abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 oktober 1999 @ 01:25:00 #26
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196312
Om even terug te komen op de topic:
Volgaarne
  woensdag 6 oktober 1999 @ 01:37:00 #27
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_196313
quote:
op 10-05-1999 om 09:07 PM schreef linsey het volgende:
GOOI DIE GORE AUPING VAN TILBURG ERUIT ALS ZIJ GEEN GORE ZIEKTES HEEFT DAN HEEFT EEN HOER ZE OOK NIET
WEG MET SABINE
WEG MET SABINE WEG MET SABINE!!!!!!!!!!!!

WIE ER WEG MOETEN SABINE, KARIN,MAURICE GEEN MOER AAN,SUPER SAAI NEP EN SCHIJNHEILIG. (IK HOOP DAT HET HUWELIJK NAAR DE KLOTE IS VAN KARIN NA VANAVOND) OH EN BART MAG VAN MIJ IN VUUR OPGAAN HIJ IS ER AL GOED MEE BEZIG MET ZIJN GAS+ VUUR OP TE SNUIFEN....

MONA IS EEN LEUK MENS PUNT UIT.......

Even een vraagje: "Je heet niet toevallig Tara, toch?"

"Kutkip!"

pi_196314
ja ja ja Mona exit exodus heheheheh wat een zielige jank muts zeg, die redt t niet lang.... ennne jezus wat zingt dat koe mens vals, inderdaad huilen ga je er van ja... de ruiten sprongen hier spontaan..... brrrrrr.....
F e r r e T ®
  woensdag 6 oktober 1999 @ 02:18:00 #29
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_196315
Kan diegene die Mona zo geweldig vindt, in plaats van zo boos te doen, ons eens rustig overtuigen van het feit waarom Mona dan zo leuk is? Misschien is dit zinvoller???
  woensdag 6 oktober 1999 @ 03:03:00 #30
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_196316
Wie Zal Mona Kiezen Ik Ben Benieuwd...

Ps Mijn Lijkt Het het Moeilijk
Om Nu Nog Moeilijk OmIemand Te kiezen

Back On track<P>
pi_196317
Mona moet gewoon niet zo paramonanoia doen over het feit dat ze niet geaccepteerd wordt.
Begin er dan gewoon niet aan, TRUT !!!!
Dit had toch iedereen op de blote pote kunnen bedenken dat je niet zomaar geaccepteerd wordt ?!!!
Ga gewoon weer naar je eige aquarium, potvis
  woensdag 6 oktober 1999 @ 17:21:00 #32
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_196318
Van mij mag mona blijven.
Ik vind de andere bewoners errug zieliug doen. Ze sluiten haar erg buiten behalve willem dan en dat vind ik dus ook een topvent. Datvind ik dus ook een van de weinig die zichzelf is en ik hoop ook blijft
Mona krijgt amper de kans om zichzlef te zijn
Ik vind ook dat ze haar best doet je ziet haar steeds contact zoeken met de andere maar die negeren haar gewoon.
Dit zegt meer van de andere dan van Mona zelf
pi_196319
MONA IS GEWOON EEN SLOERIE!

Momenteel is BB net een bordeel, waarvan zij de madam is. Ze kwam echt zo binnen met zo'n attitude van: 'NOU IK ZAL HIER WEL FF DE BOEL OP POTEH ZETTEUH!'

En dat werkt dus lekker niet, dus sorry voor degeen die hier zo tekeer ging (zal je moeder denk ik wel zijn) maar ze is gewoon niet coolio. bAH!.exe

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_196320
LAAT ZEUG MAAR LEKKER OPZOUTUH

ik blijf bij mijn standpunt

MONA MOET WEG

pi_196321
Vandaag heeft V. er alles aan gedaan om Mona wat sympathie te geven... De halve uitzending was aan haar gewijd... Tot en met de borstverkleining.... We weten van Mona al drie keer zoveel als van de rest van de bewoners (op zich best lachen zo'n open boek toch?) Laat die semi-intellectuele trut (Bianca)toch gaan. Die moet vrijgelaten worden want anders gaat ze eraan onderdoor!!! Haar krentebrood was ook al niet te vreten en er waren ook nog aliens geland vandaag (she's having a bad trip)
  donderdag 7 oktober 1999 @ 01:12:00 #36
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_196322
Gelezen op MyHome BigBrother Discussielijst:
(ga naar bv de eerste discussielijst en klik in de voetregel op laatste nieuws)http://www.minnen.demon.nl/bigbrother.html

>Er gaan geruchten dat Mona niet genomineerd mag worden, omdat zij volgens Veronica een kans moet krijgen......
>Waarom dan wel Martin in één week tijd weg ?

--------------
Sabine: "Ze is gewoon een heel ander typ."

[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 07 Oktober 1999).]

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')