Ik heb wel een ratel en een toeter hier. Kan je daar wat mee?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:58 schreef FuTilE het volgende:
Ja, nee... Vooralsnog heb ik dus alleen de worstenbroodjes.
Ik ben zo slecht met tradities, he...
Ja, dat is weer een verhaal op zich. Sinds 2002 wordt er een speciale smaakstof gebruikt, E441, waar ik overgevoelig voor ben. Ik kan dus eigenlijk alleen het deegomhulsel van het worstenbroodje opeten.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:58 schreef Vlad_Tepes het volgende:
[..]
Maar goed, heb je dat 'broodje' weggekregen?
*Mental image* Mijn God, ik hoop niet dat je straks hier voor de deur staat!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:03 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dat is weer een verhaal op zich. Sinds 2002 wordt er een speciale smaakstof gebruikt, E441, waar ik overgevoelig voor ben. Ik kan dus eigenlijk alleen het deegomhulsel van het worstenbroodje opeten.
Dat gecombineerd met de paraplu waarmee ik nu mijn lans vervangen heb, maakt dit tot een tamelijk halfslachtig ritueel...
Ik ben benieuwd of ik mijn buurman zometeen überhaupt nog schrik kan aanjagen met mijn aanval. Met een paraplu en een half opgegeten worstenbroodje, maar goed, traditie is traditie!
Ik zou naakt een uitval doen. Dan bereik je tenminste nog iets.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:03 schreef FuTilE het volgende:
Ja, dat is weer een verhaal op zich. Sinds 2002 wordt er een speciale smaakstof gebruikt, E441, waar ik overgevoelig voor ben. Ik kan dus eigenlijk alleen het deegomhulsel van het worstenbroodje opeten.
Dat gecombineerd met de paraplu waarmee ik nu mijn lans vervangen heb, maakt dit tot een tamelijk halfslachtig ritueel...
Ik ben benieuwd of ik mijn buurman zometeen überhaupt nog schrik kan aanjagen met mijn aanval; een paraplu en een half opgegeten worstenbroodje. Maar goed, traditie is traditie!
Nou heb ik dus trek in dat worstje.... Niet degene die jij half verorberd hebt maar fuckinhell!quote:
sorry, Jaap sprak even via mij....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:08 schreef Vlad_Tepes het volgende:
[..]
Nou heb ik dus trek in dat worstje.... Niet degene die jij half verorberd hebt maar fuckinhell!
Nou, ik ben terug hoor...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zou naakt een uitval doen. Dan bereik je tenminste nog iets.
Een hartaanval of een lachstuip
ik vind het worstje heel interessant....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou, ik ben terug hoor...
Het leek het gevecht van de eeuw te worden, mijn buurman stond al klaar met het bladerdeeg van een saucijzenbroodje en een swiffer. Hij moet geweten hebben dat ik kwam. Misschien heeft hij het inmiddels door, nu ik al 3 jaar op 26 mei met een paraplu en een worstje op zijn deur sta te kloppen, zo rond 3 uur 's nachts.
Dus ik zeg: "Ja, je weet hoe laat het is he, snoodaard". En hij: "Ja natuurlijk, ik sta hier niet voor niks met mijn bladerdeeg en een swiffer". Dus ik zeg: "Tsja, traditie, ik kan er niks aan doen". En hij weer: "Ja, ik kom ook uit een gebroken gezin". "Oh ja?", vraag ik belangstellend. En toen kwam er dus een heel verhaal dat zijn vader alcoholist was geweest en altijd heeft gedacht dat hij van adelijke afkomst was, en dat zijn moeder jarenlang bij de NS had gewerkt. Zijn zusje was de prostitutie ingegaan en had inmiddels een verslaving aan hygiënische middelen... Nou ja, heel triest allemaal. Huilen dat 'ie deed, oh oh oh... Dus ik heb hem maar getroost en hem in bed gelegd en nu ben ik dus weer terug...
Maar volgend jaar zeker weer een poging! Traditie is traditie.
Ben je nu dood????quote:Op zaterdag 26 mei 2007 05:40 schreef Polonium-120 het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaah! sex will kill you....
[afbeelding]
Naar mijn mening heb jij vannacht genoeg creatief gebaggerd om een plekje in de OP te verdienen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:35 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Wát? Sta ik er niet in?!?!
Dat wil ik ook niet. Ik bedoel wel....Nee, niet. Ik word liever gewurgd gevonden in een Oostduitse drankenhandel aan de periferie van Brandenburg, met een licht nasmeulende plastic snorkel in mijn anus gepropt, dan dat ik mijn plaatje in de OP van dit topic heb... Of ja, nee, zet me er toch maar in.. Nee, ja! Niet! ik wil er niet in. Ik voel me beter dan dat ik hier ga zitten smeken om mijn plaatje in de OP te hebben!
Of nee... Ik wil er toch in! Geef me een plaatje in de OP! Nu!
Like I care, slowchatting scum!![]()
[Eendmodus] En van wie ben jij een kloon?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 03:10 schreef Vlad_Tepes het volgende:
[..]
sorry, Jaap sprak even via mij....
Goedemorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |