de deal met Chivu, die het liefst naar Barca gaat. Dan heeft Roma al zijn buitenspeler en zou Mauro naar Napoli kunnen.
Fiorentina zou Pia willen en heeft ook interesse in Nocerino, daar is misschien ook iets te regelen. Banega is de opvolger van Gago bij Boca, heel groot talent zou een goeie zijn.

Cassano lijkt me een minder goede optie, gaat zeker lastig worden als hij een keer op de bank zit.
pi_50869649
Maarrr, uiteindelijk zijn er op dit moment dus nog geen transfers zeker ? Welke worden echt als haalbaar geacht en welke posities vindt jij dat er nog per se versterkt moeten worden, Digger ?

Overigens wat ik begreep uit berichtgeving vandaag zou Esposito al van Roma zijn.....
pi_50874609
Er is nog geen 1 transfer zeker. Mbt Bianchi zou het nu gaan over portretrechten en zo (Als je vadaag tekent, staat je naam vanavond al op illigaal gemaakte shirts )

Napoli heeft vooral Middenvelders en Spitsen nodig, in die volgorde. Verdediging is aardig, moet voldoende zijn voor de doelstelling (P10).
En Doelmannen is uitstekend.

Over Hamsyk zijn de geluiden zeer positief, zou kwestie van tijd zijn.

Cassano? Vooral Marca in Spanje bericht daarover, de geluiden komen niet sterk uit Napoli zelf. Het is een risico nemen, hem halen, vraag is of dat wenselijk is in je 1e eizoen terug in de Serie A.

Wel heeft Napoli volgens de geruchten Chievo 5 miljoen voor Semioli geboden, plus Pia. EN omdat Napoli er een speler in wil betrekken zou het een streepje voor hebben op Fiorentina en palermo, die ook in Semioli geinteresseerd zouden zijn.
pi_50881400
pi_50950661
Officieel: Hamsyk 1e aankoop voor komend seizoen
pi_50960211
Struikelpunt in de onderhandelingen mbt Bianchi zijn de portretrechten.
Bij Juve is een ieder daarin vrij om die zelf te managen, bij Napoli behoort dat tot de club, de club regelt dat, de speler zelf heeft daar geen invloed op, anders dan dat hij er een bepaald bedrag voor krijgt.

Als deze plooi glad gemaakt kan worden, moet een deal snel gemaakt kunnen worden.
pi_50980223
- Giubilato is rond met Vicenza en speelt dus daar komend seizoen (was einde contract bij Napoli)
- De kansen op de komst van Miccoli lijken wat te stijgen
- 18 Juli tot 3 Augustus houdt Napoli trainingskamp in Feldkirchen, Oostenrijk.
pi_50980294
Winterstop zuigt, haha. Laten we maar weer gaan voetballen, toch
  vrijdag 29 juni 2007 @ 19:42:46 #248
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_50980565
Is er een Nederlandse webwinkel die Napoli shirts verkoopt. Want heb geen zin in credit card gezeur.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_50980943
Ah, goed dat de 1e aankoop ook een keer binnen is .
pi_50982013
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 19:42 schreef Ajaxfan het volgende:
Is er een Nederlandse webwinkel die Napoli shirts verkoopt. Want heb geen zin in credit card gezeur.
Geen idee, ik zou er geen weten. Zou je Diadora misschien eens moeten contacten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')