Er is ook al een topic van mij gesloten. Toeval? Ik denk het niet.quote:
Maar ik lig onder jou! Is dat soms een pretje?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je stond tussen buuf en het kuthondje in! Beter dan dat kan toch niet?![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik eens flink wat reserveringen doen? En dan op het laatste moment afbellen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die is al begonnen!![]()
Die stomme Duitsers hebben een fout gemaakt waardoor het nu vandaag ontzettend rustig is en ik dus gewoon lekker kan zitten laptoppen!![]()
Morgen gaat het wel druk worden though![]()
Welke mod moet jou hebben?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er is ook al een topic van mij gesloten. Toeval? Ik denk het niet.
![]()
Reserveringen voor het zwembad dan zeker, want het restaurant zit al 3 weken volgeboektquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zal ik eens flink wat reserveringen doen? En dan op het laatste moment afbellen?![]()
Zeker de enige snackbar in de wijde omtrekquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Reserveringen voor het zwembad dan zeker, want het restaurant zit al 3 weken volgeboekt![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeker de enige snackbar in de wijde omtrek![]()
Vast niet! Dus beter je best doen, dan kun je snel naar een hogere laag promoveren.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:00 schreef demins het volgende:
[..]
Maar ik lig onder jou! Is dat soms een pretje?![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Reserveringen voor het zwembad dan zeker, want het restaurant zit al 3 weken volgeboekt![]()
Doe mij maar 1 bak friet met majo en een kaassouflee, bedankt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:14 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
Op het moment ben ik degene met de snackbar![]()
![]()
![]()
Sorry daar ben ik niet ijdel genoeg voorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:19 schreef petraa het volgende:
Heeft er iemand ervaring met nagels lakken in verschillende kleuren ?
Wat wil je weten, schat?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:19 schreef petraa het volgende:
Heeft er iemand ervaring met nagels lakken in verschillende kleuren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |