Nee. dat zou betekenen dat jij ook die taal spreekt...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:41 schreef Flopdonk het volgende:
Eric die neuk -en trek bewegingen maakt met z'n peuk
Is dat heaumeaux-taal ofzo?
Is dit GS-taal ofzo?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:41 schreef Flopdonk het volgende:
Eric die neuk -en trek bewegingen maakt met z'n peuk
Is dat heaumeaux-taal ofzo?
Met je smoel vol op de camera.. Nah.. denk ut nietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:41 schreef robert2006 het volgende:
vraag me af of die michael eric echt leuk vindt
Mensen die je niet in je ogen durven te kijken vertrouw ik instinctmatig niet.quote:
Grapjurk, hoe zou ik dat nou kunnen herkennen als ik zelf GS niet zou lezen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:45 schreef Flopdonk het volgende:
[..]
Sorry dat het een niveau te hoog voor je is
Is die ook, hij is 19quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:47 schreef Sonique het volgende:
Hoe oud is die michael eigenlijk... Lijkt me nog een tiener?
Jammer, dan heb je kans wat te missen, het kan ook gewoon verlegenheid zijn...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mensen die je niet in je ogen durven te kijken vertrouw ik instinctmatig niet.
Bijna 20.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:47 schreef Sonique het volgende:
Hoe oud is die michael eigenlijk... Lijkt me nog een tiener?
Ech nie !! Michael is LIEVVVVVV....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:48 schreef ericahysterica het volgende:
omg wat een konijn dat jong van eric gespeend van elke intelligentie
En hij heeft het over gevoel dat ie gehad heeft voor een 12quote:
Nogmaals, hij komt vrijwillig.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
Jammer, dan heb je kans wat te missen, het kan ook gewoon verlegenheid zijn...
En aangezien Michael hier als aangeschoten wild in het huis wordt gegooid als sexuele ontlasting van Erik... Tja, dan zou ik me ook wel een beetje ongemakkelijk voelen...
Gut ik was nog netjesquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hij komt nu wel wat losser gelukkigMeteen met de deur in huis vallen: Ik heb op mn 12e geneukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |