Inderdaad,die Melisaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zei Melissa, maar ik heb er vannacht niets van gezien. In tegendeel ......
Nee, niets van gezien.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het heeft er inmiddels best veel van weg.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Denk je dat DVK een EO ontmoetingskamp is?![]()
Huub zei het vanochtend ook tegen Lieke, zo van tjaaa dan doe je waarschijnlijk toch iets niet goed als ik erbij in slaap valquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dream onquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik heb gewoon een schijthekel aan iemand die dagelijks de topics vervuilt met haar overmatige bijdrages.
Anyways, ze is weg nu.
Amanda wacht op haar pimp, sneu.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
Weinig keuze wat geluid betreft. Herrie van Brian, Jaap met water en sauna in de weer, Amanda met open oogjes in bed, zwembad.
Ze wil hem gaan zeggen dat ze afstand wilt nemen, maar ik durf te wedden dat ze na 10 minuten neukenquote:
Ik heb het geluid niet aan, maar volgens mij is pimp druk bezig indruk te maken op Melissa met zijn gemix.quote:
quote:
Ik denk dat ie niet zozeer onvriendelijk is naar de vrouw toe, gewoon onvriendelijk naar degene die hem irriteert, of dat nou man of vrouw is.... en aangezien vrouwen nou eenmaal veel zeiken... (Al heb ik nog nooit een mokkel als Lieke meegemaakt....)quote:
Aangezien je slechts hier post: Waarom post je nooit in het update topic terwijl je behoorlijk op de hoogte bent als je dagelijks alles bekijkjt?quote:
De lethargie begint nu definitief toe te slaan. Daarom werkt dit programma niet. Als dit nog een jaar doorgaat, zijn ze allemaal compleet kierewiet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
Weinig keuze wat geluid betreft. Herrie van Brian, Jaap met water en sauna in de weer, Amanda met open oogjes in bed, zwembad.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:11 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
...gelukkig ben je er nog!!.Ik lees veel bij omdat ik geen streams heb en vind je berichtjes super...dus..ga zo door!!
![]()
quote:
Och, ik heb vandaag weinig gezien dus ik weet niet waarom de energie al op lijkt. Maar die stress kan nog leuk worden zo op het einde.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:13 schreef FuTilE het volgende:
[..]
De lethargie begint nu definitief toe te slaan. Daarom werkt dit programma niet. Als dit nog een jaar doorgaat, zijn ze allemaal compleet kierewiet.
Tegen die tijd betaal ik nog wel eens 'n maandje streams.
Als dat je probleem is , kun je me toch ook PM'en, ipv publiekelijk afbranden?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Aangezien je slechts hier post: Waarom post je nooit in het update topic terwijl je behoorlijk op de hoogte bent als je dagelijks alles bekijkjt?
Waarom vind jij dat Beequeen jou zou moeten updaten?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Aangezien je slechts hier post: Waarom post je nooit in het update topic terwijl je behoorlijk op de hoogte bent als je dagelijks alles bekijkjt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |