Komt omdat ik steeds mijn paswoord moet veranderen op kantoorquote:
Heb ik ook gehadquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:18 schreef Sebasser het volgende:
dus ik doe hetzelfde wachtwoord maar dan met iets ervoor (of erachter kweet niet) en vervolgens ga ik slapen, volgende dag vergeten welke letter het was.dat was wat minder.
ik verhoog het getal erachter steeds met 1quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:34 schreef MeneerMuis het volgende:
Dat is inderdaad behoorlijk kut bij de postbank. Om de zoveel maanden moet je je wachtwoord veranderen. Tegenwoordig doe ik gewoon mijn oude password inclusief een 1 erachter, en zodra ik het weer moet veranderen wordt het gewoon weer me normale wachtwoord.
Zo toets ik het hoogstens 1x fout in![]()
Komt nog dan wel, na een aantal maanden ben je verplicht om dit te doen..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:36 schreef imago het volgende:
Ik krijg nooit een melding dat ik m'n wachtwoord moet veranderen
Whehehehhe....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:14 schreef Theodoric het volgende:
Kut3x mijn wachtwoord verkeerd ingetoetst bij postbank.nl.. nu moet ik 5 werkdagen wachten tot ik een nieuw afhaalbewijs voor inlogcodes thuisgestuurd krijg..
![]()
In de tussentijd maar af en toe langs de pin-automaat om mijn saldo te bekijken
Ik internetbankier al sinds het bestaat, dus die aantal maanden zouden nu wel voorbij moeten zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Komt nog dan wel, na een aantal maanden ben je verplicht om dit te doen..
Onzin... ik heb al meer dan een jaar hetzelfde wachtwoord... niks veranderenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Komt nog dan wel, na een aantal maanden ben je verplicht om dit te doen..
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |