I'll second that....men oh men...dit is zalig wakker worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Naar mijn mening heb jij vannacht genoeg creatief gebaggerd om een plekje in de OP te verdienen.![]()
Morguh Jappie.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
I'll second that....men oh men...dit is zalig wakker worden.![]()
![]()
![]()
Ik ga eerst nog wat nuttigs doen. Tot straks in wonderland.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mogguh Lith![]()
Ben er gelijk weer vandoor...er zijn targets te halen vandaag...![]()
Je doet de schietschijven-inkoop voor de plaatselijke schietvereniging?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mogguh Lith![]()
Ben er gelijk weer vandoor...er zijn targets te halen vandaag...![]()
Nee dank uquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Wil er hier iemand misschien een verse Pretzel?![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee dank u![]()
Ik wil Demins in ruil voor Peetra![]()
Ik heb net eea aangepast in de OP, nu bleek dat iemand stond waar ze niet wilde staan, er een ander in stond die er eigenijk helemaal niet in wilde staan, en ik dat hele gezeik daarover sowieso al zat was.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee dank u![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb net eea aangepast in de OP, nu bleek dat iemand stond waar ze niet wilde staan, er een ander in stond die er eigenijk helemaal niet in wilde staan, en ik dat hele gezeik daarover sowieso al zat was.
Dus hij is weer anders, maar Demins staat nog steeds niet bij jou... sorry dear, en Petraa wisselen is nog even geen optie want alle korte balken beginnen en eindigen met een groene avatar.
Goffer wat is er met mijquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee dank u![]()
Neuh dat gaat haar nu zeker niet lukken,quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien kan je ze overhalen van icon te wisselen?![]()
Sexy bird??quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:37 schreef petraa het volgende:
[..]
Mijn AVA is een heel sexy mannelijk vogeltje![]()
Daar heb jij niets over te zeggenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh dat gaat haar nu zeker niet lukken,had ze eerst maar liefjes aan mij moeten vragen of ik me plaatsje af zou willen staan aan Demins.
![]()
![]()
Herman met een groene bikini ???quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:39 schreef kleinzusje het volgende:
Geef Demins dan een groene bikini
Lekker geil wijfie ben jequote:
Dat is eigenlijk best een goed idee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:39 schreef kleinzusje het volgende:
Geef Demins dan een groene bikini
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |