Ja. Gewoon even 70 afleveringen bekijken, Claudia. Ben je weer helemaal bij.quote:
Al gezien. Niet zo leuk.quote:
That 70's show is super!!!quote:
Die zijn uit de lucht gehaald, althans de gratis NL 1, 2 en 3.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:55 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Of over op antennetelevisie. Past wel bij je.
Ik was al begonnen die serie binnen te halen naar aanleiding van een eerdere posting van je.quote:
Heb ik om 1 of andere reden ook nog nooit gezien...quote:Op zondag 27 mei 2007 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit trouwens ook te denken aan The Sopranos. Nog nooit gezien, en ik weet niet goed waarom.
Aardig voor een zondagmiddag waarop je je de tyfus verveelt, maar verder... nah.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
That 70's show is super!!!
Alleen Blackadder is leuker
Vind vooral de visuele grappen leuk in that 70's show
The Sopranos is een turboprima serie.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zit trouwens ook te denken aan The Sopranos. Nog nooit gezien, en ik weet niet goed waarom.
Oh ja, This Life.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan een ieder This life warm aanbevelen.
[afbeelding]
En ik vond Cold feet ook fantastisch.
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 27 mei 2007 13:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan een ieder This life warm aanbevelen.
[afbeelding]
Nee, volgens mij niet!quote:Op zondag 27 mei 2007 13:05 schreef Lienekien het volgende:
Oh ja, This Life.![]()
Heb je de reünie tien jaar later ook gezien, niet zo lang geleden?
Daar kwam dat citaat uit mijn fotoboek vandaan:quote:
Ik las ergens dat zodiakk het maar stom vond, dus voor hetzelfde geld vind je dat ook, maar voor mij is het de ultieme combinatie van zwarte humor en drama (al wordt het in de loop van de seizoenen al meer drama en minder humor).quote:Op zondag 27 mei 2007 12:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik was al begonnen die serie binnen te halen naar aanleiding van een eerdere posting van je.![]()
Mwa, ik heb het een paar keer bekeken nu, maar het is het gewoon net niet. De Britse is het helemaal wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:15 schreef broer het volgende:
De Britse versie heb ik nooit gezien, maar de Amerikaanse versie van The Office is het bekijken ook zeker waard.
Ik heb me laten vertellen dat het eerste anderhalve seizoen niet zo leuk was, omdat ze zich te veel op het origineel baseerden. Daarna wordt het leuker, zegt men. Ik heb een aantal afleveringen gezien uit seizoen 3 en die vind ik erg goed.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mwa, ik heb het een paar keer bekeken nu, maar het is het gewoon net niet. De Britse is het helemaal wel.
Leuk, maar niet essentieel. De serie zelf was beter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |