Voor-oor-deelquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:44 schreef Gesloten het volgende:
Weet je zeker dat je een vrouw bent?
Die zijn toch altijd zo goed in poetsen?
Ah, mevrouw heeft ervaring.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:50 schreef Snien het volgende:
[..]
Nee. Ik spreek uit ervaring, das iets heel anders.
uh alles waar stof op zit!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:51 schreef nii-chan het volgende:
Wat stof jij af ?
Schande? hm. Verklaar je naderquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:53 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Ah, mevrouw heeft ervaring.
Ik hoop dat je ervaring met schoonmaken bedoelt anders maak je jezelf een schande.
Wat moet ik er voor doen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:59 schreef Snien het volgende:
[..]
Niet huilen hoor. Ooit zul je verstand hebben![]()
Was ook het eerste waar ik aan dacht bij de TT.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:04 schreef Chowi het volgende:
Stofje-adoratietopic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouder worden lukt wel. Maar dingen meemaken is zo moeilijk achter m`n computerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:04 schreef Snien het volgende:
[..]
Ouder worden. En dingen meemaken.Dat slaat ook nergens op, nvm.
GET OUT DAN. Ga iets nuttigs doen!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:12 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Ouder worden lukt wel. Maar dingen meemaken is zo moeilijk achter m`n computer![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Was ook het eerste waar ik aan dacht bij de TT.Hihi, we zitten keiveel op één lijn, sebas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |