The truth, and nothing but the truth.....quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ik niet ???
Ik ben er helemaal voor jou als ik hem kan loslaten. En ik ben gek op hondenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja hoor, jij ook.
(geen idee waar het over gaat, maar dat valt gelukkig niet op)
Wat een P6000 a-romantisch antwoord....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga ff streamen, er schijnt een beer los te zijn.![]()
Strooooooooooooo is langerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:03 schreef mootie het volgende:
Hooooooi!
Nou beetje, ik heb haar vanavond ff mee naar buiten genomen. Maar ze ziet eruit als een spookquote:
Gossie, doe haar maar eenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Nou beetje, ik heb haar vanavond ff mee naar buiten genomen. Maar ze ziet eruit als een spook
Haaiiiiiiiii en luistert ie nu wel naar je ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:14 schreef debuurvrouw het volgende:
hoi, ik ben er weer. moest even mijn auto naar gehoorzaamheidscursus brengen
neu, morgen wordt er ff naar gekeken...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Haaiiiiiiiii en luistert ie nu wel naar je ?
Wat is luilak nacht ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:18 schreef Veulen het volgende:
Goedenavond.
Mag ik iedereen alvast een prettige luilak nacht wensen?
Ik ben echt geschokt dat er mensen zijn die luilak niet kennen. De enige nacht in het jaar waarop je gillend en schreeuwend geoorloofd mag belletje trekken? De Droom van elke tiener?quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:18 schreef Veulen het volgende:
Goedenavond.
Mag ik iedereen alvast een prettige luilak nacht wensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |