Je hebt helemaal niks te klagen... Ik ben hier de gene die naast APK staat, en mij hoor je toch ook niet...?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:46 schreef Day het volgende:
Anyways, wat about mijn klacht? Of moet ik, omdat ik maar een mod ben, dit maar gewoon pikken?![]()
Ik sta naast Brucequote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks te klagen... Ik ben hier de gene die naast APK staat, en mij hoor je toch ook niet...?![]()
Ja, maar APK is heul lief! Demins niet!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niks te klagen... Ik ben hier de gene die naast APK staat, en mij hoor je toch ook niet...?![]()
Daar is allemaal uren over nagedacht! Kleurstelling, vlakverdeling etc etc! Je KUNT niet zomaar naar een andere plek!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:46 schreef Day het volgende:
Anyways, wat about mijn klacht? Of moet ik, omdat ik maar een mod ben, dit maar gewoon pikken?![]()
ik heb me al vrijwillig aangeboden op de bladzijde hiervoor.quote:
Ik ga eerst effe kijken waar jij nu staat. Ik ben heeel kieskeurig.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb me al vrijwillig aangeboden op de bladzijde hiervoor.![]()
what more can i do?![]()
who the fuck is Bill?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
Ooooooooooow Talitha, wij hebben mazzel, we raken net Bill niet aan!!
doe maar!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ga eerst effe kijken waar jij nu staat. Ik ben heeel kieskeurig.
Nou doe je heel onlief over Demins en dat is nog wel zo'n schatje.quote:
ojaaaaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat jongetje wat op een meisje lijkt, de grote liefde van de dochter van Petraa.![]()
Kan me niet schelen. We hebben het nu over mij, ja!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat jongetje wat op een meisje lijkt, de grote liefde van de dochter van Petraa.![]()
Demins is heul lief..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Demins is wel lief! Alleen een beetje ondeugend.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:52 schreef mootie het volgende:
Ooooooooooow Talitha, wij hebben mazzel, we raken net Bill niet aan!!
Hij zit waarschijnlijk te klieren in COSquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Demins is heul lief..![]()
ik zie m alleen nooit meer hier...
of heeft die ook al een kloon?![]()
Je zou wel mooi staan tussen Gert en Leandra!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:54 schreef Day het volgende:
[..]
Kan me niet schelen. We hebben het nu over mij, ja!![]()
ach, de schat....quote:
Hij zit nog wel in de COS hoor?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Demins is heul lief..![]()
ik zie m alleen nooit meer hier...
of heeft die ook al een kloon?![]()
Dan krijg ik ruzie met Kleinzusje. Hell no!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zou wel mooi staan tussen Gert en Leandra!![]()
ja! en dat is DAAR en niet HIERquote:
Neeh joh, je zet toch niemand tussen een ontluikende liefde in?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:55 schreef mootie het volgende:
Je zou wel mooi staan tussen Gert en Leandra!![]()
Tussen Knut en het hondje!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:57 schreef Day het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met Kleinzusje. Hell no!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |