Voor-oor-deelquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:44 schreef Gesloten het volgende:
Weet je zeker dat je een vrouw bent?
Die zijn toch altijd zo goed in poetsen?
Ah, mevrouw heeft ervaring.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:50 schreef Snien het volgende:
[..]
Nee. Ik spreek uit ervaring, das iets heel anders.
uh alles waar stof op zit!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:51 schreef nii-chan het volgende:
Wat stof jij af ?
Schande? hm. Verklaar je naderquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:53 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Ah, mevrouw heeft ervaring.
Ik hoop dat je ervaring met schoonmaken bedoelt anders maak je jezelf een schande.
Wat moet ik er voor doen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:59 schreef Snien het volgende:
[..]
Niet huilen hoor. Ooit zul je verstand hebben![]()
Was ook het eerste waar ik aan dacht bij de TT.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:04 schreef Chowi het volgende:
Stofje-adoratietopic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouder worden lukt wel. Maar dingen meemaken is zo moeilijk achter m`n computerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:04 schreef Snien het volgende:
[..]
Ouder worden. En dingen meemaken.Dat slaat ook nergens op, nvm.
GET OUT DAN. Ga iets nuttigs doen!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:12 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Ouder worden lukt wel. Maar dingen meemaken is zo moeilijk achter m`n computer![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Was ook het eerste waar ik aan dacht bij de TT.Hihi, we zitten keiveel op één lijn, sebas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Ja he.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
[/spoiler]
Hihi, we zitten keiveel op één lijn, sebas.
ja maar ik heb ook een slaapkamer en daar zit ik overdag ook in dus das eigelijk hetzelfde he hahaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:54 schreef Viking84 het volgende:
Bij mij ligt er de volgende dag meteen weer een dikke laag stof (ik heb een woon / slaapkamer), dus ik heb pas reden tot klagen.
Nee, dat is heel anders, want jij bent een smerig lui mormel wat maar eens in de drie weken stoft, terwijl iedere echte vrouw weet dat je dat minstens twee keer per week hoort te doen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:36 schreef Viswijfje het volgende:
ja maar ik heb ook een slaapkamer en daar zit ik overdag ook in dus das eigelijk hetzelfde he haha
ja hallo ik kan bezig blijvenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee, dat is heel anders, want jij bent een smerig lui mormel wat maar eens in de drie weken stoft, terwijl iedere echte vrouw weet dat je dat minstens twee keer per week hoort te doen.
Bedoel je nou dat je dat ook daadwerkelijk doet?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb een zwarte kast, die moet ik echt bijna elke dag wel afstoffen. Dat stinkt.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:04 schreef Chowi het volgende:
Stofje-adoratietopic.
ik snap t wel maar vind t zo stom! is toch nerges goed voor stof??quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
TS stoft eens in de 3 weken en snapt niet dat het na 3 weken weer stoffig is
jij ook niet, maar hey, jij bent er toch ook?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik snap t wel maar vind t zo stom! is toch nerges goed voor stof??
quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij ook niet, maar hey, jij bent er toch ook?
zuchtquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik snap t wel maar vind t zo stom! is toch nerges goed voor stof??
Niet elke dag, maar wel zo'n 3-4 keer per week.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:35 schreef zoutig het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je dat ook daadwerkelijk doet?![]()
dat is het nadeel van zwart. je ziet er alles op.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet elke dag, maar wel zo'n 3-4 keer per week.
zijn wel meer nadelen aan zwart hahaquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
dat is het nadeel van zwart. je ziet er alles op.
Echt....jij bent echt zo triestquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:19 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
zijn wel meer nadelen aan zwart haha![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |