abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49793891
Verbaasd me dat hier nog geen topic voor is? of ben ik de enige... nee toch??
Ik ben bang voor het examen heb een 4.2 nodig maar tis echt moeilijk.. haal ik het niet, dan zak ik

tenzij ik tekenen hoger dan 4.2 haal, maar dat wordt ook moeilijk denk ik :s kan achteraf kiezen of ik tekenen of muziek in m'n profiel wil hebben.. das dan wel weer beter.. als ik dus 1 van deze 2 maar 4.2 of hoger haal dan slaag ik hoogstwaarschijnlijk
Leh-kùr
pi_49795679
Tekenen examen?
pi_49796334
Nét niet zo belachelijk als 'tehatex'.
pi_49796593
mag een drie halen dus ik ga me er niet druk om maken
pi_49797692
Whahah Muziek examen
pi_49831240
standaard reacties weer.. orgineel zijn is jullie ding merk ik al..

probeer het zelf maar es.. maak maar es voor de gein een muziek en tekenen examen van vorig jaar.. kijken wie er dan lacht tjappies
Leh-kùr
pi_49831881
quote:
Op zondag 27 mei 2007 20:50 schreef Willewa het volgende:

probeer het zelf maar es.. maak maar es voor de gein een muziek en tekenen examen van vorig jaar.. kijken wie er dan lacht tjappies
nou ik zeg het je eerlijk, ik bak er niks van.
pi_49852362
nou dan wat zeik je dan je moet er wel geskilled voor zijn. mensen denken ah muziek examen das vast zingen en tekenen examen moet je een huisje tekenen... vooroordelen ten top, en erg orgineel ook

maar ik moet wel zeggen dat muziek echt een baggervak is geworden, net als tekenen.. in de 3e enzo was het nog leuk daarom koos ik voor die vakken.. maar fuck.. wat een kutvakken maar ik kon ze ook niet meer wegdoen.. dus ben beetje verdoemd.
Leh-kùr
pi_49853453
quote:
Op zondag 27 mei 2007 20:50 schreef Willewa het volgende:

Ik maak het niet, waarom zou ik? Slaat nergens op dat je deze vakken op school krijgt als je muziek maken leuk vindt doe je het in je vrije tijd toch wel net zoals met tekenen.
  maandag 28 mei 2007 @ 18:11:38 #10
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_49858848
Hoop voor je dat het examen niet zo moeilijk is als dat van VWO.. Wát een drama was dat
pi_49867787
Als je er 2 jaar les in hebt gehad moet het te doen zijn.

Ik denk dat ik wel een 6 zou kunnen halen, maar dat komt ook alleen maar omdat ik een stoomcursus muziektheorie heb gehad voor het conservatorium.
pi_49877049
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:19 schreef Sensation89 het volgende:

[..]

Ik maak het niet, waarom zou ik? Slaat nergens op dat je deze vakken op school krijgt als je muziek maken leuk vindt doe je het in je vrije tijd toch wel net zoals met tekenen.
Daar heb je een punt. Maar je hebt alweer een standaard gedachte dat muziek, alleen maar muziek maken is. En dat tekenen alleen maar iets tekenen is. Er komt dus veeeel meer bij kijken.
Zoals ik zeg dat doet niet af aan het feit dat het verschrikkelijke paupervakken zijn geworden.

Het examen begint trouwens over een half uur, duim voor me!
Leh-kùr
pi_49885245
net niet, of net wel gehaald.. 24 tot 33 punten. hangt nu van de normering af.. is ie net als vorige 2 jaren 1,5 ben ik 100% geslaagd.. dan heb ik met 24 punten een 4.2 wat ik nodig had. zo niet hangt het ervan af hoeveel punten ik krijg van de punten waar ik over twijfel
Leh-kùr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')