quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:38 schreef JAM het volgende:
Op pootjes, Erik.

Sokken wassen in het bidet. Perzische tapijten op de vloer, maar je bloesjes kopen bij de Zeeman.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
En zo hoort het. Een huis vol chique dingetjes, en ze nooit gebruiken. Dat doen alle beroemdheden ook.

In gebruik als kwasten en verfrolleruitspoelbak op 't moment.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb zo'n zin om in bad te gaan. Bij wie mag ik langskomen?

Foei Gellius! Dat mag niet van Milieudefensie! Van hen moet je gebruikte kwasten weggooien en nieuwe kopen. Waarom weet ik dit?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:41 schreef Gellius het volgende:
[..]
In gebruik als kwasten en verfrolleruitspoelbak op 't moment.

Wanneer mag ik langskomen?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:05 schreef thaleia het volgende:
Ik heb een bad! Mijn nieuwe flatje heeft GEEN balkon, GEEN tweede slaapkamer, maar WEL een bad. Momenteel doet het dienst als cola-koelhouder voor dorstige vervende vrienden.

Mijn sollicitatieleven is een volslagen chaos.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:20 schreef thaleia het volgende:
Morgen zijn we er de hele dag. Is het nog wat geworden met die baan trouwens? Want dan koop je binnenkort zelf een riante twee-onder-een-kapper met designbadkamer![]()

Of over op antennetelevisie. Past wel bij je.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn televisiekabel ging vanavond kapot. Ik was enthousiast begonnen om deze te maken, maar een kabel strippen met alleen een aardappelschilmesje valt niet mee. Zeker niet als ie maar 10cm uit de grond komt in een hoek, zodat ik sowieso een onmogelijke houding moet aannemen. Dus heb ik nu maar besloten dat ik voorlopig zonder TV door het leven ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |