Mitch is nog steeds personeel toch? wtfquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:28 schreef Disana het volgende:
Mitch-Amanda alert
Ik heb een vermoeden dat ze gaat zeggen dat het niets wordt tussen hun tweeën omdat ze dat aan Brian beloofd heeft.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:28 schreef Marrije het volgende:
Amanda ziet haar kans met Mitch?
Dat zou de Nederlandse film en soaps opfleuren... Zo'n acteur nog niet gespotquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:23 schreef robert2006 het volgende:
[..]
of het kan zijn dat hij ook acteur is en een rol speelt
Ik vind hem tegenwoordig weer merendeels een klootzakquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb nu 50x gehoord "er zit een bom in die tas". Jaap is soms wel grappig, maar nu alles behalve. Het is bij Jaap altijd duidelijk nep, maar dit is nog veel duidelijker gewoon gespeeld. Onvoorstelbaar dat ze echt serieus op hem reageren ook nog. Antwoorden als: "nee jaap, er zit geen bom in die tas"
Ik heb hem altijd walgelijk en een ranzige hufter gevondenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ooit moet die gozer er nog uit en dan komt hij zichzelf zo tegen. Ik vind hem nu echt niet leuk meer, ik vond hem in het begin al niet leuk, sommige akties kon ik wel waarderen, maar ik ben nu weer net zover als in het begin. Ik vind hem echt walgelijk.
Nee, dat bedoel ik met speeltje...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:27 schreef miesy het volgende:
[..]
je zou toch denken dat ie wel ietwat op de hoogte zou zijn van waar die 24 uur gaat verblijven?
Kut eerlijk dat haat ikquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:31 schreef Marrije het volgende:
Mitch corrigeert dr leuk.
Amanda: omdat ik natuurlijk eea met Brian had
Mitch: hebt. . .
Zo overtuigend komt ie op mij niet over. Mitch speelt imo een overduidelijk spel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:31 schreef Soury het volgende:
Dat zou de Nederlandse film en soaps opfleuren... Zo'n acteur nog niet gespot
Andersom geloof ik er niks van.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Mitch is helemaal Amanda's type dat zie je zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |