Ja dat kan natuurlijk altijdquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:09 schreef Aresdreams het volgende:
@ cynic: keertje na een optreden dan gezellig cola zuipen?
Doe je wel voorzichtig? ik heb een stuk eelt weggebrand gehad de alatste keer toen ik er mee bezig wasquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:29 schreef SNArky het volgende:
Dit weekend maar eens serieus de soldeerbout ter hand nemen.
Zal kijken dan of ik me naar de willem 2 kan begeven... als het uitkomtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk altijd
Ik speel toch echt een stuk beter als ik nuchter ben. Als je gedronken hebt lijkt het soms alsog je beter speelt maar dat is echt lang niet altijd zo
Daarnaast weet ik dan ook altijd zeker dat ik alles goed aangesloten heb en dat ik geen spullen laat liggen na het optreden (door schade en schande wordt men wijs, laten we maar zeggen)
boh, zoeen mooie nieuwe gek.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:27 schreef Deansensitized het volgende:
TVP! Met foto's!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:37 schreef imported_sphinx het volgende:
Wat niet zo mooi is dat ik net de snaren krijg die ik een week geleden heb besteld.
ik heb alleen de verkeerde besteldIn een domme nachtelijke actie heb ik 10-52 electrische snaren en 11-52 akoestische snaren. en dat moest andersom. + de akoestische zijn stalen snaren en ik heb een ouwe spaanse gitaar waar ze op moesten
![]()
eigelijk 13 euro en 5 cent naar de tyfus.
preciesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:06 schreef Aresdreams het volgende:
Conclusie: geen snaren meer des nachts bestellen, maar wanneer je wakker bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |