quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:02 schreef Guusie het volgende:
dus:
verhoging van rente betekent in het binnenland een stimulatie van sparen (en dus een afremming van bestedingen) maar voor de buitenlandse investeerders is een rente verhoging weer gunstig dus dat leid t tot een stimulatie van buitenlandse investeerders in het desbetreffende land?
Ja. Die investeerders gaan wel beleggen trouwens, daarmee halen ze het meeste voordeel van die hoge rente.
Weet iemand wat allemaal hoort tot de maatschappelijke geldhoeveelheid?
- contant chartaal en giraal geld!
Al het geld in handen van het publiek (is alles muv geldscheppende instellingen).
- de waarde van de koers als buitenlanders jou geld kopen?
Als de vraag naar de ¤/jouw munt stijgt, stijgt de wisselkoers. Of wat bedoel je?
ja hoeveel klachten zullen eco1 en eco1,2 bijmekaar opleveren?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:07 schreef Timooon het volgende:
[..]
Edit enzo![]()
Zullen we alvast beginnen met klagen bij LAKS?![]()
Geen stress, tussen vier en zes. Ik moet een 4,5 halen, dat gaat wel goedkomenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:10 schreef Artianos het volgende:
Allemaal stressen voor Eco ?
Ik heb er anders wel zin in hoor, ik moet een 3.0 halen om een voldoende binnen te slepen, dus dat moet wel lukken![]()
4,6 hier.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:12 schreef dubidub het volgende:
[..]
Geen stress, tussen vier en zes. Ik moet een 4,5 halen, dat gaat wel goedkomen![]()
eco 1,2 ja... iig das wat ik overal leesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:16 schreef dubidub het volgende:
Dat betoog is zeker voor eco 1,2? Ik heb nergens geen betoog gezien?
Eco 1,2quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:16 schreef frank07 het volgende:
[..]
eco 1,2 ja... iig das wat ik overal lees
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |