Geen bier?quote:
Tja Disana is al weer gevlucht. Beetje jammer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:29 schreef PC eend het volgende:
Ik dacht met mijn neus in de boter te vallen
Ben jij een kloon van leandraquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja Disana is al weer gevlucht. Beetje jammer.
Omdat ze weet dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja Disana is al weer gevlucht. Beetje jammer.
Wát? Sta ik er niet in?!?!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klopt.
Waar sta jij?
Je staat er niet in...
Tja, geen reden om weg te rennen. Kan ze beter eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Omdat ze weet dat je gelijk hebt.
Volgens mij ben jij ook slowchatting scumquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:35 schreef FuTilE het volgende:
Wát? Sta ik er niet in?!?!
Dat wil ik ook niet. Ik bedoel wel....Nee, niet. Ik word liever gewurgd gevonden in een Oostduitse drankenhandel aan de periferie van Brandenburg, met een licht nasmeulende plastic snorkel in mijn anus gepropt, dan dat ik mijn plaatje in de OP van dit topic heb... Of ja, nee, zet me er toch maar in.. Nee, ja! Niet! ik wil er niet in. Ik voel me beter dan dat ik hier ga zitten smeken om mijn plaatje in de OP te hebben!
Of nee... Ik wil er toch in! Geef me een plaatje in de OP! Nu!
Like I care, slowchatting scum!![]()
Daar vlucht disana ook altijd voor is me verteldquote:
Ik niet, maar ik vind dat je een knap plaatsje hebt zo boven mij met je computertje. Zou spontaan verliefd op je wordenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:44 schreef PC eend het volgende:
Wie heeft mij er eigenlijk zonder toestemming ooit ingezet, terwijl ik hier toen maar amper kwam![]()
Goh als je maar voor iedereen op de vlucht moet hou je geen SC leven meer overquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:46 schreef PC eend het volgende:
Daar vlucht disana ook altijd voor is me verteld
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik niet meer naar je reet kan kijkenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik vind dat je een knap plaatsje hebt zo boven mij met je computertje. Zou spontaan verliefd op je worden![]()
Maar als disana niet meer komt, moet ik misschien jou maar gaan afzeikenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Goh als je maar voor iedereen op de vlucht moet hou je geen SC leven meer over![]()
Een mooie blote kont is altijd prettiger om te zien dan een paar vleugelsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:49 schreef PC eend het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik niet meer naar je reet kan kijken
Ik ben geen pispaal. Daar zoek je maar iemand anders voor hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:51 schreef PC eend het volgende:
Maar als disana niet meer komt, moet ik misschien jou maar gaan afzeiken![]()
Dat is een oud-Monarchistisch gebruik.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook slowchatting scum
Wie eet er nou worstenbroodjes om kwart voro 3 's nachts trouwens?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:54 schreef FuTilE het volgende:
Dat is een oud-Monarchistisch gebruik.
Het dateert terug van ver vóór 1525. Voordat de ene koninklijke of adellijke familie ten strijde trok tegen de andere, werd er eerst gezamenlijk worstenbroodjes gegeten aan de 'strijddis'. Volgens traditie moeten het de worstenbroodjes van Easy Bakery zijn. Nadat alles opgegegeten is, wordt er ronduit geklaagd over de kwaliteit van de worstenbroodjes en het feit dat dit nooit écht vlees kan zijn. Daarna trekken de beide families ten strijde met lans en zwaard.
Sinds mijn familie overleed in 1998, probeer ik de traditie voort te zetten. Zometeen trek ik ten strijde tegen mijn onvermoedende buurman.
Een waardeloze strijder jij... Je lans kwijtquote:
Maar goed, heb je dat 'broodje' weggekregen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:54 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat is een oud-Monarchistisch gebruik.
Het dateert terug van ver vóór 1525. Voordat de ene koninklijke of adellijke familie ten strijde trok tegen de andere, werd er eerst gezamenlijk worstenbroodjes gegeten aan de 'strijddis'. Volgens traditie moeten het de worstenbroodjes van Easy Bakery zijn. Nadat alles opgegegeten is, wordt er uitvoerig geklaagd over de kwaliteit van de worstenbroodjes en het feit dat dit nooit écht vlees kan zijn. Daarna trekken de beide families ten strijde met lans en zwaard.
Sinds mijn familie overleed in 1998, probeer ik de traditie voort te zetten. Zometeen trek ik ten strijde tegen mijn onvermoedende buurman.
Ja, nee... Vooralsnog heb ik dus alleen de worstenbroodjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |