Je bent een beetje lelijk!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:26 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
Brutaliteiten, BonJovi heeft wederom gelijk!![]()
Oh mijn god wie heeft er een Amerikaanse vlaggenstok in jouw reet gestoken? Tuurlijk mag je de VS een gaaf land vinden (ik kom er ook graag), maar een beetje humor en kritiek moet kunnen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:48 schreef respectmyauthority het volgende:
ok
Het is nergens op gebaseerd, niet grappig, en niet te tolereren...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Oh mijn god wie heeft er een Amerikaanse vlaggenstok in jouw reet gestoken? Tuurlijk mag je de VS een gaaf land vinden (ik kom er ook graag), maar een beetje humor en kritiek moet kunnen.
- Het is gebaseerd op vooroordelen over Bush (meestal zo met grappen)quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:00 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
Het is nergens op gebaseerd, niet grappig, en niet te tolereren...
T-Shirtjes dragen van massamoordenaars?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:56 schreef Rhinestone het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Echte helden die Amerikanen, wat moeten we toch zonder ze?![]()
Pfff wie zegt nou weer dat dat Amerikanen zijn?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:59 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
T-Shirtjes dragen van massamoordenaars?
ik heb het over Che Gueveraquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:13 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
Pfff wie zegt nou weer dat dat Amerikanen zijn?![]()
Echt weer van die vooroordelen, of ken jij die mensen toevallig?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:13 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
Pfff wie zegt nou weer dat dat Amerikanen zijn?![]()
Echt weer van die vooroordelen, of ken jij die mensen toevallig?
Daar gaat het niet om, het gaat er om dat de VS Vietnamese kinderen verminkt heeft met napalm en Japan bestookt heeft met atoombommen met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:59 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
T-Shirtjes dragen van massamoordenaars?
Bron?quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:26 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat er om dat de VS Vietnamese kinderen verminkt heeft met napalm en Japan bestookt heeft met atoombommen met alle gevolgen van dien.
bestoken is zo'n zwaar woord, het waren er ''maar'' 2quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:26 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat er om dat de VS Vietnamese kinderen verminkt heeft met napalm en Japan bestookt heeft met atoombommen met alle gevolgen van dien.
Heb je gelijk in.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:12 schreef FixYou het volgende:
Amerika. Het is natuurlijk een heel groot land, als je het bijvoorbeeld vergelijkt met kleinere landen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |