Kan dat proces niet versneld worden.
Ik heb me een paar dagen koest gehouden om te kijken of ik wel aan Mona kan wennen, maar het is me niet gelukt.
Ik ben van mening dat de andere BB bewonders op dit moment een beetje op hun geld zitten, want Mona dingt wel mee voor die kwart ton, en dat kunnen die anderen toch waarschijnlijk niet hebben. van daar dat mona denkt dat ze er als eerste er uit moet.
Als dat zo is zal ik zeker op haar stemmen.
Voordat de glamour ook haar kant op zal lachen, moet ze nu eerst nog even door de modder. SURVIVAL
Rolf X vindt al dat gepraat over MONA veel te leuk (spraakmakend, al is het in negatieve zin zal toch kijkcijfers genereren)... De koe met de gouden eieren?
Tenzij alle bewoners haar echt uitkotsen , maar dat zal Ruud wel weer zielig vinden
'Sorry Mona.' <- Punt.
Okee, jullie mogen haar weer dissen na dit gezegd te hebben. *lol*
)
Grtz,
MiRR0RMaN.
WIE ER WEG MOETEN SABINE, KARIN,MAURICE GEEN MOER AAN,SUPER SAAI NEP EN SCHIJNHEILIG. (IK HOOP DAT HET HUWELIJK NAAR DE KLOTE IS VAN KARIN NA VANAVOND) OH EN BART MAG VAN MIJ IN VUUR OPGAAN HIJ IS ER AL GOED MEE BEZIG MET ZIJN GAS+ VUUR OP TE SNUIFEN....
MONA IS EEN LEUK MENS PUNT UIT.......
quote:
op 10-05-1999 om 09:07 PM schreef linsey het volgende:
GOOI DIE GORE AUPING VAN TILBURG ERUIT (en nog een hoop geschreeuw.......)
Heb je wat met Sabine, Linsey? Of eerder, heb je misschien wat met haar gehad? Wil je erover praten misschien? Kom maar, vertel ons je frustraties maar, alleen ZONDER AL DAT GESCHREEUW, JAAAAAH!!!!
Sukkel!
I have to admit it, it gives me a kick to make comments on you
Heeft ze je een nieuwe fiets belooft als ze wint!!
linsey, trek het je niet (teveel) aan,
dit is dus het groepsgevoel wat hier net
als in het BB huis groeit.
(oh ja, en je schreeuwt, dat ook)
Zelfde advies als voor mona:
met een beetje aanpassen en een hoop
"normaal" doen (houden wij van in nl )
kan het hier heel leuk zijn!
Die mogen van mij nog wel even blijven (zolang ze maar niet gaan winnen).
Groetjes, Tox
...En terecht.
Mona-fans kunnen hun steunbetuigingen e-mailen naar AT5 (reactie@at5.nl).
Greetz Juul
Donderdag 21 oktober: De kijkers hebben gestemd: Mona moet weg.
Vrijdag 22 oktober: Rolf en Daphne smeken (live op TV!?) Mona het huis (en de dagboekkamer) te verlaten.
Maandag 25 oktober: de bewoners proberen met duwen en trekken (de door het FokForum voorgestelde) weekopdracht 'Werp Mona over de schutting' uit te voeren. De inzet is 200% van het weekbudget.
Donderdag 28 oktober: De moegestreden bewoners geven op. Vanaf nu moeten ze het verblijf zelf betalen.
Vrijdag 29 oktober: De ME bestormt de dagboekkamer. Ze moeten onverrichterzake huiswaarts keren. Mona had zichzelf onder de deurknop geschoven.
Begin december: De nog overgebleven bewoners, Bianca, haar man Bart en de teruggekeerde Tara verlaten het BB huis, als gevolg van de penetrante urinelucht uit de DB-kamer.
Kerst '99: De, met poep besmeurde, Mona verlaat, onder luid gejuich van man en zussies, het BB-huis. Ze wint 250.000 gulden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |