abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:29:16 #101
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_49886076
Ik ga vanavond gewoon hardlopen, dat ga ik gewoon doen
Afgelopen zondag vet gezweet bij een concert en morgen weer doen
Bernie en ik zijn tof.
pi_49886973
Goeiemiddag

Ik ben een paar daagjes samen met vriendlief geweest, dus dan ben ik niet online, hebben we wel wat beters te doen

Gisteravond lekker uit eten geweest bij de Mexicaan, fajitas bife gehad, oftewel biefstuk met groenten opgerold in zo'n pannenkoekje en aardappelpartjes erbij. Vandaag gewoon weer normaal eten, ontbijt was 2 plakken ontbijtkoek, middageten 2 boterhammen met 20+ smeerkaas en 1 tosti met 30+ kaas en vanavond avondeten, zal wel weer iets van kip met groenten en rijst worden
pi_49887036
Hallo vrolijke vriendjes van slank de verschillende seizoenen in!

Bijna een jaar geleden, toen dit topic ook slank de zomer in heette, besloot ik om ook wat aan mijn gewicht te gaan doen. Ik ben 1.65 en woog 68 kg. Mijn streefgewicht was 54 kg, een doel dat hopeloos verweg lag. De eerste paar maanden, 3 of 4, ben ik dankzij een hoop steun en tips en veel plezier hier een hoop afgevallen. Ik woog 60 kg toen ik besloot hier niet meer te komen (er waren op dat moment nogal wat ruzies en oneenigheden).

Nu, na al die maanden, is het zo ver. Mijn vrolijke weegschaal gaf vanochtend 54.2 kg aan! En ook na 3 keer opnieuw erop te gaan staan ('54.2 No way, dat is een fout') bleef het gewicht 54.2. Geen fout, maar realiteit! Jeejj! Na al die maanden vechten met mijn trek in lekkere dingen en mijn afkeer tegen bruin brood is het me eindelijk gelukt.

En dankzij alles wat ik hier heb geleerd over gezonde voeding, calorieën, tijden om te eten en dergelijke, ben ik ervan overtuigd dat het me gaat lukken om op dit gewicht te blijven. Alhoewel ik misschien nog wel lager wil gaan, maar dat is geen streven meer.

Waarom deze post?
Om diegene die er toen al waren te bedanken.
Om de nieuwe afvallers te laten zien dat het kan, dat iedereen het kan en dat er ook een eind aan de strijd met de weegschaal komt.
En omdat jullie 1 van de weinige zijn die weten hoe belangerijk het voor je kan zijn om die kilo's te verliezen en dus niet zullen zeggen 'O, maar jij bent toch helemaal niet dik?', 'Afvallen? Waarom, je ziet er hartstikke goed uit!', 'Waarom afvallen, zoveel vet heb je niet en het is toch allemaal in proporties?', maar omdat jullie oprecht blij voor me zullen zijn.

54.2
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:57:38 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49887102
. Hartstikke goed . Ik ken je niet, maar ik ben blij voor je .
Niet meer actief op Fok!
pi_49887143
@ Bubblegumbarbie:
Wauw, knap om 14 kilo af te vallen. Daar heb ik respect voor!
pi_49887205
Gefeliciteerd hoor, erg goed!!
Nu komt de volgende stap, zorgen dat het eraf blijft
Het mooi kotsende meisje.
pi_49887287
Bubblegumbarbie, wat goed zeg, gefeliciteerd
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:09:55 #108
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49887510
Wat goed zeg.. Knap dat je het een jaar hebt volgehouden.... daar heb ik wel repect voor.

Op dit moment staat mijn streven op 60 kilo. Ik hoop dat ik dat gewicht voor mijn zomervakentie heb bereikt. Uiteindelijk zal ik toch wel graag minder dan 60 willen wegen, maar dat leek mij echt te hoog gegrepen. Maar jij geeft toch een goed voorbeeld dat het wel kan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_49887804
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:02 schreef Sylvana het volgende:
Bubblegumbarbie, wat goed zeg, gefeliciteerd
Wat zij zegt!
pi_49888230
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef BubblegumBarbie het volgende:
successtory
Hartstikke goed Ik heb net even in je FoBo gekeken en ik zie het verschil ook echt heel goed!! (Dat boulimia tekeningetje is een grapje toch??)

Ik denk dat het bij jou er makkelijker zal afblijven dan bij iemand die met een crashdieet 15 kilo afvalt!
pi_49890183
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Hartstikke goed Ik heb net even in je FoBo gekeken en ik zie het verschil ook echt heel goed!! (Dat boulimia tekeningetje is een grapje toch??)

Ik denk dat het bij jou er makkelijker zal afblijven dan bij iemand die met een crashdieet 15 kilo afvalt!
Ik had boulimia, mede dankzij dit topic eet ik nu gezond en regelmatig en heb ik het beter onder controle. Dus ook daarvoor bedankt. En om eerlijk te zijn ben ik begonnen met het ziekenhuisdieet, wat ik 2 weken volhield en toen ben ik over gestapt op de Fok! manier die iedereen hier hanteert. 5 x per dag, gezond eten, binnen een bepalde caloriehoeveelheid en sport.

pi_49890304
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:20 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Ik had boulimia, mede dankzij dit topic eet ik nu gezond en regelmatig en heb ik het beter onder controle. Dus ook daarvoor bedankt. En om eerlijk te zijn ben ik begonnen met het ziekenhuisdieet, wat ik 2 weken volhield en toen ben ik over gestapt op de Fok! manier die iedereen hier hanteert. 5 x per dag, gezond eten, binnen een bepalde caloriehoeveelheid en sport.

Lijkt me ook de enige manier: gezond en regelmatig eten gecombineerd met sport. Mensen die ik ken die een dieet begonnen zijn, zeggen allemaal dat het een week of 2 vol te houden is, en daarna komen ze meer gewicht bij dan ze verloren zijn.

En wanneer je enkel dieet en geen sport doet, ben je ook veel minder energiek. Denk dat dat minstens even belangrijk is als kilo's verliezen, namelijk je goed voelen.
pi_49890451
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:23 schreef Vicious_R het volgende:

[..]

Lijkt me ook de enige manier: gezond en regelmatig eten gecombineerd met sport. Mensen die ik ken die een dieet begonnen zijn, zeggen allemaal dat het een week of 2 vol te houden is, en daarna komen ze meer gewicht bij dan ze verloren zijn.
Het bleef er bij mij wel af, omdat ik meteen overstapte op de Fok! manier. Maar geloof me, je wilt niet crashdieeten, het is zo ongelofelijk zwaar.
pi_49891029

Net boodschappen gedaan, mandje volgeladen met komkommer, tomaten, appels, aardbeien en jawel: een ananas. En een reep chocola, die nu in mijn buik zit... Eigenlijk was ie minder lekker dan een beschuit met aardbeien . Had ik beter aardbeien kunnen gaan eten.
En het leren wil ook al totaal niet. Dus geen hardlopen vandaag. Misschien vanavond anders maar even bootcampen. Als avondeten eet ik nu maar groentesoep en salade met walnoten.
Wrom doe ik nou zoiets?

Baaldag....

Hoe weet ik trouwens of mijn ananas rijp is? Heb één uitgezocht die al voor iets meer dan de helft geel is, maakt dat wat uit?
pi_49891158
W.b. ananas kijk ik ook altijd naar de geelheid. En hij ruikt lekkerder
Van de week heb ik hetzelfde probleem gehad m.b.t. chocolade. Bij mij is het soms ook proberen of ik nu onderhand wel discipline heb.
-->
nee dus.
Dus eigenlijk niet meer kopen, maar incidenteel gebeurt het nog wel.
Wat ik net ontdekt heb is in de avond een boterham met bruschetta. Erg lekker en hartig, maar omdat het een kruidenmengseltje is (aangelengd met wat water en/of olie) niet echt veel kcal. buiten de boterham.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:44:48 #116
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49891212
Ik had van het weekend ook nog een stukje pizza gegeten. Waar ik het voordat ik begon met lijnen echt hemels voer vond, ik vond het echt zo vreselijk vies. Echt de gerechten die ik nu klaar maak die zijn echt zoveel lekkerder dan pizza.
pi_49891264
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:40 schreef Plukie86 het volgende:
Hoe weet ik trouwens of mijn ananas rijp is? Heb één uitgezocht die al voor iets meer dan de helft geel is, maakt dat wat uit?
Snuffelen! Er zijn ook ananassen die groen blijven, maar toch rijp zijn. Als ie naar ananas ruikt, is het goed. Ruikt ie nergens naar, dan is ie niet rijp, en ruikt ie naar gist/drank/mufheid, dan is ie ook niet echt lekker

Ik ging trouwens vanmiddag boodschappen doen met een knorrende maag, echt honger, en kwam thuis met havermout, yoghurt, fruit, groenten...
Stoer he

Oh, en BubblegumBarbie:
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_49891475
Jeej hij snuffelt naar ananas! Die ga ik morgen eens proberen te slachten. Als dat niet lukt post ik hier wel ff weer.
@ Alcarin: discipline! Heb ik ook, maar niet altijd.... Vandaag niet dus. Maar wel een essentieel onderdeel van gezonderen!
pi_49891498
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:46 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik ging trouwens vanmiddag boodschappen doen met een knorrende maag, echt honger, en kwam thuis met havermout, yoghurt, fruit, groenten...
Stoer he
goed zeg

ik ga zo ff de stad in en dan naar Peter, dus tot morgen
pi_49891575
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:51 schreef Plukie86 het volgende:
@ Alcarin: discipline! Heb ik ook, maar niet altijd.... Vandaag niet dus. Maar wel een essentieel onderdeel van gezonderen!
Bij mij is het niet echt discipline, ik koop gewoon waar ik zin in heb
Als ik de keuze heb tussen een ananas of een reep chocolade, dan is die keus snel gemaakt
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:53:45 #121
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49891596
ik durf niet op de weegschaal te gaan staan :x weekend was weer hopeloos.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_49891695
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:53 schreef Qwea het volgende:
Dan ga je er gewoon niet op staan. Verandert verder toch niks
pi_49892535
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:53 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Bij mij is het niet echt discipline, ik koop gewoon waar ik zin in heb
Als ik de keuze heb tussen een ananas of een reep chocolade, dan is die keus snel gemaakt
Wat bij mij goed hielp in de supermarkt, was van te voren plannen wat ik de hele week wilde eten en hoeveel. Dat op een lijstje schrijven en alleen dat in huis halen. 9 van de 10 keer kwam ik niet eens in de buurt van het chocola en koekjes gedeelte en kom je ook niet in de verleiding. En na een poosje vond ik het trotse gevoel als je de chocola had laten liggen fijner dan het stukje chocola.

Ook zorgt dat ervoor dat je niet meer eet dan je geplanned had, want ja, dan is je eten te snel op en heb je aan het eind van de week niks. Dus niet even een extra broodje, want dat betekend op vrijdag een broodje minder.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:17:11 #124
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49892554
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:55 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dan ga je er gewoon niet op staan. Verandert verder toch niks
true

Ooh en sue me, ik heb sla saus door mn sla gedaan
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:18:21 #125
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49892608
Qwea, het valt mij op dat je echt heel vaak een uitzondering maakt als het gaat om ongezonde tussendoortjes...
pi_49892725
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:16 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Wat bij mij goed hielp in de supermarkt, was van te voren plannen wat ik de hele week wilde eten en hoeveel.
Op zich best goed, maar brood is dan niet echt vers meer (of gooide je dat in de vriezer?)
Zelf houd ik het liefste ook max. 2 maal per week boodschappen doen aan. Soms wordt dat toch wel 3, maar dan komt het vaak omdat ik nog iets vergeten was de vorige keer.
pi_49892784
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:53 schreef Qwea het volgende:
Hopeloze weekenden heb je nodig, zodat je weer weet waar je het voor doet en daarna weer trots op jezelf kunt zijn als het weer goed gaat. Dus hopeloze weekenden bestaan niet, het is gewoon een weekendje vakantie van je dieet en iedereen is af en toe toe aan vakantie. Zeker zoals de meeste hier die een behoorlijk aantal maanden bezig gaan zijn met afvallen. Niemand houd dat helemaal vol.

Maar het niet op de weegschaal durven te staan is een bekend iets. Gewoon doen, je zult zien dat het meevalt, en al is er wat bij, heb je meteen extra motivatie om de volgende week door te komen.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:23:32 #128
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49892805
Ik doe 1x in de week de grote boodschappen. Ik plan dan van tevoren wat ik nodig heb. We hebben een redelijk vast menu, van dag tot dag staat in het begin vand e week vast wat we eten.

Verder haal ik elke 2 dagen vers brood bij de AH.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:24:32 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49892852
Net even naar de Aclo geraced (ja letterlijk geraced) om mijn borg voor de cursussen te betalen. Ik maak er altijd een wedstrijdje van met nietsvermoedende andere weggebruikers . Als ik zie dat ze even snel of sneller dan ik fietsen, moet ik áltijd proberen ze voor te blijven. Mits ze geen versnellingen hebben, want die heb ik ook niet .
Wel met een enorme zweetplek op m'n rug en m'n broek thuisgekomen, maar ik heb ze allemaal gepwnd .
Niet meer actief op Fok!
pi_49892862
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Op zich best goed, maar brood is dan niet echt vers meer (of gooide je dat in de vriezer?)
Zelf houd ik het liefste ook max. 2 maal per week boodschappen doen aan. Soms wordt dat toch wel 3, maar dan komt het vaak omdat ik nog iets vergeten was de vorige keer.
Id, in de vriezer. En om te voorkomen dat ik iets vergat maakte ik een lijstje
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:27:27 #131
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49892974
Ik heb vandaag eens iets nieuws geprobeerd. Fruit 2day van hero. 2 stuks fruit in een flesje. Ik vond het ruiken naar een baby fruithapje en ik vond het ook nog eens goed smaken. Ik denk dat ik dit wel vaker ga drinken/eten. Het 2 stuks fruit per dag heb ik toch nog moeite mee. De appels bevallen me toch niet zo goed. Eigenlijk vind ik alleen banaan, meloen en aardbeien lekker. Meloen en aarbeien koop je niet voor iedere dag....
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:30:57 #132
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49893098
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:18 schreef Ticootje het volgende:
Qwea, het valt mij op dat je echt heel vaak een uitzondering maakt als het gaat om ongezonde tussendoortjes...
je denkt toch niet dat ik droge sla ga vreten? 2x gedaan, en na 3 happen hoef ik niet meer. Dikke doei hoor.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:32:04 #133
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49893143
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:23 schreef BubblegumBarbie het volgende:

[..]

Hopeloze weekenden heb je nodig, zodat je weer weet waar je het voor doet en daarna weer trots op jezelf kunt zijn als het weer goed gaat. Dus hopeloze weekenden bestaan niet, het is gewoon een weekendje vakantie van je dieet en iedereen is af en toe toe aan vakantie. Zeker zoals de meeste hier die een behoorlijk aantal maanden bezig gaan zijn met afvallen. Niemand houd dat helemaal vol.

Maar het niet op de weegschaal durven te staan is een bekend iets. Gewoon doen, je zult zien dat het meevalt, en al is er wat bij, heb je meteen extra motivatie om de volgende week door te komen.
Ja maar het is elk weekend opnieuw raak. Mn vent komt, hij neemt een zak chips bij de film en ik kan er dan niet vanaf blijven en zodra hij weg is, gaat het weer prima ik ben gewoon een softy die de verleiding niet kan weerstaan
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:32:13 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49893149
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:30 schreef Qwea het volgende:

[..]

je denkt toch niet dat ik droge sla ga vreten? 2x gedaan, en na 3 happen hoef ik niet meer. Dikke doei hoor.
uhuh.
Maar ze bedoelt denk ik meer dat je dan iets anders zou moeten laten staan. Dus niet én Mars én slasaus .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:32:46 #135
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49893176
quote:

[..]

Sla.. ???

Oh, maar het ging niet alleen om de slasaus hoor.

Laat ook maar... het viel mij op..
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:33:16 #136
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49893195
iemand die al weet of die optimel control werkt?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:33:51 #137
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49893214
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Sla.. ???

Oh, maar het ging niet alleen om de slasaus hoor.

Laat ook maar... het viel mij op..
ik dacht dat je op de sla doelde. En wat betreft het weekend heb je helemaal gelijk ik ben een hopeloze slappe vreetverslavende softy
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:34:02 #138
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49893217
Geen idee, ik geloof niet zo in wondermiddeltjes.

Drink eens een glas water voordat je gaat eten, dan eet je waarschijnlijk ook minder.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:35:11 #139
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49893262
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

ik dacht dat je op de sla doelde. En wat betreft het weekend heb je helemaal gelijk ik ben een hopeloze slappe vreetverslavende softy
Ik ben zo blij dat mijn vent meedoet met lijnen. Ik had me geen raad geweten als er hier koeken en ships in de kasten zouden staan. Ik ga 's avonds wel eens opzoek naar eten. Maar er is gewoon niets in huis, dat maakt het zo makkelijk. Dan zet ik maar weer een kop thee..
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:35:12 #140
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49893263
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

uhuh.
Maar ze bedoelt denk ik meer dat je dan iets anders zou moeten laten staan. Dus niet én Mars én slasaus .
Ik vermoed eerder dat ze doelt op de momenten dat ik weer in het weekend zit. Maar jij hebt ook gelijk
pi_49893276
quote:

[..]

Je hebt ook van die doorzichtige sladressing met azijn enzo, toch een lekker smaakje maar weinig kcal. 40 per 100ml ofzo, die ene lepel is dus verwaarloosbaar. Misschien een tip?

@ Alcarin: eigenlijk heb je gewoon gelijk; als ik moest kiezen tussen choco of een bak aardbeien, zou ik voor de aardbeien gaan. Enfin, ik ben weer voor een poosje genezen van chocola en ga er weer vol tegenaan voor de komende tijd. Nog 10 weekjes voordat ik op vakantie ga....
pi_49893292
Optimel control werkt niet en lees het hier:
Een flesje van 150 ml bevat 45 kcal. Dit flesje moet om goed te werken een uur of 3 voor je vreetpartij ingenomen worden (die vreetbuien worden meestal niet gepland).
Stel dat je best veel eet, zeg 600 kcal.
Dan claimt optimel dat je maar liefst 10% minder eet!
hoppa 60 kcal minder, dat is dus nog maar 540 in je vreetbui.
Maar omdat zo'n flesje 45 kcal bevat heb je in mijn voorbeeld nog maar 15 kcal winst.
Je kan het evt. wel nemen bij je lunch ofzo ipv. een ander drankje, maar bovenop je normale patroon heeft het weinig zin.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:36:50 #143
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49893326
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Een flesje van 150 ml bevat 45 kcal. Dit flesje moet om goed te werken een uur of 3 voor je vreetpartij ingenomen worden (die vreetbuien worden meestal niet gepland).
Maar omdat zo'n flesje 45 kcal bevat heb je in mijn voorbeeld nog maar 15 kcal winst.
Je kan het evt. wel nemen bij je lunch ofzo ipv. een ander drankje, maar bovenop je normale patroon heeft het weinig zin.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:36:56 #144
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49893329
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik ben zo blij dat mijn vent meedoet met lijnen. Ik had me geen raad geweten als er hier koeken en ships in de kasten zouden staan. Ik ga 's avonds wel eens opzoek naar eten. Maar er is gewoon niets in huis, dat maakt het zo makkelijk. Dan zet ik maar weer een kop thee..
Nou, bij mijn vent thuis is het dus ook wel zo, dan isser ook niks in huis behalve fruit. (afgezien van dit weekend want toen moest ie opeens stroopwafels en ander lekkers halen ) maar het is voornamelijk bij mezelf thuis. Mn ouders doen de boodschappen, en er liggen nu 4 zakken chips,lion,koekjes en weet ik veel wat in de kast

dat opzoek gaan naar eten is herkenbaar Ik word altijd enorm chago als er niks te eten is
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:38:02 #145
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49893382
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
*doorstreept op lijstje

pi_49893408
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:33 schreef Qwea het volgende:
iemand die al weet of die optimel control werkt?
Ja dat zou ik posten! Alleen: niemand van mijn werkgroep had dat onderwerp gekozen . Ik weet het dus nog niet! Had zelf Yakult, wat voor een betere weerstand zou zorgen. Das dus nie waar, niet wetenschappelijk bewezen.
Als je het nog wilt weten: zoek even op wat de werkzame ingredienten moeten zijn en ga dan zoeken op Pubmed naar artikelen, dan kom je er wel achter. Geloof niet de studies die de fabrikant zelf aandraagt, resultaten worden wel eens anders geinterpreteerd.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:39:13 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49893442
Gut, ik ben blij dat ik op mezelf woon en dat ik een huisgenoot heb die ook op z'n eten let. We hebben hier dus eigenlijk nooit 'slechte dingen' in huis, behalve als er bezoek komt. We eten wel eens patat enzo, maar daar blijft het eigenlijk bij.
En als ik weer eens aan de vrouw ga, zoek ik iemand die ook niet met een zak chips op de bank zit in het weekend .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:39:15 #148
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49893444
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou, bij mijn vent thuis is het dus ook wel zo, dan isser ook niks in huis behalve fruit. (afgezien van dit weekend want toen moest ie opeens stroopwafels en ander lekkers halen ) maar het is voornamelijk bij mezelf thuis. Mn ouders doen de boodschappen, en er liggen nu 4 zakken chips,lion,koekjes en weet ik veel wat in de kast

dat opzoek gaan naar eten is herkenbaar Ik word altijd enorm chago als er niks te eten is
Ja, maar op wie moet ik dan sago worden, ik doe zelf de boodschappen. En bij het boodschappen doen gooi ik beust geen troep in de kar.
Meestal neem ik een rijstewafel of een lang vinger met een kop thee.
pi_49893479
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:38 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Ja dat zou ik posten! Alleen: niemand van mijn werkgroep had dat onderwerp gekozen . Ik weet het dus nog niet! Had zelf Yakult, wat voor een betere weerstand zou zorgen. Das dus nie waar, niet wetenschappelijk bewezen.
Als je het nog wilt weten: zoek even op wat de werkzame ingredienten moeten zijn en ga dan zoeken op Pubmed naar artikelen, dan kom je er wel achter. Geloof niet de studies die de fabrikant zelf aandraagt, resultaten worden wel eens anders geinterpreteerd.
Je hebt toch niet zoveel aan pubmed zonder abbonement? Of je kan zeker alleen de abstracts lezen?
pi_49893578
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Je hebt toch niet zoveel aan pubmed zonder abbonement? Of je kan zeker alleen de abstracts lezen?
Sommige artikelen zijn gratis te bekijken, andere heb je idd een abbonement voor nodig. Was ik even vergeten, via een inlogcode van de universiteit kan ik bij meer artikelen maar nog niet alle. Hangt van het tijdschrift af waarin het gepubliceerd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')