Wat voor resutlaat dan, dat het begint op te knappen? In 3 weken kun je natuurlijk nooit van een kalknagel afraken lijkt me?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:51 schreef Erma het volgende:
Hoi,
Bij mij heeft de nailner prima geholpen. Resultaat na zo'n 3 weken zichtbaar. Heel tevreden.
Erma
Ik heb meer dan 2 maanden intensief met dat spul zitten smeren....ik zie weinig tot geen verschilquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:01 schreef Samson het volgende:
[..]
Wat voor resutlaat dan, dat het begint op te knappen? In 3 weken kun je natuurlijk nooit van een kalknagel afraken lijkt me?
Vaporub ?quote:
Geloof me, je wil niet weten hoe vaak een dokter ernaast zitquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:44 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, volgens mijn dokter kun je vandaag de dag met geen enkel middel van buitenaf een kalknagel kwijtraken, maar hij zal het dan wel fout hebben
En hoelang ben je dan al aant smeren ? hoevaak per dag moet dat gemiddeld ?quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:33 schreef TearsOfJoy het volgende:![]()
Ik weet ook niet hoe het kan. Las het ergens online... Ik ben absoluut niet consequent met smeren maar het ziet er toch al een stuk beter uit
Ahaquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:13 schreef TearsOfJoy het volgende:
Ik denk idealiter 's morgens en 's avonds, zoals met de meeste smeersels tegen dit soort dingen. Maar ik smeer eigenlijk maar een keer of 4 per week alleen 's morgens (sinds een maand of 3). Ik ben niet zo toegewijd. Maar het verschil is aanzienlijk (ik zal niet in details treden
). Het spul ruikt ook nog eens fris en kost niet veel. Ik dacht baat het niet dan schaadt het niet maar was aangenaam verrast!
Overigens durt het sowieso wel even voor je zo'n schimmel kwijt bent, hij moet immers naast verdwijnen ook uitgroeien en teennagels groeien langzaam. Schimmelnagels nog langzamer volgens mij...
Vraag het aan de apotheek. Ik denk niet dat een creme zoveel invloed heeft, maar goed. Vraag het aan de apotheek, die vinden dat echt niet vreemd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:16 schreef Apotheose het volgende:
Even een kick want ik heb een vraagje over lamisil. Ik heb die creme gekocht en de bijsluiter doorgenomen. Nu las ik dat terbinafine in zit. En dat dat DE pil kan tegenwerken. Maar geldt dat ook als je de creme gebruikt? Tis wel uitwending maar goed, para als ik ben![]()
Lees t nergens echt duidelijk op het wereld wijde weg en de doktersassistente denkt dat het geen invloed op de pil zal hebben. En ik heb niks aan 'ik denk'
![]()
ow ja tis voor voetschimmel. Tussen de teentjes.
Ik denk ook dat 't geen kwaad kan, maar zoals hierboven is gezegd kun je altijd even de apotheek bellen of er langsgaan om het te vragen, die mensjes horen te weten hoe medicijnen (wissel)werkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:16 schreef Apotheose het volgende:
Even een kick want ik heb een vraagje over lamisil. Ik heb die creme gekocht en de bijsluiter doorgenomen. Nu las ik dat terbinafine in zit. En dat dat DE pil kan tegenwerken. Maar geldt dat ook als je de creme gebruikt? Tis wel uitwending maar goed, para als ik ben![]()
Lees t nergens echt duidelijk op het wereld wijde weg en de doktersassistente denkt dat het geen invloed op de pil zal hebben. En ik heb niks aan 'ik denk'
![]()
ow ja tis voor voetschimmel. Tussen de teentjes.
Mijn ervaring is dat je altijd een antwoord krijgt, ze zoeken het echt uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:57 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik denk ook dat 't geen kwaad kan, maar zoals hierboven is gezegd kun je altijd even de apotheek bellen of er langsgaan om het te vragen, die mensjes horen te weten hoe medicijnen (wissel)werken.
ok thx. Maar de apotheker is pas maandag weer open...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je altijd een antwoord krijgt, ze zoeken het echt uit.
nou weet niet. Tis nog niet erger geworden ofzo... Ja sorry, ik ben nou eenmaal paraquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:12 schreef krakkemieke het volgende:
Of je vertrouwt erop dat 2 dagen smeren geen effect heeft op de pil. Of je vindt dat 2 dagen later niks geeft voor de schimmel.
Het is een schimmelnagel of niet he....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:20 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou weet niet. Tis nog niet erger geworden ofzo... Ja sorry, ik ben nou eenmaal para![]()
En hielp het?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:59 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik ga het idd maar eens proberen, het kan in ieder geen kwaad denk ik.
Ik las op internet wel vrij veel positieve reacties in ieder geval
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |