Zelfs ontgroeningen van het Corps gaat dat te ver..... Loosers...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:33 schreef getl0st het volgende:
Opgedweild wondvocht wordt wederom over jaap gegooid
Triest. Ze denkt echt dat alles om haar draait.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:35 schreef Disana het volgende:
De telefoon ging en Huub nam op. Natasia's vraag: moet je voorzichtig met me doen?![]()
Als ik Huub was....dikke vinger. Het is wel weer duidelijk wie er aanwezig is.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub kreeg een telefoontje en ik zie hem nu bezig het bed van Natasia te verschonen
Helaas is dat ook ten dele zo. DGK wil zich natuurlijk geen problemen op de hals halen met ontstoken of losgeschoten borsten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Triest. Ze denkt echt dat alles om haar draait.![]()
Het kan zijn dat ze 'achter' extra voorzichting zijn ivm de operatie-wonden van NAtasiaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:37 schreef rooie3 het volgende:
En ja hoor het bed van Natasia moet hij afhalen.
Stelletje zeikerds achter.
Ow? Ik dacht dat Huub dat uit zichzelf deed...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:37 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Huub moet Natasia's bed verschonen van achter. Ze zijn nu erg bezorgd wegens haar 'operatie'
zullen wel orders van achter wezen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:36 schreef getl0st het volgende:
Huub verschoond nu het bed van Natasia.. dat is dat weer jammer
En terecht... maar zet die egotripper dan in een hotel.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Helaas is dat ook ten dele zo. DGK wil zich natuurlijk geen problemen op de hals halen met ontstoken of losgeschoten borsten.
Om tv te gaan kijken, begreep ik? (Ik word altijd zo duf van het luisteren naar die gesprekken van Brian)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:38 schreef schatje het volgende:
Over 10 minuten op de bank.
kan ik me wel in vinden, als doet het pijn!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub kreeg een telefoontje en ik zie hem nu bezig het bed van Natasia te verschonen
Volgens Huub zou ze anders dood gaan aan wondroosquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze 'achter' extra voorzichting zijn ivm de operatie-wonden van NAtasia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |