Vruchten van haar schoot!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:57 schreef 2live het volgende:
[..]
en wat voor een vruchten gooi je dan zoal?![]()
-Ik denk sowieso heel de dag aan tettenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:58 schreef kleinzusje het volgende:
Maar even een korte weergave van dit moment:
- Op de streams ligt een huilende Tiet
- In de Cos gaat het over Tieten
- In de SC is Demins zn tieten aan het opmeten
![]()
Die uit de vila ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:57 schreef demins het volgende:
[..]
Proficiat! Alles goed met moeder en kind?
Is dat Duitse blaasmuziek ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
-Ik denk sowieso heel de dag aan tetten
Maar nergens tieten te zien?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:58 schreef kleinzusje het volgende:
Maar even een korte weergave van dit moment:
- Op de streams ligt een huilende Tiet
- In de Cos gaat het over Tieten
- In de SC is Demins zn tieten aan het opmeten
![]()
Klopt, ga snel douchenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:02 schreef demins het volgende:
[..]
Maar nergens tieten te zien?
Zusje, je weet wat je te doen staat!![]()
quote:
Gouden pik! (schrijf die maar 300 keer!)quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
( villa, villa, villavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavillavilla
Moet ik je rug inzepen?quote:
Tetten zijn Vlaamse tieten (niet te verwarren met Vlaamse frieten). Poepen is neuken in Vlaanderenland!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou best kunnen...
Eigenlijk weet k heul niet wat tetten zijn![]()
OKquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:08 schreef demins het volgende:
[..]
Moet ik je rug inzepen?![]()
Zal ik zometeen iedereen onthullen dat we een geheime liefdesrelatie hadden? Hadden, want het geheime is er dan wel van af...
Dat is idd moeilijk te begrijpenquote:
tet de braakquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
-Ik denk sowieso heel de dag aan tetten
Mijn OP is afgekeurd begrijp ik?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het interesseert me geen ruk meer wie wat waar....... bij deze maak ik een statement:
De komende week wordt de SC OP in de wiki pagina zeker niet gewijzigd
Opgetekend, zaterdag 26 mei 2007, 12.41 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |