"If you torture the data long enough, it will confess to anything you want."quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:38 schreef Plukie86 het volgende:
...Als je het nog wilt weten: zoek even op wat de werkzame ingredienten moeten zijn en ga dan zoeken op Pubmed naar artikelen, dan kom je er wel achter. Geloof niet de studies die de fabrikant zelf aandraagt, resultaten worden wel eens anders geinterpreteerd.
Tof!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:52 schreef loveli het volgende:
"If you torture the data long enough, it will confess to anything you want."
daar kan Maarten zich ongetwijfeld in vinden, hè Maarten?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:52 schreef loveli het volgende:
[..]
"If you torture the data long enough, it will confess to anything you want."
Vooral niet uit gaan rekenen wat zoiets op jaarbasis kost: daar kun je van op vakantie.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:54 schreef conleche het volgende:
Optimel control: ik heb het geprobeerd; het werkt niet en het is ook nog eens vies en duur. Do the math.....
Haha zoals jij het zegt, daar kan ik me eigenlijk wel goed in vinden. Ik heb soms gewoon een weekend dat ik 'vakantie' neem en gewoon eet wat ik lekker vind. Heel veel is dat vaak niet, en heel vet ook niet, omdat ik daar zo'n buikpijn van krijg .. dit weekend ook weer. Heerlijk Indisch gegeten maandag, en rest van het weekend ook genoten van harde broodjes enzo. Vandaag weer begonnen met 'afvallen' en dat gaat meteen weer prima. Voor de rest, heeeerlijk weekend gehadquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:23 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Hopeloze weekenden heb je nodig, zodat je weer weet waar je het voor doet en daarna weer trots op jezelf kunt zijn als het weer goed gaat. Dus hopeloze weekenden bestaan niet, het is gewoon een weekendje vakantie van je dieet en iedereen is af en toe toe aan vakantie. Zeker zoals de meeste hier die een behoorlijk aantal maanden bezig gaan zijn met afvallen. Niemand houd dat helemaal vol.
Maar het niet op de weegschaal durven te staan is een bekend iets. Gewoon doen, je zult zien dat het meevalt, en al is er wat bij, heb je meteen extra motivatie om de volgende week door te komen.
Op jezelfquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, maar op wie moet ik dan sago worden, ik doe zelf de boodschappen. En bij het boodschappen doen gooi ik beust geen troep in de kar.
Meestal neem ik een rijstewafel of een lang vinger met een kop thee.
260 euro. Valt dus reuze mee. 2.50 per 4 flesjesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:01 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Vooral niet uit gaan rekenen wat zoiets op jaarbasis kost: daar kun je van op vakantie.
Yups, heel erg. En dan word ik daar alleen maar meer depri en boos van, waar ik dus alleen maar ongelukkig van word. Ik heb die neiging ook, als ik gezond eet, en toch aankom. Daar kan ik dus echt niet tegen, dan zou ik de moed bijna opgeven.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:08 schreef Qwea het volgende:
hebben jullie dat ook? Als het ff tegenzit met iets dat je je eigk gelijk vol wilt stoppen?
daarom heb ik ook meerdere apparatenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:32 schreef Vicious_R het volgende:
[..]
Verschil is wel dat je in een sportschool veel meer kan doen dan lopen. Weet niet hoe het in Nederland zit, maar in Belgie zijn sportscholen veel te duur vind ik, zelfs de studenten tarieven.
Toch is het goed van je dat je de discipline op kan brengen om dat thuis te doen; mij lukt dat niet. Heb altijd duizend andere dingen die ik moet doen (zoals achter de computer zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
daarom heb ik ook meerdere apparaten
en daar ben ik goedkoper mee uit dan 5 jaar sportschool (die hier in de buurt zitten zijn dan ook wel duur)
toen ik alleen een crosstrainer had werkte het ook nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Toch is het goed van je dat je de discipline op kan brengen om dat thuis te doen; mij lukt dat niet. Heb altijd duizend andere dingen die ik moet doen (zoals achter de computer zitten) Ik heb én een crosstrainer thuis én een hometrainer: ik gebruik ze beiden nooit.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:50 schreef Alcarin het volgende:
Hihihi...
Ik heb een jurk aan die ik het laatst aan had toen ik 15 was. Toen stond ie wel. Naar mijn eindexamenfeest durfde ik hem niet aan te trekken vanwege uitstekende vetkwabben die wel erg goed te zien waren. En nu...staat ie nog beter dan toen ik 15 was![]()
Sterker nog, hij zit best ruim, vooral bij mijn taille heb ik stof over...
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:50 schreef Alcarin het volgende:
Hihihi...
Ik heb een jurk aan die ik het laatst aan had toen ik 15 was. Toen stond ie wel. Naar mijn eindexamenfeest durfde ik hem niet aan te trekken vanwege uitstekende vetkwabben die wel erg goed te zien waren. En nu...staat ie nog beter dan toen ik 15 was![]()
Sterker nog, hij zit best ruim, vooral bij mijn taille heb ik stof over...
Dat was ook precies mijn reactie!quote:
Jeuj! Eerste avondeten? Wat dan wat dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:26 schreef k_i_m het volgende:
Morgen weer weegdag. En donderdag weer avondeten
.
En wat ga je eten?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:26 schreef k_i_m het volgende:
Morgen weer weegdag. En donderdag weer avondeten
.
Dat wordt de lekkerste broccoli ooitquote:
Geldt ook voor jouw post! Ik ga eerst maar eens een bootcamp dvd doen in mijn pyama, dan heb ik otch gesport vandaagquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:31 schreef Chicolate het volgende:
Wat hou ik toch van trainingenBen nu echt helemaal gek op sporten ...
Heerlijk 1,5 uur getraind (tkd) en toen had ik nog energie, gewoon nog uurtje gedaan met de hoge banden! Ben nu helemaal moe, druk bezig snel een groepswerkstuk voor morgen af te ronden (waarom kijkt niemand in het boekje en weet alleen ik dat we evaluatie enzo moeten) en zometeen lekker douchen![]()
@ kim: Wat ben jij lekker vrolijkgeniet van je broccoli over een paar dagen! Heerlijk als mensen hun positieve gevoel over brengen op andere mensen ...
oh, dat is wel erg vervelendquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:50 schreef Sylvana het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De weegschaal is echt niet lief hier
Voor het eerst van mn leven gaf hij 57 kg :aan![]()
Toch maar die zakken chips bij mn vriend wat meer proberen te weerstaan en vanaf vrijdag weer naar de sportschool, dus dan mag ik flink mn best doen
Hier baal ik echt van
Dat is echt vervelend. Flink het luie zweet eruit werken dan maar he...quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:50 schreef Sylvana het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De weegschaal is echt niet lief hier
Voor het eerst van mn leven gaf hij 57 kg :aan![]()
Toch maar die zakken chips bij mn vriend wat meer proberen te weerstaan en vanaf vrijdag weer naar de sportschool, dus dan mag ik flink mn best doen
Hier baal ik echt van
Ach, je hebt ook een hele tijd niet kunnen sporten, dus dat is niet zo gek, denk ik. Gewoon weer rustig opbouwen met sporten en afbouwen met de chips, en dan komt het vast weer goed!quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:31 schreef Chicolate het volgende:
@ kim: Wat ben jij lekker vrolijkgeniet van je broccoli over een paar dagen! Heerlijk als mensen hun positieve gevoel over brengen op andere mensen ...
Ik heb brood met kaas. En ik vind de kaas niet zo lekker eigenlijk. Vandaag boodschappen doen en iets lekkers maar weer halen.quote:
Dan zie je er uit zoals op je avatar?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:06 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Nou, je moet me anders niet 's ochtends tegenkomen voordat ik minimaal twee koppen koffie heb gehad.
Bewaar al je mail en noteer wanneer je gebeld hebt en met wie, en voeg die informatie bij in je stageverslag. Succes ermee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:23 schreef Viking84 het volgende:
[..] ik baal van m'n stage. Ik zit al sinds de meivakantie te wachten op spullen die ik nodig heb, maar ondanks talloze telefoontjes en mailtjes naar de school, wordt het maar niet verstuurd, terwijl ze steeds toezeggen dat te zullen doen. Ik word hier echt de dupe van, want ik kan m'n stage zo niet goed afronden, bleh
.
Ik heb al even contact opgenomen met m'n begeleider van de uni en hij heeft mij reeds toegezegd dat dit geen invloed zal hebben op mijn punten of de afronding van de stage. Ik moet nu in ieder geval zorgen dat alles wat ik heb in kwalitatief opzicht voldoet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:01 schreef omearos het volgende:
[..]
Bewaar al je mail en noteer wanneer je gebeld hebt en met wie, en voeg die informatie bij in je stageverslag. Succes ermee.![]()
Van alle calorieen word je dik hoor. Alleen zit in dat fruit 2day spul ook vitamines en vezels (alhoewel ik dat laatste een beetje betwijfel) en dus is het veel gezonder om dat te nemen dan een reep. Ook zit er geen vet in.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:46 schreef Ticootje het volgende:
Vandaag weer fruit 2 day meegenomen uit het restaurant dit keer een andere smaak. Ook wel lekker, maar die van gister was echt wel lekkerder.
Er staat op dat er per flesje 110 calorieen in zitten, maar het lijkt mij toch niet dat je van dit soort calorieen dik wordt?
Gister heb ik een reep met mijn man gedeeld, 150 calorieen, kijk die calorieen zijn een stuk ongezonder. (Na het sporten mag je best een lekkertje, toch?)
Nee, een hele ananas is wel veel in 1x. Ik neem altijd een halve, en dat is al best veel. Maar wel lekkerquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:02 schreef Plukie86 het volgende:
Ik heb trouwens net mijn ananas geslacht! Ik dacht dat mensen hier zo'n ding in één keer opeten, maar ik vond mijn bord na een kwart snijden al vol! Ben nu een halve aan het eten, andere helft is voor morgen. En lekker! En het snijden viel ook wel mee, er zal zelfs een kaartje met gebruiksaanwijzing aan.![]()
Wat vreemd, dat je zo weinig fruit lust..quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:10 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het moeilijk om fruit te eten en ik lust eigenlijk alleen banaan. Aardbeien en meloen ook wel maar dat is niet iets wat je elke dag gaat halen.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:10 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het moeilijk om fruit te eten en ik lust eigenlijk alleen banaan. Aardbeien en meloen ook wel maar dat is niet iets wat je elke dag gaat halen.
Het is super! Ik vind ananas uit blik al er lekker, maar dit is nog beter!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:13 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nee, een hele ananas is wel veel in 1x. Ik neem altijd een halve, en dat is al best veel. Maar wel lekkerGeweldig spul he?
![]()
Sorry, maar ook dat lust ik echt niet. Van paprika ga ik kokhalzen. Ik doe echt mijn best, maar groente en fruit zijn eigenlijk nooit echt aan mij besteed.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:15 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Wat vreemd, dat je zo weinig fruit lust..
Misschien kun je dan gewoon groenten gaan snacken om te compenserenWorteltjes, cherrytomaten, reepjes paprika..
![]()
Het kan, maar hij wordt niet zo lekker als een die je rijper koopt. Geler wordt ie in elk geval niet echt, als je 'm een tijdje bewaart, en veel smaakvoller ook niet...Wel wat zoeter.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:16 schreef Plukie86 het volgende:
Het is super! Ik vind ananas uit blik al er lekker, maar dit is nog beter!![]()
![]()
![]()
Ik = verslaafd nu. Morgen gauw weer naar de AH, ze zijn 1,29 deze week. Als ik nou een beetje een groene neem, kan ik 'm dan bewaren tot maandag?
Ik neem het flesje mee na de lunch. Ik neem het echt als tussendoortje in de middag. Verder snoepen, nee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:15 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Fruit niet lekker??
Oke, het kan. Lijkt me alleen wel lastig. Maar als je het zo bekijkt is het wel een goede oplossing. Vraag me alleen af waarom je fruit2day wel lust en fruit niet?
Ik zat er nog eens over te denken. Op zich is het een goed product. Je moet alleen wel kijken naar de manier waarop je dit in je voedingspatroon past. Als je zo een flesje bij de maaltijd neemt, hoef je geen fruit meer te eten. En kun je de andere (ongezonde?) dingen als tussendoortje nemen. En daar schiet je niks mee op.
Ik denk zelf dat het helemaal niet nodig is om fruit2day te eten/drinken, maar gewoon fruit als tussendoortje te nemen. Heb je dat ook maar weer gehad, en dat heb je nodig in tegenstelling tot een pakje sultana's of iets dergelijks. Denk dat fruit beter vult dan zo'n flesje, heb je ook meer 'eetplezier' aan.
(Verhaal is niet specifiek tegen Ticootje, meer in het algemeen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |