Lopen jouw streams 2 minuten achter ofzo???quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:02 schreef StefanPeeters het volgende:
Jaap gooit de bloemen met water over Michael
Ik ga vast sushi bestellen (mocht Michael voortijdig de kooi verlaten ken
'ie gelijk hier terecht !!)
Indd Huub de opzichtige meeloper .. ga dan lekker genietend aan de kant staan ofzo!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:03 schreef rooie3 het volgende:
Huub walst mee met Japio.
Alleen het verschil is dat Japio leuk is en Huub komt niet over.
Nee ik zit in een soort 'Michael-lag'. Ik ben met de minuut verliefderquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:04 schreef donpsp het volgende:
[..]
Lopen jouw streams 2 minuten achter ofzo???
Het is weer lente...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:06 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Nee ik zit in een soort 'Michael-lag'. Ik ben met de minuut verliefder
aan het worden, en dan lijkt alles trager.....denk ik....ofzo....zwijmel
Heeft ie van Brian geleerdquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Sorry hoor maar ik moet het kwijt: WAT IS HUUB EEN FUCKING KONTELIKKER VAN JAAP! ZO SNEAKY ACHTER ERICS RUG OM!
zo is het........... de dwerg is erg LAFquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:06 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Sorry hoor maar ik moet het kwijt: WAT IS HUUB EEN FUCKING KONTELIKKER VAN JAAP! ZO SNEAKY ACHTER ERICS RUG OM!
Vett.. een homo in de COS?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:06 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Nee ik zit in een soort 'Michael-lag'. Ik ben met de minuut verliefder
aan het worden, en dan lijkt alles trager.....denk ik....ofzo....zwijmel
Een?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |