nou ik zeg het je eerlijk, ik bak er niks van.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:50 schreef Willewa het volgende:standaard reacties weer.. orgineel zijn is jullie ding merk ik al..
probeer het zelf maar es.. maak maar es voor de gein een muziek en tekenen examen van vorig jaar.. kijken wie er dan lachttjappies
Ik maak het niet, waarom zou ik? Slaat nergens op dat je deze vakken op school krijgt als je muziek maken leuk vindt doe je het in je vrije tijd toch wel net zoals met tekenen.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:50 schreef Willewa het volgende:standaard reacties weer.. orgineel zijn is jullie ding merk ik al..
probeer het zelf maar es.. maak maar es voor de gein een muziek en tekenen examen van vorig jaar.. kijken wie er dan lachttjappies
Daar heb je een punt. Maar je hebt alweer een standaard gedachte dat muziek, alleen maar muziek maken is. En dat tekenen alleen maar iets tekenen is. Er komt dus veeeel meer bij kijken.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:19 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Ik maak het niet, waarom zou ik? Slaat nergens op dat je deze vakken op school krijgt als je muziek maken leuk vindt doe je het in je vrije tijd toch wel net zoals met tekenen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |