Als je genoegen neemt met een gerecyclede bubbeltjesenvelop.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, bij mij laten bezorgen en dan vertel ík wel of het lekker was of niet.![]()
Weet iemand wanneer en waar het uitgezonden wordt? Ik wil het ook graag eens zien.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is ook niet leuker. Het is ook leuk. En vooral ook anders na seizoen 1.
Dan gaat het vast naar plastic smaken. Doe het maar in zo'n bakje van de chinees.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef Lienekien het volgende:
Als je genoegen neemt met een gerecyclede bubbeltjesenvelop.![]()
Ok.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan gaat het vast naar plastic smaken. Doe het maar in zo'n bakje van de chinees.![]()
Elke maandag tot en met donderdag om 22.30 uur op Comedy Central, volgens mij.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef Stali het volgende:
Weet iemand wanneer en waar het uitgezonden wordt? Ik wil het ook graag eens zien.
Dank je wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:11 schreef broer het volgende:
[..]
Elke maandag tot en met donderdag om 22.30 uur op Comedy Central, volgens mij.
Overdag is dat Cartoon Network.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Dank je wel..
Geen flauw idee of we die zender hebben... maar ik zal eens kijken.
O.quote:
Dat lijkt me juist lekker makkelijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:01 schreef Stali het volgende:
Heb een poosje geleden alle cartoonzenders eraf gegooid omdat het kuiken anders alleen maar voor de televisie hangt
Dat lijkt maar zo, broer. Verdorie, met 7 jaar zijn het al een stel hangpubers. Ze weten zichzelf buiten de computer en televisie niet meer te vermaken. Je moet ze echt aansporen om wat te gaan doen, zelfs tot het uithalen van kattekwaad.quote:
Ik ben ook zo'n 'hangpuber'.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:13 schreef Stali het volgende:
Dat lijkt maar zo, broer. Verdorie, met 7 jaar zijn het al een stel hangpubers. Ze weten zichzelf buiten de computer en televisie niet meer te vermaken. Je moet ze echt aansporen om wat te gaan doen, zelfs tot het uithalen van kattekwaad.
Mja, mijn eerste reactie is: nou en? Maar misschien komt dat wel omdat ik nu eenmaal niet zo heel erg betrokken ben bij de onvolgroeide medemens.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:13 schreef Stali het volgende:
Ze weten zichzelf buiten de computer en televisie niet meer te vermaken.
Hou dat maar lekker even zo.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:32 schreef broer het volgende:
[..]
Mja, mijn eerste reactie is: nou en? Maar misschien komt dat wel omdat ik nu eenmaal niet zo heel erg betrokken ben bij de onvolgroeide medemens.
Ik ook.quote:
Nee, ik ben ook al bijna 'oud'.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:41 schreef Stali het volgende:
Ik ook..
We zullen wel wat schelen want ik ben al 34 maar zowel jij als ik zijn geen zeven jaar meer he?
Wat is een K&L meet?quote:Op zondag 27 mei 2007 19:52 schreef k_man het volgende:
Iemand zin in een 'spontane' K&L meet morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |