Ah, die krijgen we dan ook zeker te zien!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
komt dat even mooi uit zeg..:Y...Papier en ik vroegen ons af waar ik zo'n fotoboek kon openen om de foto's die ik op Moorea ga maken te plaatsen...^O^
heb ik ook vaak...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook al...![]()
Ga ik om 3 uur 's nachts naar bed, ben ik toch rond 7 uur alweer wakker...
Het rare is dan meestal dat ik dan een stuk frisser ben dan doordeweeks na 6 uur slaap...![]()
ja zekers weten van wel....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ah, die krijgen we dan ook zeker te zien!![]()
Ik kreeg trouwens pas nog een handige tip voor als je zo ver weg gaat...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
komt dat even mooi uit zeg.....Papier en ik vroegen ons af waar ik zo'n fotoboek kon openen om de foto's die ik op Moorea ga maken te plaatsen...
![]()
Mooi, dan open ik er ook eentje met foto's van Chili.quote:
CGM!!quote:
met welk doel...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kreeg trouwens pas nog een handige tip voor als je zo ver weg gaat...![]()
Je paspoort scannen en dan in een word/pdf documentje zetten en naar je eigen hotmail/yahoo/whatever mail mailen!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:51 schreef cablegunmaster het volgende:
Gutenmittag:D
Ik denk dat wanneer je paspoort gestolen wordt, je altijd nog zoiets hebt. Wettelijk niet geldig, maar kan wel helpen zaken sneller te laten oplossen enzo. Zeker als je naar wat vagere landen gaat, bijv. in afrika, zuid amerika of ZO-azie en zulks.quote:
Als je paspoort wordt gejat en je kan niet meer aantonen wie je bent, heb je altijd een kopie die je uit kan printen!quote:
is idd geen slecht idee...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:54 schreef BrandX het volgende:
[..]CGM!
![]()
![]()
[..]
Ik denk dat wanneer je paspoort gestolen wordt, je altijd nog zoiets hebt. Wettelijk niet geldig, maar kan wel helpen zaken sneller te laten oplossen enzo. Zeker als je naar wat vagere landen gaat, bijv. in afrika, zuid amerika of ZO-azie en zulks.
Juist, dat dus!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
CGM!
![]()
![]()
[..]
Ik denk dat wanneer je paspoort gestolen wordt, je altijd nog zoiets hebt. Wettelijk niet geldig, maar kan wel helpen zaken sneller te laten oplossen enzo. Zeker als je naar wat vagere landen gaat, bijv. in afrika, zuid amerika of ZO-azie en zulks.
OA!!!! (onder andere?) ben nog steeds niet achter wat oa betekentquote:
op Moorea hebben ze gelukkig wel inet....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:55 schreef OA het volgende:
[..]
Als je paspoort wordt gejat en je kan niet meer aantonen wie je bent, heb je altijd een kopie die je uit kan printen!![]()
Daarbij moet ik wel toegeven, dat je dan dus eerst ergens internetverbinding moet hebben....![]()
vooral dat laatste is kwalijk!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
OA!!!! (onder andere?) ben nog steeds niet achter wat oa betekent;)
Vandaag is mijn goeie taak ,
mijn moeder helpen om een receptje uit te printen van libelle .nl Heel simpel ^^
maar het doel was het zo te doen dat ze later zelf recepten kan uitprinten.
eigenlijk was het een slechte taak. Want de recepten die zei opzoekt , te gezond;)
en meestal geen vlees!!!!!
Heel goed !!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:55 schreef BrandX het volgende:
overigens nog 5-6 minuten en dan ga ik afsluiten en braaf wat doen hier! [afbeelding]
OMG...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
OA!!!! (onder andere?) ben nog steeds niet achter wat oa betekent
Vandaag is mijn goeie taak ,
mijn moeder helpen om een receptje uit te printen van libelle .nl Heel simpel ^^
eigenlijk was het een slechte taak. Want de recepten die zei opzoekt , te gezond
typo...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:56 schreef OA het volgende:
[..]
Heel goed !!! [afbeelding]
Dan ga ik er ook zo weer vandoor. Even fruit halen op de markt!![]()
Bananen, appels, arebaien.. en paprika's.
Wellicht kan je het eens aan MPG vragen!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
OA!!!! (onder andere?) ben nog steeds niet achter wat oa betekent
Gezond eten is niets mis mee!quote:Vandaag is mijn goeie taak ,
eigenlijk was het een slechte taak. Want de recepten die zei opzoekt , te gezond
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:56 schreef OA het volgende:
[..]
Heel goed !!![afbeelding]
Dan ga ik er ook zo weer vandoor. Even fruit halen op de markt!:9
Bananen, appels, arebaien.. en paprika's.
Echt niet... ik pas gewoon ABW toe!quote:
pas op voor email hackers, straks staan alle paspoorten online , en dan ben je pas de lul.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
op Moorea hebben ze gelukkig wel inet......thnx voor de tip...
![]()
![]()
have a nice day, groetjes aan PVquote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ga iemand wakker maken...O-)..have a nice day....:W:*:*
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
aardbeien
![]()
ze ruiken heerlijk, zien er prachtig uit, maar op de een of andere manier krijg ik ze echt niet door mijn strot!Ik heb het meerdere malen geprobeerd, maar ik krijg echt rillingen zodra ik zo'n ding in mijn mond doe...
Heb twee jaar geleden voor het laatst een poging gedaan, doe het NOOIT meer!![]()
KIWI!!!!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
aardbeien
![]()
ze ruiken heerlijk, zien er prachtig uit, maar op de een of andere manier krijg ik ze echt niet door mijn strot!Ik heb het meerdere malen geprobeerd, maar ik krijg echt rillingen zodra ik zo'n ding in mijn mond doe...
Heb twee jaar geleden voor het laatst een poging gedaan, doe het NOOIT meer!![]()
ze zijn zalig!!! zoet rijpquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:01 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding] iemand die geen aardbeien lust.... [afbeelding]
![]()
Nou ja, ik hou niet van stoofperen....![]()
Iets wat de meeste mensen ook vreemd vinden....![]()
Maar het is 12u dus ik ga weer wat doen!![]()
hij is super! Heb net zitten klooien zonder de gebruiksaanwijzig te pakken, en kom zo al een heel end met het vinden waar wat zit enzulks.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
woohoo en is ie goed?:s)
He, mooi dat ie binnen is!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
hij is super! Heb net zitten klooien zonder de gebruiksaanwijzig te pakken, en kom zo al een heel end met het vinden waar wat zit enzulks.
Helemaal blij mee! Volgend weekend ga ik een dagje naar parijs, dan kan ik hem naar hartelus op allerlei manieren uitproberen, ik zal jullie de resultaten wel laten zien![]()
Het weekend daarop moet een van onze profboksers boksen, in een moeilijke omgeving qua licht, dus dan kan ik het ook lekker uitproberen. Ook deze resultaten zal ik jullie niet onthouden
Mèn, wat kan een mens blij zijn met dit soort dingen! [afbeelding]
succes met leren VF!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben vandaag druk aan het leren!:{
Kwam alleen ff gedag zeggen!:W
max havelaarquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
succes met leren VF!
@ Lenny, wat is MH?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
max havelaar:YMet een beetje Buisman om hem nog net ies lekkerder te maken:D
ik ben ook aan de leer trouwens:'(Succes met je leren/tentamens tim!
Tegenwoordig heus wel lekker!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:41 schreef BrandX het volgende:
[..]MH
dat vind ik geen lekkere koffie, ik snap dat je de buisman er in gooit![]()
Jij ook succes met je examens!!
VF vampire freaks?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
succes met leren VF!
@ Lenny, wat is MH?
he Sebasser!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
VF vampire freaks?
Hoi.
Koffie.:r
Immers.
Dank je wel vriend! Jij ook!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
max havelaarMet een beetje Buisman om hem nog net ies lekkerder te maken
![]()
ik ben ook aan de leer trouwensSucces met je leren/tentamens tim!
Merci bien!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
succes met leren VF!
@ Lenny, wat is MH?
VF is me!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
VF vampire freaks?
Hoi.
Koffie.
Immers.
Forum Opties | |
---|---|