abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70665870
Ik heb ook op andere fora gelezen dat smeren met vaporub, Mykored of Nailner helpen. Heeft iemand hier daar ervaring mee?
Ik wil niet aan die pillenkuur vanwege de bijwerkingen en omdat het de werking van de pil teniet doet en de nagels laten trekken lijkt me erg pijnlijk, vies en onzeker..
pi_70932814
Ik ben sinds een paar dagen ook begonnen met Nailner Repair voor mn kalknagel.
Mijn huisarts wou mij namelijk een Lamisilkuur aansmeren, maar aangezien dan mijn pil minder werkt en heel mijn cyclus en alles eromheen door de war loopt heb ik daar weinig trek in
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Nailner Repair? Goede of slechte graag
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_77594345
Hoi,

Bij mij heeft de nailner prima geholpen. Resultaat na zo'n 3 weken zichtbaar. Heel tevreden.
Erma
  woensdag 3 februari 2010 @ 16:46:34 #54
286089 TearsOfJoy
Fabulous, flawed, feminine
pi_77596487
Vaporub
Common sense is not so common
pi_77599237
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:51 schreef Erma het volgende:
Hoi,

Bij mij heeft de nailner prima geholpen. Resultaat na zo'n 3 weken zichtbaar. Heel tevreden.
Erma
Wat voor resutlaat dan, dat het begint op te knappen? In 3 weken kun je natuurlijk nooit van een kalknagel afraken lijkt me?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_77599792
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:01 schreef Samson het volgende:

[..]

Wat voor resutlaat dan, dat het begint op te knappen? In 3 weken kun je natuurlijk nooit van een kalknagel afraken lijkt me?
Ik heb meer dan 2 maanden intensief met dat spul zitten smeren....ik zie weinig tot geen verschil
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_77599814
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 16:46 schreef TearsOfJoy het volgende:
Vaporub
Vaporub ?
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:33:36 #58
286089 TearsOfJoy
pi_77621865

Ik weet ook niet hoe het kan. Las het ergens online... Ik ben absoluut niet consequent met smeren maar het ziet er toch al een stuk beter uit
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:42:27 #59
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_77622097
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 22:44 schreef Samson het volgende:

[..]

Tja, volgens mijn dokter kun je vandaag de dag met geen enkel middel van buitenaf een kalknagel kwijtraken, maar hij zal het dan wel fout hebben
Geloof me, je wil niet weten hoe vaak een dokter ernaast zit
To infinity…and beyond!
pi_77622595
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:33 schreef TearsOfJoy het volgende:

Ik weet ook niet hoe het kan. Las het ergens online... Ik ben absoluut niet consequent met smeren maar het ziet er toch al een stuk beter uit
En hoelang ben je dan al aant smeren ? hoevaak per dag moet dat gemiddeld ?
  donderdag 4 februari 2010 @ 11:13:00 #61
286089 TearsOfJoy
pi_77622944
Ik denk idealiter 's morgens en 's avonds, zoals met de meeste smeersels tegen dit soort dingen. Maar ik smeer eigenlijk maar een keer of 4 per week alleen 's morgens (sinds een maand of 3). Ik ben niet zo toegewijd . Maar het verschil is aanzienlijk (ik zal niet in details treden ). Het spul ruikt ook nog eens fris en kost niet veel. Ik dacht baat het niet dan schaadt het niet maar was aangenaam verrast!

Overigens durt het sowieso wel even voor je zo'n schimmel kwijt bent, hij moet immers naast verdwijnen ook uitgroeien en teennagels groeien langzaam. Schimmelnagels nog langzamer volgens mij...
pi_77623302
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:13 schreef TearsOfJoy het volgende:
Ik denk idealiter 's morgens en 's avonds, zoals met de meeste smeersels tegen dit soort dingen. Maar ik smeer eigenlijk maar een keer of 4 per week alleen 's morgens (sinds een maand of 3). Ik ben niet zo toegewijd . Maar het verschil is aanzienlijk (ik zal niet in details treden ). Het spul ruikt ook nog eens fris en kost niet veel. Ik dacht baat het niet dan schaadt het niet maar was aangenaam verrast!

Overigens durt het sowieso wel even voor je zo'n schimmel kwijt bent, hij moet immers naast verdwijnen ook uitgroeien en teennagels groeien langzaam. Schimmelnagels nog langzamer volgens mij...
Aha Het kan geen kwaad om het te proberen he Dankje voor de tip!
pi_77681343
Even een kick want ik heb een vraagje over lamisil. Ik heb die creme gekocht en de bijsluiter doorgenomen. Nu las ik dat terbinafine in zit. En dat dat DE pil kan tegenwerken. Maar geldt dat ook als je de creme gebruikt? Tis wel uitwending maar goed, para als ik ben Lees t nergens echt duidelijk op het wereld wijde weg en de doktersassistente denkt dat het geen invloed op de pil zal hebben. En ik heb niks aan 'ik denk'

ow ja tis voor voetschimmel. Tussen de teentjes.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_77681476
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 20:16 schreef Apotheose het volgende:
Even een kick want ik heb een vraagje over lamisil. Ik heb die creme gekocht en de bijsluiter doorgenomen. Nu las ik dat terbinafine in zit. En dat dat DE pil kan tegenwerken. Maar geldt dat ook als je de creme gebruikt? Tis wel uitwending maar goed, para als ik ben Lees t nergens echt duidelijk op het wereld wijde weg en de doktersassistente denkt dat het geen invloed op de pil zal hebben. En ik heb niks aan 'ik denk'

Vraag het aan de apotheek. Ik denk niet dat een creme zoveel invloed heeft, maar goed. Vraag het aan de apotheek, die vinden dat echt niet vreemd.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77683316
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 20:16 schreef Apotheose het volgende:

Ik denk ook dat 't geen kwaad kan, maar zoals hierboven is gezegd kun je altijd even de apotheek bellen of er langsgaan om het te vragen, die mensjes horen te weten hoe medicijnen (wissel)werken .
pi_77683482
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 20:57 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik denk ook dat 't geen kwaad kan, maar zoals hierboven is gezegd kun je altijd even de apotheek bellen of er langsgaan om het te vragen, die mensjes horen te weten hoe medicijnen (wissel)werken .
Mijn ervaring is dat je altijd een antwoord krijgt, ze zoeken het echt uit.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77683544
En verder: als je geen pillen wilt slikken moet je volgens mij op tijd smeren. Anders haalt het niks uit.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77683795
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:00 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat je altijd een antwoord krijgt, ze zoeken het echt uit.
ok thx. Maar de apotheker is pas maandag weer open...
pi_77684025
Of je vertrouwt erop dat 2 dagen smeren geen effect heeft op de pil. Of je vindt dat 2 dagen later niks geeft voor de schimmel.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_77684400
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:12 schreef krakkemieke het volgende:
Of je vertrouwt erop dat 2 dagen smeren geen effect heeft op de pil. Of je vindt dat 2 dagen later niks geeft voor de schimmel.
nou weet niet. Tis nog niet erger geworden ofzo... Ja sorry, ik ben nou eenmaal para
pi_77684475
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:20 schreef Apotheose het volgende:

[..]

nou weet niet. Tis nog niet erger geworden ofzo... Ja sorry, ik ben nou eenmaal para
Het is een schimmelnagel of niet he.... Dus erger dan een schimmelnagel zal het niet worden, denk ik?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_100411334
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2009 19:59 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik ga het idd maar eens proberen, het kan in ieder geen kwaad denk ik.

Ik las op internet wel vrij veel positieve reacties in ieder geval
En hielp het?
pi_100431317
Ik ben sinds een paar maanden met Toco Tholin olie aan het smeren. En ik zie eindelijk verschil *O*
pi_110858515
Hallo, ik schop dit topic eventjes omhoog. Heb een tijdlang met Toco Tholin olie gesmeerd, ook dat bleek uiteindelijk niet te helpen. Het hielp even, maar na een tijdje werd het toch weer erger :{
Nu ben ik sinds 2 weken met de Scholl Kalknagel behandelingsset bezig.
Zit een setje vijltjes bij en een potje met een soort nagellak.
5 weken lang 1x per week de nagel vijlen met het wegwerpvijltje, en ondertussen de eerste 4 weken elke dag smeren. Daarna 9 maanden lang 1x per week smeren.
Zijn er mensen die dit setje al uitgeprobeerd hebben ??
Ik zou graag wat over jullie ervaringen ermee willen weten :)
pi_111419033
Nog niemand die ervaring met het spulletje heeft ? :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')