Waarom moeten ze nu de date van Eric verpesten.Zeker van Huub begrijp ik dit ook weer niet,de arrogantie naar die jongen belachelijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:19 schreef petraa het volgende:
Ik snap echt niet dat er nog mensen zijn die dit echt leuk vinden.
Dat vind ik dus al niet kloppen, dat huub mee doet slaat zeker nergens op. Maar de redactie had allang moeten ingrijpen met hoe Jaap naar bezoek toe doet. Het gaat van kwaad tot erger. Het programma wordt echt steeds walgelijker. Er zit daar een jochie van 19 jaar die wordt gewoon finaal voor schut gezet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op.
Kijk Japio is gek die doet het bij iedereen.
Maar dat Huub ook mee doet is belachelijk.
Maar we kunnen blijven kijken,maar wat wij willen zal niet gebeuren.
Sorry hoor, maar sinds de Fok actie in DGK weten steeds minder mensen hoe DGK in elkaar steekt...quote:
En Joop zet zichzelf voor paalquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat vind ik dus al niet kloppen, dat huub mee doet slaat zeker nergens op. Maar de redactie had allang moeten ingrijpen met hoe Jaap naar bezoek toe doet. Het gaat van kwaad tot erger. Het programma wordt echt steeds walgelijker. Er zit daar een jochie van 19 jaar die wordt gewoon finaal voor schut gezet.![]()
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat hij dit zal hebben verwachtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:21 schreef Sonique het volgende:
Dit is te erg...
Michael weet niet waar die in beland is....
je zou toch denken dat ie wel ietwat op de hoogte zou zijn van waar die 24 uur gaat verblijven?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:21 schreef Sonique het volgende:
Dit is te erg...
Michael weet niet waar die in beland is....
Ik begrijp ook niet dat Jaap zo tegen bezoek kan doen. Mag best ingegrepen worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat vind ik dus al niet kloppen, dat huub mee doet slaat zeker nergens op. Maar de redactie had allang moeten ingrijpen met hoe Jaap naar bezoek toe doet. Het gaat van kwaad tot erger. Het programma wordt echt steeds walgelijker. Er zit daar een jochie van 19 jaar die wordt gewoon finaal voor schut gezet.![]()
Ooit moet die gozer er nog uit en dan komt hij zichzelf zo tegen. Ik vind hem nu echt niet leuk meer, ik vond hem in het begin al niet leuk, sommige akties kon ik wel waarderen, maar ik ben nu weer net zover als in het begin. Ik vind hem echt walgelijk.quote:
Precies wat ik ook al de hele tijd denk.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:23 schreef robert2006 het volgende:
[..]
of het kan zijn dat hij ook acteur is en een rol speelt
Hoeveel drank heeft ze al op?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:28 schreef Disana het volgende:
Mitch-Amanda alert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |