quote:Check de goudengids, meer kun je niet doen.
Op dinsdag 05 februari 2002 11:49 schreef Baphomet het volgende:
Om de zoveel tijd heb ik weer eens een goed idee in mijn hoofd voor het beginnen van een eigen bedrijf. Zo ook op dit moment. Nu vraag ik me af, of het mogelijk is om te controleren of er niet al bedrijven bestaan, met exact dezelfde activiteit als ik op het oog heb. Weet iemand dit?
quote:Wordt dan maar geen ondernemer
Ik ben namelijk niet op concurrentie gesteld
Bel, vraag, bedank klaar. Bij de KvK kan je ook meer te weten komen over de bedrijven etc.
Je kan gewoon een gesprekje met 1 van hun medewerkers hebben, kost wel een paar tientjes, maar ze weten er wel wat van!
Suc6
quote:concurrentie is alleen maar goed...
Op dinsdag 05 februari 2002 11:49 schreef Baphomet het volgende:Ik ben namelijk niet op concurrentie gesteld
Je kan sowieso een e-mail sturen naar de dichtsbijzijnde Kamer van Koophandel. Die hebben ook marketinginformatie en kunnen je zo vertellen of je veel concurrentie kan verwachten. Voor uitgebreide of gedetailleerde informatie moet je langsgaan en kost meestal geld, maar op simpele vragen geven ze gratis informatie.
Succes!
quote:Dan krijg je antwoordt dat wanneer je branche of adres gegevens wilt hebben je maar even lang moet komen en de protomonee mee wilt nemen, want ze willen je daar graag helpen.
Op dinsdag 05 februari 2002 12:24 schreef Baphomet het volgende:
Bedankt voor de tips. Ik ga eerst de KvK eens verrassen met een mailtje.
Hij zoekt het gat in de markt
Kattenreanimators zijn er nog niet geloof ik. Heb ik wel gelijk een klant voor je....
quote:Het idee van kattenreanimators heb ik onderzocht, maar er bleek slechts 1 iemand in geinteresseerd te zijn, dus dat kun je geen gat in de markt noemen.
Op dinsdag 05 februari 2002 15:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ah, kijk!Hij zoekt het gat in de markt
Kattenreanimators zijn er nog niet geloof ik. Heb ik wel gelijk een klant voor je....
quote:HAHAHAHAHAHAHAHA x 1000
Op dinsdag 05 februari 2002 17:32 schreef Baphomet het volgende:[..]
.
Maar ik heb wel echt een gat in de markt gevonden. Waarschijnlijk ben ik dus over anderhalf jaar binnen en kan ik dan eindelijk gaan uitrusten op mijn eigen Bock Cay archipel in de Bahama's.
quote:En hoe is het afgelopen ?
Op dinsdag 5 februari 2002 17:32 schreef Baphomet het volgende:
Maar ik heb wel echt een gat in de markt gevonden. Waarschijnlijk ben ik dus over anderhalf jaar binnen en kan ik dan eindelijk gaan uitrusten op mijn eigen Bock Cay archipel in de Bahama's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |