Je hebt helemaal niks te klagen... Ik ben hier de gene die naast APK staat, en mij hoor je toch ook niet...?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:46 schreef Day het volgende:
Anyways, wat about mijn klacht? Of moet ik, omdat ik maar een mod ben, dit maar gewoon pikken?![]()
Ik sta naast Brucequote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks te klagen... Ik ben hier de gene die naast APK staat, en mij hoor je toch ook niet...?![]()
Ja, maar APK is heul lief! Demins niet!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks te klagen... Ik ben hier de gene die naast APK staat, en mij hoor je toch ook niet...?![]()
Daar is allemaal uren over nagedacht! Kleurstelling, vlakverdeling etc etc! Je KUNT niet zomaar naar een andere plek!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:46 schreef Day het volgende:
Anyways, wat about mijn klacht? Of moet ik, omdat ik maar een mod ben, dit maar gewoon pikken?![]()
ik heb me al vrijwillig aangeboden op de bladzijde hiervoor.quote:
Ik ga eerst effe kijken waar jij nu staat. Ik ben heeel kieskeurig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb me al vrijwillig aangeboden op de bladzijde hiervoor.![]()
what more can i do?![]()
who the fuck is Bill?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
Ooooooooooow Talitha, wij hebben mazzel, we raken net Bill niet aan!!
doe maar!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ga eerst effe kijken waar jij nu staat. Ik ben heeel kieskeurig.
Nou doe je heel onlief over Demins en dat is nog wel zo'n schatje.quote:
ojaaaaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat jongetje wat op een meisje lijkt, de grote liefde van de dochter van Petraa.![]()
Kan me niet schelen. We hebben het nu over mij, ja!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat jongetje wat op een meisje lijkt, de grote liefde van de dochter van Petraa.![]()
Demins is heul lief..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Demins is wel lief! Alleen een beetje ondeugend.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
Hij zit waarschijnlijk te klieren in COSquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Demins is heul lief..![]()
ik zie m alleen nooit meer hier...
of heeft die ook al een kloon?![]()
Je zou wel mooi staan tussen Gert en Leandra!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:54 schreef Day het volgende:
[..]
Kan me niet schelen. We hebben het nu over mij, ja!![]()
ach, de schat....quote:
Hij zit nog wel in de COS hoor?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Demins is heul lief..![]()
ik zie m alleen nooit meer hier...
of heeft die ook al een kloon?![]()
Dan krijg ik ruzie met Kleinzusje. Hell no!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zou wel mooi staan tussen Gert en Leandra!![]()
ja! en dat is DAAR en niet HIERquote:
Neeh joh, je zet toch niemand tussen een ontluikende liefde in?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:55 schreef mootie het volgende:
Je zou wel mooi staan tussen Gert en Leandra!![]()
Tussen Knut en het hondje!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:57 schreef Day het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met Kleinzusje. Hell no!![]()
Maar daar staat die ava niet mooiquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:59 schreef debuurvrouw het volgende:
naast mike is nog een plekje vrij...
Heej je hebt een andere AVAquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:41 schreef Day het volgende:
Ja hoi, ik heb [DGK SC #87] 2 bagger or not 2 bagger eens gelezen en ik wil hierbij een klacht indienen. Ik ben helemaal niet geraadpleegd over de OP en nu sta ik naast Demins en dat wil ik helemaal niet want die plaagt mij altijd.![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:
de buuf gaat te bed!
morgen weer vroeg dag...
Ahhhh kippieee is egwel lief hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
Ian had steeds ergens een rood kruisje.. jij fixt t gewoon...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:02 schreef Talitha het volgende:
Kijk eens wat ik kan?!![]()
![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ian had steeds ergens een rood kruisje.. jij fixt t gewoon...![]()
anytime dear, anytimequote:
Ohhhh kippieee wordt niet blij van jullie als ze morgen gaat teruglezen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat meisje dat doet of ze een jongetje is hè?![]()
Niet huilen ze komt zo heus wel terug.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:07 schreef Talitha het volgende:
Doe ik al die moeite voor Day, is ze gewoon weggegaan?![]()
Ach ik heb de takt niet uitgevondenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
Ga ik dat heel braaf naar Talitha pm-en...![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga ik dat heel braaf naar Talitha pm-en...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |