abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196287
Gisterenavond plaatste Veronica nog even aan het eind een paar beelden van Mona, die snikkend zei dat ze dacht dat de bewonders haar als eerste zouden wegstemmen.

Kan dat proces niet versneld worden.
Ik heb me een paar dagen koest gehouden om te kijken of ik wel aan Mona kan wennen, maar het is me niet gelukt.
Ik ben van mening dat de andere BB bewonders op dit moment een beetje op hun geld zitten, want Mona dingt wel mee voor die kwart ton, en dat kunnen die anderen toch waarschijnlijk niet hebben. van daar dat mona denkt dat ze er als eerste er uit moet.

Als dat zo is zal ik zeker op haar stemmen.

Ook beertje, beertje heeft gevoel!!!

pi_196288
Mona moet exit. punt.
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 11:01:00 #3
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_196289
Mona speelt ook remy, gisteravond om 12 uur (ongeveer) ging ze naar bed (eerst nog effe lippenstift opdoen en een portie deo op de oksel en toen naar bed. De rest zat op de bank nog te ouwehoeren tot een uur of 3
pi_196290
Mee eens, Mona zal als eerste weg gestemd worden..
Ik ben trouwens benieuwd hoe ze zal reageren als alle bewoners eerlijk vertellen op wie ze hebben gestemd. Dat lijkt me namelijk een onleefbare situatie.
Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan betreuren wat je niet heb gedaan. :)
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 13:57:00 #5
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_196291
Life is Hard, Mona.

Voordat de glamour ook haar kant op zal lachen, moet ze nu eerst nog even door de modder. SURVIVAL

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_196292
Nee, geloof me die koe blijft heel lang zitten. De kijkers hebben hier nix over te vertellen.

Rolf X vindt al dat gepraat over MONA veel te leuk (spraakmakend, al is het in negatieve zin zal toch kijkcijfers genereren)... De koe met de gouden eieren?

Tenzij alle bewoners haar echt uitkotsen , maar dat zal Ruud wel weer zielig vinden

Kapot is leuker
pi_196293
Jongens, zullen we voor deze 1e keer lief zijn voor Mona en zeggen:

'Sorry Mona.' <- Punt.

Okee, jullie mogen haar weer dissen na dit gezegd te hebben. *lol* )

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_196294
GOOI DIE GORE AUPING VAN TILBURG ERUIT ALS ZIJ GEEN GORE ZIEKTES HEEFT DAN HEEFT EEN HOER ZE OOK NIET
WEG MET SABINE
WEG MET SABINE WEG MET SABINE!!!!!!!!!!!!

WIE ER WEG MOETEN SABINE, KARIN,MAURICE GEEN MOER AAN,SUPER SAAI NEP EN SCHIJNHEILIG. (IK HOOP DAT HET HUWELIJK NAAR DE KLOTE IS VAN KARIN NA VANAVOND) OH EN BART MAG VAN MIJ IN VUUR OPGAAN HIJ IS ER AL GOED MEE BEZIG MET ZIJN GAS+ VUUR OP TE SNUIFEN....

MONA IS EEN LEUK MENS PUNT UIT.......

pi_196295
Whooh!

(ben je boos?)

pi_196296
quote:
op 10-05-1999 om 09:07 PM schreef linsey het volgende:
GOOI DIE GORE AUPING VAN TILBURG ERUIT (en nog een hoop geschreeuw.......)

Heb je wat met Sabine, Linsey? Of eerder, heb je misschien wat met haar gehad? Wil je erover praten misschien? Kom maar, vertel ons je frustraties maar, alleen ZONDER AL DAT GESCHREEUW, JAAAAAH!!!!

Sukkel!

dinsdag 5 oktober 1999 @ 21:27:00 #11
467 Creep
Here we go again!
pi_196297
Linsey: heb je nog een goed reden om Mona leuk te vinden, of geeft het gewoon een kick in hoofdletters te posten ??

I have to admit it, it gives me a kick to make comments on you

dinsdag 5 oktober 1999 @ 22:30:00 #12
215 misterDre
Paint it black!
pi_196298
Zeg Linsey, je gaat nu al een paar dagen uit je dak als het over Mona gaat is het soms familie van je.....

Heeft ze je een nieuwe fiets belooft als ze wint!!

pi_196299
wat je anders 's moet proberen is op het knopje Caps Lock te duwen helpt ook wel eens
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 22:42:00 #14
242 Pinball
Electric Monk
pi_196300
Te mooi om waar te zijn. Na alle topics over
hoe het voor mona is, wordt hier een
amsterdamse die nogal luid PRAAT (linsey)
door de reeds aanwezigen nogal moeilijk
geaccepteerd.

linsey, trek het je niet (teveel) aan,
dit is dus het groepsgevoel wat hier net
als in het BB huis groeit.

(oh ja, en je schreeuwt, dat ook)

Zelfde advies als voor mona:
met een beetje aanpassen en een hoop
"normaal" doen (houden wij van in nl )
kan het hier heel leuk zijn!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_196301
Mensen, laat die Mona lekker zitten, want dan krijg je een beetje echte spanningen erbij. Flikker die Bart eruit, als ik een slechte romance wil zien ga ik wel naar GTST kijken!! Het enige wat B probeert is S in bed te praten, aangezien dat toch niet gaat lukken is er geen verdere activiteit van onze stoere man te verwachten. Opzouten met deze latente homo, Geef Mona een kans, je hebt er veel meer plezier aan. Kijk nu naar Maurice, daar komt lekker veel uit!! NOT!!
Wat is de definitie van "back to basic" Die van VOO is het niet!!
pi_196302
Ik vind het anders wel lachwekkend die Bart en Sabine.

Die mogen van mij nog wel even blijven (zolang ze maar niet gaan winnen).

Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 23:02:00 #17
684 Uniquehorn
onverstaanbaar
pi_196303
Ik ergerde me gisteren zo'n aan dat gezanik van Mona en vandaag weer hoor
Al dat gesmeek om haar er niet uit te stemmen juist door telkens te herhalen dat ze daar bang voor is
En Bart vind ik wel puberaal worden. God man, kan die niet wat slimmer uit de hoek komen met zn avances en opmerkingen tegen Sambimbo
dat waren nog eens tijden...
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 23:03:00 #18
571 Toxygen
Niet zo heel giftig...
pi_196304
Volgens mij gaat Mona het niet lang volhouden, nee... Hetzij omdat ze weggestemd wordt, hetzij omdat ze er zelf genoeg van heeft. Ze kwam zo "levendig" en vol goede moed (lees: overmoedig) binnen, maar dat enthousiasme is echt wel weg nu. Ze ziet er echt ongelukkig uit, vind ik. Of is dat weer de Veronica-monapulatie, euh... manipulatie? In ieder geval: van mij mag ze ophoepelen. Zelden zo'n dom, nietszeggend persoon meegemaakt, zeg! Ik begin bijna terug te verlangen naar Martin, ik zweer het je...
Trouwens, kan iemand me vertellen wanneer er weer gestemd gaat worden??? Verheug me er nu al op!!!

Groetjes, Tox

Ok, here goes nothing!
pi_196305
Ja, dan wordt ze straks dik weggestemt. Dan komt ze in de uitzending natuurlijk vertellen dat dat kwam omdat ze er later bij is gekomen en dat de groep haar niet accepteerde.

...En terecht.

Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
pi_196306
Bij het zien van Mona komt er maar 1 woord bij ons op: pathetisch. Waarom schopt ze die hele bordkartonnen tent niet in elkaar als ze zich zo buitengesloten voelt? Beetje actie zou geen kwaad kunnen. En anders pakt ze d'r tas toch weer lekker in? Nu zit ze lijdzaam voor zich uit te staren, terwijl ze ondertussen hele liters bodylotion op haar benen smeert. Puur zelfmedelijden. Zo wordt ze ZEKER weggestemd. Mona moet die bijl maar eens ter hand nemen...
Een schizofreen is nooit alleen
pi_196307
Mona er uit! Heel simpel Mona er uit.
But who's next?
Life is like a box off chocolates, you never know what you gonna get........
  woensdag 6 oktober 1999 @ 00:39:00 #22
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_196308
-------------------------------------------
>Toxygen
Trouwens, kan iemand me vertellen wanneer er weer gestemd gaat worden??? Verheug me er nu al op!!!
-------------------------------------------
Volgens de BB-site op 06-10 zijn er nog 11 dagen te gaan. Dat betekent dan zaterdag de 16e oktober.
Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_196309
AT5 (amsterdams TV-net) is een steunaktie voor Mona begonnen. "De overige bewoners vinden het oneerlijk dat zij er na twee weken alsnog is bijgekomen. Wij vinden dat onzin, Mona laat zien wat echte Amsterdamse spontaniteit en humor is." (AHUMMMM... )

Mona-fans kunnen hun steunbetuigingen e-mailen naar AT5 (reactie@at5.nl).

woensdag 6 oktober 1999 @ 01:04:00 #24
568 Juul
Is gewoon lief
pi_196310
Niet alleen voor de overige bewoners oneerlijk maar ook voor Mona zelf !
Dus Mona ..................................weg ermee !

Greetz Juul

The Bitch is Back!
  woensdag 6 oktober 1999 @ 01:07:00 #25
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_196311
Zondag 17 oktober: De bewoners hebben gestemd: Mona moet weg.

Donderdag 21 oktober: De kijkers hebben gestemd: Mona moet weg.

Vrijdag 22 oktober: Rolf en Daphne smeken (live op TV!?) Mona het huis (en de dagboekkamer) te verlaten.

Maandag 25 oktober: de bewoners proberen met duwen en trekken (de door het FokForum voorgestelde) weekopdracht 'Werp Mona over de schutting' uit te voeren. De inzet is 200% van het weekbudget.

Donderdag 28 oktober: De moegestreden bewoners geven op. Vanaf nu moeten ze het verblijf zelf betalen.

Vrijdag 29 oktober: De ME bestormt de dagboekkamer. Ze moeten onverrichterzake huiswaarts keren. Mona had zichzelf onder de deurknop geschoven.

Begin december: De nog overgebleven bewoners, Bianca, haar man Bart en de teruggekeerde Tara verlaten het BB huis, als gevolg van de penetrante urinelucht uit de DB-kamer.

Kerst '99: De, met poep besmeurde, Mona verlaat, onder luid gejuich van man en zussies, het BB-huis. Ze wint 250.000 gulden...

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')