Nee ik zei gewoon wat ik voeldenquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je vroeg er toch zelf om met z'n uitspraak.
LOL!!!! Silicon valley ligt in de buurt van SF numbnutsquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:27 schreef Bigfoot414 het volgende:
[afbeelding]
Sillicon Valley
Nu jullie weer
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[quote]Op zaterdag 26 mei 2007 18:59 schreef pmdomela het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fJuNgBkloFE
Oh wat erg
Ach, een Charger is wel leuk ja. Vooral naast mijn Pontiacquote:
Idd, ik wil Jon Bon Jovi dan wel graag in de ballen trappen, maar ik wil geen negatieve dingen over Amerika horen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:04 schreef BonJovi het volgende:
rustig aan he
Want, bang voor de waarheid?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:09 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
Idd, ik wil Jon Bon Jovi dan wel graag in de ballen trappen, maar ik wil geen negatieve dingen over Amerika horen.![]()
Die afbeedling met die "verrekijker" is niets mis mee.. dat is namelijk een helderheidsversterker (nachtkijker)... als je daar overdag de doppen van af haalt gaat dat ding volledig naar de klote... maar verder is bush een bushmongoolquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:21 schreef Mardoek50 het volgende:
Wat oudjes...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Preciesquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:09 schreef respectmyauthority het volgende:
[..]
Idd, ik wil Jon Bon Jovi dan wel graag in de ballen trappen, maar ik wil geen negatieve dingen over Amerika horen.![]()
Het gaat nergens over USA is gewoon een hele leuke land. Waarom denk je dat veel mensen het haten? Ze zijn gewoon jaloers.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wrom niet? Bang voor een beetje kritiek?
Waarom zou het nergens over gaan? Ik vind de VS ook een leuk land en haat het zeker niet. Toch zie ik genoeg punten waar ik kritiek op zou kunnen leveren. Bovendien is dit topic niet zozeer een 'I hate the USA' topic, maar meer een topic waarin eens even lekker ingegaan kan worden op vooroordelen die er bestaan. De VS doet precies hetzelfde, wanneer ze bijvoorbeeld films maken als Eurotrip.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:12 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Het gaat nergens over USA is gewoon een hele leuke land. Waarom denk je dat veel mensen het haten? Ze zijn gewoon jaloers.
Dooddoener van de eeuwquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:12 schreef BonJovi het volgende:
Ze zijn gewoon jaloers.
Brutaliteiten, BonJovi heeft wederom gelijk!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |