quote:Op zondag 27 mei 2007 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn bestaan voelt zo leeg. Wie weet er nog een leuke tv-serie?
Twin Peaksquote:Op zondag 27 mei 2007 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik denk niet dat dat iets voor mij is.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Dead like me.
http://www.tv-links.co.uk/show.do/1/272
quote:
Ah, ok.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is voorbij, Frollo, dat is nou juist waarom ze in diepe bedroevenis is.
Juist, Erik. Ik mis ze.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is voorbij, Frollo, dat is nou juist waarom ze in diepe bedroevenis is.
quote:Op zondag 27 mei 2007 10:42 schreef Frollo het volgende:
Het is ook wel jammer.
Aan de andere kant zie ik meer artistieke waarde in een mooi afgerond geheel dan in iets wat maar aansleept.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op zondag 27 mei 2007 10:46 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, dat zou ik niet meer precies weten. Het is héél erg lang geleden dat ik seizoen 2 heb gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Pinksteren vieren we de komst van de Heilige Geest over de apostelen en daarmee de stichting van de christelijke kerk.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:48 schreef k_man het volgende:
Goed, kan iemand me ff duidelijk maken wat er aan de hand is?![]()
We spreken in tongen.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Met Pinksteren vieren we de komst van de Heilige Geest over de apostelen en daarmee de stichting van de christelijke kerk.
That 70's Showquote:Op zondag 27 mei 2007 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
Lost.quote:Op zondag 27 mei 2007 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
Dat weet ik. Zo was ie ook precies bedoeld. Maar goed, jij weet wel beter met al die afgetrainde naaktfoto's die je van me hebt.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:06 schreef Thisbe het volgende:
O, IR, die foto van jou op pagina 1 is wel de meest sullige foto die ik ooit van je heb gezien.
quote:Op zondag 27 mei 2007 09:53 schreef Claudia_x het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |