Nee hoor, ze probeert min of meer te peilen of Mitch haar ook nog leuk zal vinden als ze blijft neuken met Brianquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat ze gaat zeggen dat het niets wordt tussen hun tweeën omdat ze dat aan Brian beloofd heeft.
tis niet waar!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:31 schreef Copycat het volgende:
Amanda: "Nou, ik hou niet zo van denken."
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo overtuigend komt ie op mij niet over. Mitch speelt imo een overduidelij spel.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee hoor, ze probeert min of meer te peilen of Mitch haar ook nog leuk zal vinden als ze blijft neuken met Brian
Ja hij loopt echt te acteren...lieverd zus en schat zo....en ondertussen af en toe van die steken onder water geven waaruit toch maar weer blijkt dat hij haar precies ziet voor wat ze isquote:
hoop dat ie zowiezo van het ergste is uitgegaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:32 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik met speeltje...
Michael wordt uit elkaar getrokken door de bewoners, en DGK heeft weer opzienbarend materiaal om een week mee te vullen in de reguliere....
Dat is wat DGK geworden is tegenwoordig..
Het gaat niet meer om het spel. Het is psychische 'gore-TV' waarbij DGK zelf graag 'aangeschoten' wild tussen de leeuwen gooit voor betere kijkcijfers....
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja hij loopt echt te acteren...lieverd zus en schat zo....en ondertussen af en toe van die steken onder water geven waaruit toch maar weer blijkt dat hij haar precies ziet voor wat ze is
Hmm, dat moment moet bij mij nog komen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind Amanda voor het eerst nu echt heel zielig...zooooo naief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |